abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80469945
Johan Vlemmix stopt met online tv-zender

EINDHOVEN - "Mijn bankrekening is leeg en mijn gezondheid klote." Hoog tijd, aldus Johan Vlemmix, om de stekker uit zijn online tv-zender Studio Vlemmix te trekken. Het 'groeiproject' dat op 1 januari van start ging, is alweer ten einde.

"De laatste maanden gaat werkelijk alles fout wat er maar fout kan gaan", aldus de entertainer zondagavond desgevraagd. De studio liep onder water, sponsors lieten het afweten en alle opnamen van de talkshow van terror Jaap - de winnaar van de Gouden Kooi - bleken verdwenen.

Ook buiten Studio Vlemmix om ging het de Eindhovenaar de laatste tijd niet voor de wind. Een maand geleden zagen kijkers van zijn tv-zender hoe Vlemmix onwel werd en met acute hartklachten moest worden afgevoerd naar het ziekenhuis. De volgende dag mocht hij weer naar huis. Een week eerder haalde zijn Partij van de Toekomst bij de gemeenteraadsverkiezingen niet genoeg stemmen voor een zetel, waarna de Eindhovense Oranjefan zijn plan om in de landelijke politiek te gaan introk.

Vlemmix doet op korte termijn zijn Spookhuis in Huissen, zijn studio in Weert en alle apparatuur van Studio Vlemmix - waaronder 25 camera's - in de verkoop. Zijn Paleis Soestdijk II in Eindhoven, waar hij op dit moment woont, gaat hij verhuren. Een volgende project heeft de duizendpoot nog niet. "Eerst maar eens opruimen en beraden."

Bron Eindhovensdagblad.nl
  maandag 19 april 2010 @ 09:27:05 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80471011
quote:
Op maandag 19 april 2010 01:08 schreef Maanvis het volgende:
“Jaap kwam de opnamen ophalen en deze bleken nergens meer zijn te vinden. Hij raakte begrijpelijkerwijs helemaal pis off. Hier zaten maanden werk in.
Máánden werk, daar zou ik ook piss off van raken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_80475311
quote:
'Op dit huis heerst volgens mij een vloek, want sinds ik het heb is alles mis gegaan'
Johan Vlemmix vervloekt?

van onze redactie
AMSTERDAM - Johan Vlemmix heeft de stekker uit zijn online televisiestation Studio Vlemmix getrokken, is al zijn geld kwijt en moet zijn spookhuis verkopen. Volgens hem is alles misgegaan door de koop van het huis... "Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat geesten niet bestaan, maar ik denk dat daar geesten rondspoken, die mij in hun ban hebben."

Sinds hij het 'spookhuis' kocht van Emile Ratelband, wordt Johan geteisterd door ellende. Alle sponsors van zijn zender én zijn gezondheid lieten het afweten, de studio liep vol water en toen tot overmaat van ramp alle beelden van Terror Jaaps show 'Tablua Rasa' gewist bleken te zijn zat Johan aan zijn taks. Hij stopt ermee. Al zijn geld zit in het project, dit is hij nu allemaal kwijt. Het gevolg is dat het Spookhuis in Huissen en zijn studio in Weert te koop staan, net als alle apparatuur van Studio Vlemmix en Paleis Soestdijk II moet worden verhuurd.

Johan baalt als een stier en denkt dat het huis schuldig is aan de ellende. Hij laat weten: "Al mijn geld heb ik in dit project gestoken. Ik kocht het spookhuis met de bedoeling dit ook bij het project te betrekken en er live te gaan uitzenden. Maar op dit huis heerst volgens mij een vloek, want sinds ik het heb is werkelijk van alles mis gegaan. Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat geesten niet bestaan, maar ik denk dat daar geesten rondspoken, die mij in hun ban hebben. Vandaar dat ik het spookhuis liever vandaag dan morgen van de hand wil doen. Sterker nog, eigenlijk wil ik er nooit meer een stap binnen zetten."

Hij wil zo snel mogelijk van álles af zijn. "In de studio, in Paleis Soestdijk II staat voor een kapitaal aan apparatuur. Er hangen 25 camera’s en het is een complete uitgeruste studio. Dit wordt nu verkocht. De twee andere panden staan in de verkoop. Ik heb het er helemaal mee gehad!"
Johan kreeg het tijdens een live-uitzending in maart aan zijn hart en werd afgevoerd met een ambulance. Volgens hem komt dit door alle stress en ellende die hij voor zijn kiezen kreeg. "Dat is het allemaal niet waard. Ik wil weer leven. Helaas is het sprookje Studio Vlemmix voorbij."
Bron: Telegraaf.
  maandag 19 april 2010 @ 13:48:51 #204
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80479860
Het huis is schuldig.
Jaja! Johan is schuldig!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_80490542
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:48 schreef Maanvis het volgende:
Het huis is schuldig.
Jaja! Johan is schuldig!
Dat huis doet niks spoken bestaan niet....een verkeerde bedrijfsvoering is de oorzaak .
Ergens aan beginnen zonder bedrijfsplan en financiers ,of reclame sponsors.
Alles aan ongemotiveerde mensen overlaten ,en dan bedoel ik niet Jolanda mariane of els mee.
Maar de mensen die het moesten regelen.

daar is een mooi verhaaltje over.....

Er waren eens drie mensen: Iemand, Niemand en Iedereen.

Op een dag moest er een belangrijke opdracht worden vervuld.

Er werd aan Iedereen gevraagd om dit te doen.

Iedereen dacht echter dat Iemand het wel zou doen.

En ook al kon Iedereen het, deed Niemand het.

Hierdoor werd Iemand erg boos, want het was de opdracht voor Iedereen en nu had Niemand het gedaan.

Iedereen dacht echter dat Iemand het had kunnen doen, maar Niemand had gedacht dat niet Iedereen het wilde doen.

Uiteindelijk beschuldigde Iedereen Iemand omdat Niemand deed wat Iedereen had kunnen doen.
pi_80597302
Paranormal Society World gaat een uniek onderzoek en documentaire gaan maken over het spookhuis in Huissen.
Wij willen u attent maken op het volgende!

Paranormal Society World gaat een uniek onderzoek en documentaire gaan maken over het spookhuis in Huissen.

Het team krijgt zelfs aandacht vanuit de Verenigde Staten, ook andere media tonen al belangstelling.

Op 15 mei aanstaande gaat het Roosendaalse onderzoekteam van de Paranormal Society World onderzoek doen bij Johan Vlemmix. Zelfs in Amerika zijn ze nieuwsgierig.Op 15 mei aanstaande gaat het Roosendaalse onderzoekteam van de Paranormal Society World onderzoek doen bij Johan Vlemmix. Zelfs in Amerika zijn ze nieuwsgierig.
‘Paranormal Society World wil duidelijkheid brengen’

Gert Brouwer medium en director van de Paranormal Society World! wil na de vele verhalen duidelijkheid brengen over het spookhuis van Huissen (Gelderland).

Gert Brouwer
Gert Brouwer geboren en getogen in Roosendaal (Brabant) is met zijn gave geboren. Lang wist hij niet dat hij paranormaal begaafd is. Tot een vriendin van hem vermoordt werd. Waarna hij via beelden de moordenaar zag. Steeds bleef de twijfel en de onzekerheid. Toen medium Ton Bons hem op zijn talenten wees toen is hij in sneltrein vaart gaan groeien. Van een ruwe diamant in een parel. Hij zag zijn hobby veranderen in zijn levensmissie en werk. De woorden van Gert Brouwer zijn dan ook “Ik wilde niet stil zitten”. Zo kwam het idee om met enkele paranormale mensen een onderzoeksteam op te zetten. Dit liep goed!! Hij zette het iets anders op en Paranormal Society Holland was een feit. Ook dit verliep boven verwachting!! Nu is hij met zijn vrijwilligers het team Paranormal Society World. Alles word geregeld vanaf Roosendaal, het team bekostigt alles zelf. Maar zij willen de toekomst zijn.
Het paranormale word de toekomst!!

Paranormal Society World
Het team word door vrijwilligers bemand en (be)geleid door director Gert Brouwer. Aan zijn zijde helpt case-manager Monique van Ooijen hem mee. Verschillende mensen uit de omgeving Roosendaal hebben zich bij de P.S.W. aangesloten. Er komen steeds meer mensen die zich bij ons willen aansluiten. Uit het gehele land komen de vrijwilligers. Monique komt uit Limburg. Zij komt met regelmaat naar Roosendaal voor haar bijdrage te leveren.
Paranormal Society World doet onderzoek naar paranormale activiteiten, vermissingen en criminaliteit. Het eerste genoemde is het belangrijkste onderdeel ook in het team. Enkele vrijwilligers van de P.S.W. hebben ook een gave en deze gebruiken zij voor het onderzoek. Ook wetenschappelijk onderzoek komt aan de orde.

Met een K2 meter of een EMF meter proberen zij de verschillende frequenties te meten. Mocht er dan een andere frequentie golf aanwezig zijn dan is de kans dat de meter uitslaat. Via de K2 meter kunnen wij dan nauwkeuriger contact leggen met hetgeen wat aanwezig zou kunnen zijn in de ruimte. Ook geluidsopname, beeldopname en gradenmetingen zijn belangrijk voor de wetenschappelijke kant van het onderzoek. De drive van de vrijwilligers is dan ook om te bewijzen dat het onverklaarbare er echt is. Het mag dan duidelijk zijn dat niet iedereen erin in gelooft, maar iedereen heeft zijn of haar mening. Maar het respect staat zeker voorop.

Johan Vlemmix
Johan Vlemmix heeft het huis gekocht van Emiel Ratelband. Emiel heeft er eigenlijk nooit gewoond. Waarom is en blijft onduidelijk. Nu Johan Vlemmix het huis in zijn bezit heeft zijn er verschillende onderzoekers geweest. Maar of er dingen duidelijk zijn geworden blijft ook onduidelijk. Dit viel de P.S.W. duidelijk op en trok zijn plan. Zo benaderde Gert Johan met de vraag of zij onderzoek mochten doen in het huis. Johan zijn antwoord was daarop ja!
Met aandacht van Lucy Diamond, van de radio zender Paranormal X uit de verenigde Staten en ook paranormaal begaafd, willen zij dit onderzoek doen. In medewerking van Johan Vlemmix.
Gert: ‘Het doel is dan dat wij een documentaire van het onderzoek maken. Waarna deze vanaf onze website te zien zal zijn.’

Huissen
Er schijnen verschillende dingen in het huis te gebeuren. De verhalen gaan dat er voetstappen worden gehoord, dingen bewegen, deuren vallen spontaan dicht en er wordt een pianogeluid gehoord. Zou het nu dan echt spoken in het huis van Huissen. Het huis is een monumentaal pand en al meer dan 400 jaar oud. Volgens Gert brengt dit het een en ander met zich mee en zou het mogelijk kunnen zijn dat het er spookt. Daarom gaan wij binnenkort het huis betreden voor een onderzoek. Hopende ook met antwoorden naar buiten te komen voor iedereen die het wilt horen en weten.
Meer weten over de P.S.W. ga dan naar www.paranormalsocietyworld.com Wil je het team graag komen versterken, stuur dan een email.

Bron: PSW http://paranormaal.blog.n(...)spookhuis-in-huissen

[ Bericht 2% gewijzigd door peeet1 op 22-04-2010 14:48:37 ]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  donderdag 22 april 2010 @ 14:42:54 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80597345
Wat een fluttekst.
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2010 @ 15:18:06 #208
135305 beequeen
Lost.
pi_80598614
Die Gert Brouwer is toch die lul die zei dat Haïti getroffen was door een aardbeving omdat ze daar aan voodoo doen?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 22 april 2010 @ 15:21:46 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80598777
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:18 schreef beequeen het volgende:
Die Gert Brouwer is toch die lul die zei dat Haïti getroffen was door een aardbeving omdat ze daar aan voodoo doen?
Is hij dat, ja? That figures.
pi_80599042
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:18 schreef beequeen het volgende:
O geweldig, NOT. Zou hij een zoon zijn van een katholieke missionaris of zo?

Wat mij vooral opviel aan de beelden van Haïti is dat daar ontzettend mooie mensen wonen.
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:28:06 #211
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80887257
Vlemmix bij de TV kantine .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:25:11 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80896302
Hij werd er wel als een Josti neergezet:

"Heel goed Johan! Twee volzinnen achter elkaar!"
  Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 12:02:23 #213
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80898126
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
Hij werd er wel als een Josti neergezet:

"Heel goed Johan! Twee volzinnen achter elkaar!"

Maar toch is zijn hele weekend weer goed omdat-ie gepersifleerd is.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_80898216
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 12:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar toch is zijn hele weekend weer goed omdat-ie gepersifleerd is.

En uiteindelijk toch nog goede kijkcijfers.
  Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 12:39:44 #215
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80899035
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 12:06 schreef Dementor het volgende:

[..]

En uiteindelijk toch nog goede kijkcijfers.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † zondag 2 mei 2010 @ 20:24:04 #217
137949 Disana
pi_80945236
quote:
Ik bekijk dat 'enthousiasme' van hem sinds SV toch in een heel ander licht. Zo'n beetje als je drijfzand bekijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')