Sterker nog, het is kut. Met haar erop.quote:
Daar hou ik niet zo vanquote:Op donderdag 5 november 2009 13:29 schreef EINZ het volgende:
[..]
Sterker nog, het is kut. Met haar erop.
Dat is dan weer welquote:Op donderdag 5 november 2009 13:29 schreef EINZ het volgende:
[..]
Sterker nog, het is kut. Met haar erop.
ja is kut voor je!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:28 schreef EINZ het volgende:
Waar ik werk, lopen er geen blondjes op de weg. Brunettes eigenlijk ook niet. Om van zwartharigen nog maar te zwijgen. Kortom, het uitzicht hier is zwaar kut met een rietje. Misschien ligt het ook wel aan het feit dat het vandaag kutweer is en dat je dan zwaar de lul bent omdat er dus geen meiden langslopen. Tis allemaal kut hiero.
Klacht: tis kut
juist niet kut dus eigenlijk?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:28 schreef EINZ het volgende:
Waar ik werk, lopen er geen blondjes op de weg. Brunettes eigenlijk ook niet. Om van zwartharigen nog maar te zwijgen. Kortom, het uitzicht hier is zwaar kut met een rietje. Misschien ligt het ook wel aan het feit dat het vandaag kutweer is en dat je dan zwaar de lul bent omdat er dus geen meiden langslopen. Tis allemaal kut hiero.
Klacht: tis kut
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:28 schreef EINZ het volgende:
Klacht is kut
Geen idee, hoe zie je eruit met een pruik op? De laatste gek die dat hier deed verdween samen met een baardaap de dag erna meteen naar Spanje en dat schoot dus niet op.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:57 schreef Blaadkip het volgende:
Ik wil wel een keer met een blonde pruik op langslopen? Is jou dag ook weer goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |