Is het niet een beetje te vroeg voor deze reclamecampagne?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:11 schreef Bobsch het volgende:
Is van Mercedes om mensen alvast voor te bereiden op de komst van de nieuwe Vito ofzo
Beter te vroeg dan te laatquote:Op donderdag 5 november 2009 12:12 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Is het niet een beetje te vroeg voor deze reclamecampagne?
Pas geleden zag ik ook al een woning met kerstverlichting, eind oktoberquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Pas geleden zag ik ook al een woning met kerstverlichting, eind oktober![]()
Zijn de mensen gek geworden door de klimaatverandering?
Dat filmpje herken ikquote:
TV kan net zo goed heel educatief zijn, het is niet alleen SBS6 wat wordt uitgezondenquote:Op donderdag 5 november 2009 12:28 schreef Moordenaar het volgende:
Alsof mensen die tv kijken kans hebben om een goed jaar te krijgen, dat soort volk heeft het denkvermogen van een 12 jarige geretardeerde reďncarnatie van Anne Frank.
Nee.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
TV kan net zo goed heel educatief zijn
History Channel (Geschiedenis) , Discovery Channel (Wetenschap, Techniek) National Geographic (Natuur) Animalplanets (Natuur/Dieren) , Engelse zenders (Taalkennis), Franse zenders (Taalkennis) en dan heb ik nog niet gerept over de Politieke zenders en Nieuws zendersquote:
Allemaal kutzenders.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
History Channel (Geschiedenis) , Discovery Channel (Wetenschap, Techniek) National Geographic (Natuur) Animalplanets (Natuur/Dieren) , Engelse zenders (Taalkennis), Franse zenders (Taalkennis) en dan heb ik nog niet gerept over de Politieke zenders en Nieuws zenders
Oooooooow, snap nigga! Vette diss ouwequote:Op donderdag 5 november 2009 12:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
History Channel (Geschiedenis) , Discovery Channel (Wetenschap, Techniek) National Geographic (Natuur) Animalplanets (Natuur/Dieren) , Engelse zenders (Taalkennis), Franse zenders (Taalkennis) en dan heb ik nog niet gerept over de Politieke zenders en Nieuws zenders
Mensen die TV kijken bashenquote:
Maar even serieus; ik hoop dat je doorhebt dat die zenders veelal foutieve informatie verspreiden? Discovery bijvoorbeeldquote:
Discovery Channel & Nat Geo Channel zijn ook gedegradeerd het afgelopen decennium. Nu is het constant terrorism en policestate propaganda wat ze pushen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |