In haar oorquote:Op donderdag 5 november 2009 11:21 schreef Zapper het volgende:
Stiekum wil je in haar.
quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:05 schreef R4ven het volgende:
Californication![]()
Saaie serie zonder enige vorm van humor.
Dat was zijn stiefdochter niet, kneus. En gelukkig zit ze er niet meer in, want het is een vieze graftak.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef BL_Henkie het volgende:
Mij bleef alleen die stiefdochter bij die Hank neukte.![]()
Zit ze er nog steeds erin?
Kwaliteitspost!quote:Op donderdag 5 november 2009 11:24 schreef piekartz87 het volgende:
blote tieten
Kijk je toch lekker gewoon naar Friends?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:05 schreef R4ven het volgende:
Californication![]()
Saaie serie zonder enige vorm van humor.
Is toch ook niks mis mee?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kijk je toch lekker gewoon naar Friends?
Als je van goedkope, suffe en voorspelbare grappen houdt niet nee.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:31 schreef LadiesMan217 het volgende:
Teveel gelul, te weinig mooie pics..
[ link | afbeelding ]
Tieten zijn goedkoop en voorspelbaar. (suf wil ik het dan weer niet noemenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je van goedkope, suffe en voorspelbare grappen houdt niet nee.
Tieten misschien. Het zestienjarige dochtertje van de nieuwe vriend van je ex neuken, een SM-relatie beginnen met je secretaresse die er vervolgens vandoor gaat met je vrouw, etc zijn zaken die conservatief Amerika dusdanig schofferen dat ik het wel kan waarderen.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:02 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Tieten zijn goedkoop en voorspelbaar. (suf wil ik het dan weer niet noemen)
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tieten misschien. Het zestienjarige dochtertje van de nieuwe vriend van je ex Een vieze graftak neuken, een SM-relatie beginnen met je secretaresse die er vervolgens vandoor gaat met je vrouw, etc zijn zaken die conservatief Amerika dusdanig schofferen dat ik het wel kan waarderen.
Ik vind Madeline Zima niet bepaald een vieze graftak, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:
Ja, ligt aan jou.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind Madeline Zima niet bepaald een vieze graftak, maar dat kan ook aan mij liggen.
Maar wel lekkerquote:Op donderdag 5 november 2009 14:31 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
Dat was zijn stiefdochter niet, kneus. En gelukkig zit ze er niet meer in, want het is een vieze graftak.
Lekker hoorquote:
Dan te bedenken dat dat dat kind is die ook in the nanny speelt. Alleen dan paar jaartjes ouder.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:23 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat dat dat kind is die ook in the nanny speelt. Alleen dan paar jaartjes ouder.
Is ook saai, dus liever niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kijk je toch lekker gewoon naar Friends?
Dat was inderdaad jammer, maar die becca is echt verkeerd gecast.quote:Op zondag 8 november 2009 04:48 schreef Perico het volgende:
Becca is kiks... het was echter onvergeeflijk dat ze Lew Ashby lieten doodgaan... beste karakter ooit.
Echt, dat was de domste move ooit -1000.
Eh, die dochter die hij geneukt heeft is niet dezelfde als waar het topic over gaat als ik me niet vergis.quote:
+1quote:Op zondag 8 november 2009 04:48 schreef Perico het volgende:
Becca is kiks... het was echter onvergeeflijk dat ze Lew Ashby lieten doodgaan... beste karakter ooit.
Cylon-kopie, die is gewoon ergens geresurrectquote:Op zondag 8 november 2009 04:48 schreef Perico het volgende:
Hoe het ooit is gelukt om een character te maken in Californication die nog mannelijker en cooler was dan Hank Moody... ik weet het niet.quote:Op zondag 8 november 2009 04:48 schreef Perico het volgende:
Welke scene? Dat wijf acteert altijd alsof ze zwaar dronken is.quote:Op maandag 9 november 2009 10:07 schreef Dalamar het volgende:
En Becca... eigenlijk was ze alleen in S1 echt irritant, tegenwoordig is het eigenlijk wel ok om te zien hoe moeilijk ze het heeft met opgroeien. Die dronken scene was eigenlijk best goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |