quote:Op donderdag 26 november 2009 20:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Knippen en plakken is zeg maar echt mijn ding.![]()
Either way, de aandacht is er toch.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:21 schreef Dementor het volgende:
Het staat al op uitzendinggemist (man bijt hond).
Wat een sneuheid, zogenaamde spokenjagers die maar al te graag dingen zien.
Lekker makkelijk meeliften op het succes van het zesde zintuig.
http://player.omroep.nl/?aflID=10341623
Oh oh hij laat toch geen bank omvallen he?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Either way, de aandacht is er toch.De media zou maar kaal zijn zonder sneue dingen
![]()
Morgen ook bij Goedemorgen Nederland trouwens.
Misschien zijn huiskamer Bank, komt zeker morgen dan vertellen dat hij echt een geest heeft gezien en dat alleen paranormale mensen dat kunnen waarnemen, spannend hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh oh hij laat toch geen bank omvallen he?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:25 schreef Wijnneus het volgende:
Wow ik schrik me rot ineens. Johan Vl. op tv bij Goeiemorgen Nederland gaat over spoken
en een gil van Johan op het laatst. Zou de reclamecampagne al begonnen zijn?
Het was niet op PS2 opgenomen volgens mij, ik denk in Huissen.
Het 6e zintuig wat weer lekker meelift op het succes van Char. Die liftte dan weer aardig mee op Robbert van den Broeke. Robbert liffte weer mee op het succes van Tineke. Tineke die het weer had van Het Zwarte Gat.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:21 schreef Dementor het volgende:
Het staat al op uitzendinggemist (man bijt hond).
Wat een sneuheid, zogenaamde spokenjagers die maar al te graag dingen zien.
Lekker makkelijk meeliften op het succes van het zesde zintuig.
http://player.omroep.nl/?aflID=10341623
quote:
In het begin al. Dan is er ook een grijze draak maar die voelt en ziet haast nooit dingen. Zoiets!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:54 schreef Copycat het volgende:
Op hoeveel minuten zit dat item zo'n beetje?
Zo maar eens gaan kijken, danquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:11 schreef Noek het volgende:
In het begin al. Dan is er ook een grijze draak maar die voelt en ziet haast nooit dingen. Zoiets!![]()
Wat ben je toch een toppertje Peeet1.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:51 schreef peeet1 het volgende:
het Spookt bij Johan Vlemmix in zijn huis
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:51 schreef peeet1 het volgende:
het Spookt bij Johan Vlemmix in zijn huis
Bekijk deze YouTube-video
Dus je vind dit echt leuk?quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Het 6e zintuig wat weer lekker meelift op het succes van Char. Die liftte dan weer aardig mee op Robbert van den Broeke. Robbert liffte weer mee op het succes van Tineke. Tineke die het weer had van Het Zwarte Gat.
And so on. Wat maakt het uit. Ik vind het wel leuk en kijk dan ook niet omdat er nog een originaliteitsprijs over is van vorig jaar.
Wat een geweldige Polderbusters ook. Who you gonna call!![]()
*honderd jaar laterquote:Op zaterdag 28 november 2009 08:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus je vind dit echt leuk?
Waarom geloof ik je nou gewoon niet he.
Mhen, dat is eng.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:41 schreef Noek het volgende:
[..]
*honderd jaar later
Nee echt, ik hou van zulke onzin want het is niet eng. Zodra het eng wordt, vind ik er niks aan en dit is grappig darksided. Dus ik vind het echt leuk.![]()
Op Discovery was toen zo'n reconstructie over een ding die half geit en mens was en dat vond ik wel heel eng. Durfde ik niet meer in het donker buiten te roken omdat ik bang was ontvoerd te worden door een halve geit.Dus dit kan ik net aan, die Polderbusters.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |