UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
* Marko gaat naar teletekst pagina 888 voor de TT
quote:
Ben je 'm nou nog niet aan t kijken?quote:
Danku voor de uitleg.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:26 schreef ReMcOrE het volgende:
TT = Soms is het slim als je je dom houdt
joah, donders aan 't FOK!ken hierquote:Op donderdag 5 november 2009 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
wat gaat die tijd toch sloom vanmiddag
keertje wat meer dan normaal inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2009 14:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, donders aan 't FOK!ken hier
Eitjequote:Op donderdag 5 november 2009 15:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
een nieuwe ronde, nog 36 topics tot de 300!!!
Ik denk niet alleen in Hengeloquote:
verkapt-ik-kan-geen-lege-post-maken-postquote:
Ik zet Twente Radio wa op tijdens het gamenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
hier regent het ook, gelukkig zit ik vanavond hoog en droog op de 2e ring
quote:
ikke?quote:
scoort een 8,2 op IMDB, zit er veel comedy in dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:50 schreef haakon het volgende:
Wat een GENIALE film ! hijs echt supervet !
zeker, paar keer hardop gelachenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
scoort een 8,2 op IMDB, zit er veel comedy in dan?
MAKE HIM !quote:Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog een uurtje, dan weer noar huus en hopen dat mn huisgenoot wil koken
dat zijn ook de moeilijksten om te makenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En als ie dat niet wil maak ik wel spaghetti ofzo, of rijst met kip (mn specialiteiten)
doe de groeten aan nick kleisequote:Op donderdag 5 november 2009 16:03 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik goa ower 'n uurtie noar 't Vjenne
True, true... maar ik maak t wél goddelijkquote:Op donderdag 5 november 2009 16:01 schreef haakon het volgende:
[..]
dat zijn ook de moeilijksten om te maken![]()
dr stond in de Metroquote:Op donderdag 5 november 2009 16:23 schreef ReMcOrE het volgende:
post numero 21.533
EN een nieuwe paginahad ik al gezegd dat ik donders verschrikkelijk onmeuning ontzettend zin heb in de wedstrijd van vanavond?
wanneer ben je er wel weer bij dan? bekerwedstrijd thuis tegen Helmond Sport?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil ook wa, maar ga dit keer niet even op en neer noar Enskedeeee
wat een kadaversquote:Op donderdag 5 november 2009 16:26 schreef haakon het volgende:
[..]
dr stond in de Metro: FC Sheriff - FC Twente.. wat een prutsers
hoeveel kost zo'n kaart? en is die in de vrije verkoop?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wanneer ben je er wel weer bij dan? bekerwedstrijd thuis tegen Helmond Sport?
over de Metro: stakkers
ik ga uit van (gedeeltelijk) vrije verkoopquote:Op donderdag 5 november 2009 16:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoeveel kost zo'n kaart? en is die in de vrije verkoop?
Ik wacht de finale in de Kuip wel af, kijken wie we dan tegenover ons hebben staanquote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wanneer ben je er wel weer bij dan? bekerwedstrijd thuis tegen Helmond Sport?
over de Metro: stakkers
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wacht de finale in de Kuip wel af, kijken wie we dan tegenover ons hebben staan
LEKKAHquote:Op donderdag 5 november 2009 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Huisgenoot maakt Stamppot andijvie met spekjes
goed voor mekaar dusquote:Op donderdag 5 november 2009 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Huisgenoot maakt Stamppot andijvie met spekjes
Succes!!!quote:
'helpen met economie'. Die kende ik nog niet. Ik dacht dat het altijd biologie wasquote:Op donderdag 5 november 2009 18:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
maar ik ga zo weg, moet mn buurmeisje helpen met economie
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'helpen met economie'. Die kende ik nog niet. Ik dacht dat het altijd biologie was
Hmmmhmmquote:Op donderdag 5 november 2009 18:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, nee dit is echt helpen.
leuk buurmeisje dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, nee dit is echt helpen.
Peterquote:
Nee hoor. Geloof er alleen geen flikker vanquote:
quote:
Hoiquote:
Check!quote:Op donderdag 5 november 2009 18:58 schreef Rumille het volgende:
[..]
[..]
HoiJa, gaat goed, druk met tentamens, studievereniging, modereren op het andere forum en voetbal
Maar wel lekker druk dus.
Hoe gaat het bij jullie? Alles nog steeds gezond?
jazekerquote:Op donderdag 5 november 2009 18:58 schreef Rumille het volgende:
[..]
[..]
HoiJa, gaat goed, druk met tentamens, studievereniging, modereren op het andere forum en voetbal
Maar wel lekker druk dus.
Hoe gaat het bij jullie? Alles nog steeds gezond?
mooi oniequote:Op donderdag 5 november 2009 21:07 schreef haakon het volgende:
omg, ik zag gistermiddag dit staan, gelijk foto gemaakt
[ afbeelding ]
hier ook 14.gifquote:
kijk goed danquote:Op donderdag 5 november 2009 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi onie
net zo triest als de croc-winkels
dat is nog triesterquote:
Wat een leuk, vriendelijk liedje! Ik ga hem meteen aan mijn buurvrouw laten luisteren!quote:
goed planquote:Op donderdag 5 november 2009 21:44 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat een leuk, vriendelijk liedje! Ik ga hem meteen aan mijn buurvrouw laten luisteren!
ook goedquote:
ik verheug me meer op zondag... een collega zit de hele tijd te zeiken dat ajax gaat winnen...blablabla... dont care...quote:Op donderdag 5 november 2009 21:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook goed
ik heb hier FCT radio opstaan, maar als er gescoord of gemist wordt, dan hoor ik dat al vanuit de kamer
Ze vond hem ook leuk!quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik verheug me meer op zondag... een collega zit de hele tijd te zeiken dat ajax gaat winnen...blablabla... dont care...
maar wil em wel ff pesten als ie verliest
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ze vond hem ook leuk!Alleen ze is nu de hele tijd 666 aan het bellen.. ze denkt dat dat het telefoonnummer van die knul is
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ze vond hem ook leuk!Alleen ze is nu de hele tijd 666 aan het bellen.. ze denkt dat dat het telefoonnummer van die knul is
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
de hond van de buren likte net aan mn schoenen
jazeker. en met jou?quote:
Ze gaat het wel halen denk ik!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe is het met je buurmeisje?
goedzoquote:Op donderdag 5 november 2009 22:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ze gaat het wel halen denk ik!
Te jong, maar daar gaat het ook niet om.quote:
gewoon in de toekomst denken ofnietquote:Op donderdag 5 november 2009 22:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Te jong, maar daar gaat het ook niet om.
eet smakelijkquote:
ajax is zondag hequote:Op donderdag 5 november 2009 22:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
1-1? ja hallow ze moeten ajax inmaken he
Daar vertrouwen we dan maar opquote:Op donderdag 5 november 2009 22:59 schreef rulerofdeath het volgende:
maar zondag doen ze het veel beter
joah, doen we gewoonquote:Op donderdag 5 november 2009 23:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar vertrouwen we dan maar op
hoezo dat?quote:
oowquote:Op donderdag 5 november 2009 23:56 schreef Rumille het volgende:
Geintje joh WouterBeetje die Tukkers niet al te arrogant laten worden
dat weet ik heus wel, ik lunch dagelijks met een ajaxcied...quote:
Ahh nee toch, wat vreselijk!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:17 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
het internet lag er hier even uit
ik kon d'r wel om verder werkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ahh nee toch, wat vreselijk!
www.spele.nlquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik zit te wachten op een mail van iemand... tot die tijd heb ik geen werk te doen...
saaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
dus je wacht de hele dag op 1 mailtje?? wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Op de werk computer?
Ik vind fok eigenlijk al stout.... maarja verveel me echt...
Ik loop stage! ik doe een opdracht die uit 2 delen bestaat, eerste deel heb ik afgerond. tweede deel heb ik woensdag een afspraak over gemaakt. En diegene zou mij deze week een mail sturen met documenten die ik hiervoor nodig heb.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dus je wacht de hele dag op 1 mailtje?? wat voor werk doe je?
en er is dus geen ander werk bij dat bedrijf wat je zou kunnen doen??quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik loop stage! ik doe een opdracht die uit 2 delen bestaat, eerste deel heb ik afgerond. tweede deel heb ik woensdag een afspraak over gemaakt. En diegene zou mij deze week een mail sturen met documenten die ik hiervoor nodig heb.
De andere persoon die ik moet lastig vallen is geopereerd en dus ziek thuis. Dus ik kan vrij weinig doen zonder die documenten...
Heb straks om 13.00 ook nog een afspraak met de begeleidster... Maar ja daar krijg ik de dag ook niet mee vol
Schoolopdracht heb ik afgelopen dinsdag ingeleverd, dus nee daar kan ik ook niet mee bezig.
m'n youtube is stuk in FFquote:
bloemen water gevenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
en er is dus geen ander werk bij dat bedrijf wat je zou kunnen doen??
op mijn bureau mag 't ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op het bureau van de baas dansen
En op de mijnequote:
goed idee.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En op de mijne
Of een lapdance
vast wel, maar waarom zou ik dat doen.... heb zat te doen als ze me de stukken toe sturen!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
en er is dus geen ander werk bij dat bedrijf wat je zou kunnen doen??
Nee kheb geen kaartn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Keerl
A'k oe was ging ik gewoon noar Twente - Ajax
Als men ouders op vakantie gaan wel jahquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Gaan we nog meeten bij jou thuis?
afgelopen jaar zijn ze in de krokusvakantie, zomervakantie, herfstvakantie en met vorig jaar erbij kerstvakantie weggeweestquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wanneer gaan ze meestal? Kerstvakantie?
zijn dat je excuses ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee wegens 3 redenen:
1. Zit op mn werk
2. Heb t spel niet
3. Heb geen iksdoos
Uhuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
k heb je toegevoegd !quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik wil fifa doen op de xdooooos!
Chr1s2aan
Over een half uurtje ofzo potje doen?quote:
ik denk dat ik dan nog eet, 6 uur aanhouden ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:53 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Over een half uurtje ofzo potje doen?
samen met Stefan Leus enz !!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben naar Groningen toe![]()
Heraaaaaaaaacles
Is goed, doen we gewoon normale clubs? (Ajax - Twente ofzo)quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:03 schreef haakon het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan nog eet, 6 uur aanhouden ?
ja best hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:09 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Is goed, doen we gewoon normale clubs? (Ajax - Twente ofzo)
Ben niet zo heel goed
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jammer maar helaasheracles was niet best. Groningen terecht gewonnen.
ik ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ga maar eens slapen denk ik
trustenquote:
Goedemorgen!quote:
zo:quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hehehe"Hai mama van Marko! Ik kom even mee eten"
hoe zou ze kijken?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hehehe"Hai mama van Marko! Ik kom even mee eten"
hoe zou ze kijken?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ohw jij denkt dat je moeder al gewend is aan je player gedrag? die kijkt niet gek?
heheheh
ja handig zo'n moeder.... die van mij was hier net maar ja... natuurlijk weer niks te vretn voor mijquote:
waar woon je ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja handig zo'n moeder.... die van mij was hier net maar ja... natuurlijk weer niks te vretn voor mij
moet ik zelf wat maken, maar.... ik weet nog steeds niet wat......
Wij hebben nog wat bami overquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
heb gister dus al afhaal meuk gehad... dus zal wel moeten koken...
ik bedoelde dat je wat ging koken bij YamYamquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
heb gister dus al afhaal meuk gehad... dus zal wel moeten koken...
ik heb d'r geen verstand vanquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:26 schreef Oldenzaal het volgende:
Is mijn negerpraat geloofwaardig?
winkel haat mn lovelive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |