Ik moest lachen omdat jij moest lachenquote:
weet je uberhaupt wel wat een chapignon is? dat is ffs een schimmelquote:Op donderdag 5 november 2009 22:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees, ben ik blij dat ik mezelf heb aangeleerd om bij groente en fruit altijd héél goed te kijken wat ik koop.
En bij champignons ook trouwens. Vooral die bakjes met gemengde paddestoelen bij de AH zijn een ramp. Ik heb nog niet één keer meegemaakt dat er géén schimmel in zit.
Omdat de medewerkers niet kunnen zien of jij aan het eind van de rit de spullen uit de tas haalt of niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Een betere klacht vind ik die mandjesfetish die supermarkten hebben, verdomme nog aan toe. Wat maakt het nou voor verschil of ik met zo'n plastic AH tas door de winkel loop of met een plastic AH tas in de ene hand en een plastic mandje in de andere?
Dat een champignon een schimmel is, wil nog niet zeggen dat elke schimmel champignons zijn. En dus kunnen champignons ook gewoon verschimmelen. Kortom, denk de volgende keer even eerst na voor je de wijsneus uithangt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:38 schreef Randy_S het volgende:
[..]
weet je uberhaupt wel wat een chapignon is? dat is ffs een schimmel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Champignon
Taxonomische indeling
Rijk: Fungi (Schimmels)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |