Is het niet een beetje te vroeg voor deze reclamecampagne?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:11 schreef Bobsch het volgende:
Is van Mercedes om mensen alvast voor te bereiden op de komst van de nieuwe Vito ofzo
Beter te vroeg dan te laatquote:Op donderdag 5 november 2009 12:12 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Is het niet een beetje te vroeg voor deze reclamecampagne?
Pas geleden zag ik ook al een woning met kerstverlichting, eind oktoberquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Pas geleden zag ik ook al een woning met kerstverlichting, eind oktober![]()
Zijn de mensen gek geworden door de klimaatverandering?
Dat filmpje herken ikquote:
TV kan net zo goed heel educatief zijn, het is niet alleen SBS6 wat wordt uitgezondenquote:Op donderdag 5 november 2009 12:28 schreef Moordenaar het volgende:
Alsof mensen die tv kijken kans hebben om een goed jaar te krijgen, dat soort volk heeft het denkvermogen van een 12 jarige geretardeerde reďncarnatie van Anne Frank.
Nee.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
TV kan net zo goed heel educatief zijn
History Channel (Geschiedenis) , Discovery Channel (Wetenschap, Techniek) National Geographic (Natuur) Animalplanets (Natuur/Dieren) , Engelse zenders (Taalkennis), Franse zenders (Taalkennis) en dan heb ik nog niet gerept over de Politieke zenders en Nieuws zendersquote:
Allemaal kutzenders.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
History Channel (Geschiedenis) , Discovery Channel (Wetenschap, Techniek) National Geographic (Natuur) Animalplanets (Natuur/Dieren) , Engelse zenders (Taalkennis), Franse zenders (Taalkennis) en dan heb ik nog niet gerept over de Politieke zenders en Nieuws zenders
Oooooooow, snap nigga! Vette diss ouwequote:Op donderdag 5 november 2009 12:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
History Channel (Geschiedenis) , Discovery Channel (Wetenschap, Techniek) National Geographic (Natuur) Animalplanets (Natuur/Dieren) , Engelse zenders (Taalkennis), Franse zenders (Taalkennis) en dan heb ik nog niet gerept over de Politieke zenders en Nieuws zenders
Mensen die TV kijken bashenquote:
Maar even serieus; ik hoop dat je doorhebt dat die zenders veelal foutieve informatie verspreiden? Discovery bijvoorbeeldquote:
Discovery Channel & Nat Geo Channel zijn ook gedegradeerd het afgelopen decennium. Nu is het constant terrorism en policestate propaganda wat ze pushen.quote:
Trouwens bij TV kijken hoort ook een dagelijks biertjequote:Op donderdag 5 november 2009 12:47 schreef IkBenOzan het volgende:
Als ik aan het eten ben, wil ik TV kijken.Pokemon, Avatar, Fairly Odd Parents etc.
Wacht maar! Zijn spiegelkarma zal zich wreken!quote:Op donderdag 5 november 2009 12:49 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
moordenaar wat ben jij een kankermongool, ik hoop dat je overreden wordt door een vrachtwagen
Dat sowieso, reclame op TV is niet oké maar op een webpagina vind ik het niet zo slecht. Ik heb er tenminste geen last vanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |