neehoor,quote:Op donderdag 5 november 2009 09:40 schreef Catch22- het volgende:
als je nog niet zoveel verdient gaan ze niet bij je zeuren om geld hoor.
Dan moet je al ruim over de 2000 bruto zitten en dan begin je met 45 euro per maand, dus daar zou ik niet zo bang voor zijn.
Ik neem aan dat je diploma relevant is? Dan zou je wel opslag moeten krijgen.
Heb je dat diploma op eigen kosten behaald, of heeft je werkgever betaald?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:37 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ik werk nu al 1,5 jaar bij een bouwbedrijf en heb tijdens mijn werkzaamheden mijn HBO diploma gehaald.
Nu zou ik natuurlijk graag wat opslag willen krijgen voor mijn behaalde titel als ingenieur.
Hoe zal ik dit aankaarten? Is het gebruikelijk dat men opslag krijgt als een diploma is behaald?
Weet eigenlijk niet hoe ik dit moet brengen. IBG gaat over 3 maanden geld vragen om mijn studieschuld af te betalen.. en dat is niet niets
Groetjes, RWB
Dat hoeft niet, maar het is wel logisch dat je met een relevant HBO diploma op HBO nivo betaalt krijgt.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:46 schreef Soohr het volgende:
[..]
neehoor,
je hoeft nergens opslag voor te krijgen,
HBO... dus 2000 euro per jaar .. 4 jaar dus zou je zo'n 10.000 euro gekost moeten hebben.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:52 schreef RoodWitBlauw het volgende:
diploma heb ik zelf betaald. Kan je een leuke nieuwe Lexus voor kopen
Zo ben jij even afgezet danquote:Op donderdag 5 november 2009 09:52 schreef RoodWitBlauw het volgende:
diploma heb ik zelf betaald. Kan je een leuke nieuwe Lexus voor kopen
Elders kijken? In de bouw? In deze periode?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:58 schreef Schanulleke het volgende:
Vragen? Eisen!
Geef aan wat jij vindt dat je moet verdienen en anders ga je toch lekker elders kijken?! Je bent nu nog jong en ongebonden (toch?). Dat is een troefkaart die je moet uitspelen.
Idd, overigens is het vragen van opslag in deze tijd ook niet erg slimquote:Op donderdag 5 november 2009 09:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Elders kijken? In de bouw? In deze periode?
Ja is een optie, maar of dat garant staat voor succes.
lol, wat een onzintoelichting. 7 tot 5 werken = motivatie?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:05 schreef pessie het volgende:
Hoeveel ben je de afgelopen anderhalf jaar vooruit gegaan? Mijn man is met HBO binnen jaar van 2000 bruto per maand naar 2200 bruto per maand gegaan, en de volgende opslag zit er al weer aan te komen.
Het gaat natuurlijk ook om je werkhouding, als je van 8 tot 4 werkt, en niet op tijd je projecten af hebt, moet je allang blij zijn dat je een baan hebt, als je van 7 tot 5 werkt, verdien je meer omdat je baas ziet dat je gemotiveerd bent, en veel in je mars hebt.
Als ik jou was zou ik gewoon een functioneringsgesprek aanvragen. Kun je aan het einde, en op basis daarvan een loonsverhoging vragen.
Volgens mij ging het vooral over de instelling/werkhouding van de werknemerquote:Op donderdag 5 november 2009 10:10 schreef lighted het volgende:
[..]
lol, wat een onzintoelichting. 7 tot 5 werken = motivatie?
Daarom is zijn post daarna ook 'nvm'quote:Op donderdag 5 november 2009 10:14 schreef McDucky het volgende:
[..]
Volgens mij ging het vooral over de instelling/werkhouding van de werknemer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |