Mensen toch, bekijk het even in perspectief. Dat Huub voor de camera leuk voor zijn neefjes was, kinderen die 's avonds toch weggaan, wil niet zeggen dat hij wel of geen goede vader is.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:24 schreef sunny16947 het volgende:
En toen Huub veelvuldig op zijn neefjes pastte, zat hij laveloos op de bank, en verkocht ze om de haveklap een schop onder hun hol. Daarom zijn ze zo gek op Huub en vinden ze Huub nog leuker dan Joris. pffffffff
Claire heeft gezegd dat ze denkt dat Huub Sophie niets zal doen. Nou ben ik met je eens dat we daar niet te veel waarde aan hoeven te hechten, immers, Claire was ook zo slim om met agressieve Huub te trouwen. Desalniettemin denk ik dat Huub Sophie geen p[ijn zal doen, niet fysiek, niet mentaal. Maar goed, mocht daar enige twijfel over bestaan dan vind ik dat Huub onder begeleiding nog steed szijn kind moet kunnen zien. Dat jij het Huub niet gunt alee, maar ook in het belang van Sophei is het beter om haar dat contact te laten hebben. En niet pas als ze zelf mag kiezen op haar 12e, maar gewoon vanaf nu.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:24 schreef margje49 het volgende:
[..]
Nou nee, niet ik, huub heeft het bont gemaakt, erg bont
Dit.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mensen toch, bekijk het even in perspectief. Dat Huub voor de camera leuk voor zijn neefjes was, kinderen die 's avonds toch weggaan, wil niet zeggen dat hij wel of geen goede vader is.
Bron?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Naar het schijnt, maar alleen tot de rechter uitspraak heeft gedaan !
Heb 1 reply gegeven en die is al kwijt zie ikquote:Op donderdag 5 november 2009 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kwam een of andere relheaumeaux binnen vallen waar je nog op gereageerd hebt. Dat liep volgens Gert uit de hand en d'r verdwenen 20 posts met offtopic gelul.
Hè jakkes Disana.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:28 schreef Disana het volgende:
Dit zal Margje dan wel aanspreken:
Vader slaat eigen baby dood
"naar het schijnt" behoeft geen bron. Het is van horen zeggen, iets wat ook in dit topic thuishoort, immers een roddel.quote:
Niet alleen voor de camera's, maar IRL vernomen van de bron. En de neefjes zelf. Zouden die echt oom Huub op handen dragen als het niet zo was? En dat oppassen ging wel iets verder dan een avondje.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mensen toch, bekijk het even in perspectief. Dat Huub voor de camera leuk voor zijn neefjes was, kinderen die 's avonds toch weggaan, wil niet zeggen dat hij wel of geen goede vader is.
Oke, speculaasje dus. Werd eerder in dit topic als feit gebracht.quote:
Welke bron ?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:33 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Niet alleen voor de camera's, maar IRL vernomen van de bron. En de neefjes zelf. Zouden die echt oom Huub op handen dragen als het niet zo was? En dat oppassen ging wel iets verder dan een avondje.
Aan de andere kant hebben die neefjes natuurlijk niet 24/7 bij huub geleefd. Zelfs in het ergste geval zijn er ook vele verhalen van mishandelde kinderen die loyaal blijven aan hun rolmodel / opvoeder. Ik zeg niet van niet, maar ik zeg ook niet dat hij goed voor kinderen is. Je schijnfeiten kun je wel als vaststaand brengen maar zijn het zeker niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:33 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Niet alleen voor de camera's, maar IRL vernomen van de bron. En de neefjes zelf. Zouden die echt oom Huub op handen dragen als het niet zo was? En dat oppassen ging wel iets verder dan een avondje.
Ik ben een heel vervelend persoon, sla mensen, drink veel te veel, misdraag me in topics.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:33 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Tja, beste Sunny, ik zeg pot ketel en veel zwarte zicht!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:35 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Oke, speculaasje dus. Werd eerder in dit topic als feit gebracht.
Het gaat hier niet over ons maar over Huub en Claire, gelieve dus ontopic te blijven.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef judge666 het volgende:
ach ja alsof jullie hier allen nou zo een goed ouder voorbeeld zijn, de hele dag achter niksdoen achter een pc....
Hoi Beste Judge,quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef judge666 het volgende:
ach ja alsof jullie hier allen nou zo een goed ouder voorbeeld zijn, de hele dag achter niksdoen achter een pc....
En werkt dat andersom niet precies hetzelfde? Weet jij hoe dat mannetje in het echt is?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben die neefjes natuurlijk niet 24/7 bij huub geleefd. Zelfs in het ergste geval zijn er ook vele verhalen van mishandelde kinderen die loyaal blijven aan hun rolmodel / opvoeder. Ik zeg niet van niet, maar ik zeg ook niet dat hij goed voor kinderen is. Je schijnfeiten kun je wel als vaststaand brengen maar zijn het zeker niet.
Ook jouw feiten slaan net als de andere als een enorme dikke kut op dirk.
Besef je wel dat hoe een groot fan van dit kleine opvliegerige mannetje je ook bent je eigenlijk niet weet hoe hij in het echt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |