Ik was heul niet in D vandaagquote:Op maandag 9 november 2009 21:26 schreef GlowMouse het volgende:
Ik zag allemaal kleine dingen door D rennen vandaag.
Ik zag je ook rondrennen. Ik was bezig met het afronden van een project en opeens was er een invasie van kinderen.quote:Op maandag 9 november 2009 21:26 schreef GlowMouse het volgende:
Ik zag allemaal kleine dingen door D rennen vandaag.
Ik ook niet, maar je ziet het gewoon vanaf de Esplanade.quote:Op maandag 9 november 2009 21:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik was heul niet in D vandaag!
Weekendquote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Heb vandaag wel veel werk verzet, morgen ga ik nog en dan heb ik weer weekend (lees: dan kan ik beginnen met het bijlezen van allerhande papers).
Morgenvroeg wel om 8:45 collegequote:
Make up your mind met al dat ge-editquote:Op maandag 9 november 2009 21:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
WeekendDas alweer een paar weekjes geleden
Ja ik ook, in Pquote:Op maandag 9 november 2009 21:31 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Morgenvroeg wel om 8:45 collegeen dan nog de puntjes op de i zetten voor een project. Vond het vandaag wel erg koud in Tilburg.
Straks krijg je het idee dat ik sarcastisch wasquote:Op maandag 9 november 2009 21:31 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Make up your mind met al dat ge-edit
Ik had vanmorgen een college in P41. Normaal kom ik daar nooit en de nummering is niet echt bijzonder logisch te noemen daar. Waren wel slechts 15-20 studenten die er zo vroeg bij waren op de maandag.quote:Op maandag 9 november 2009 21:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja ik ook, in P
[..]
Straks krijg je het idee dat ik sarcastisch was
Haha, dat schiet niet op danquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik val bijna in slaap, zo saai is het boek dat ik aan het lezen ben, blegh
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:28 schreef GlowMouse het volgende:
Wat een nerds, waarom spelen jullie geen Set!?
Ik ken het, maar ik vind het niet leuk. Ieder spel is hetzelfde... En bij de papieren versie kan het ook nog zo zijn dat er geen goed trio bij zitquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:30 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.tammo80.nl/java/set/
is ook met kaarten
Dan vul je aan tot 20. Maar het is alleen leuk als je sneller alle mogelijkheden af kunt gaan dan je tegenstander.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken het, maar ik vind het niet leuk. Ieder spel is hetzelfde... En bij de papieren versie kan het ook nog zo zijn dat er geen goed trio bij zit![]()
.
Ik zou ervoor tekenen, met vier uur denktijd per dag klaar te zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:54 schreef Tegan het volgende:
Maar ik heb iedere dag vier uur reistijd.
Die zou ik dan compleet nuttig in kunnen vullen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:02 schreef Tegan het volgende:
Dat was alleen de reistijd, wel lezen...
Ik denk meestal zonder papier.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:07 schreef Tegan het volgende:
Niet als je moet overstappen en ook meerdere keren lang wacht op stations.
Gewoon doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:58 schreef Tegan het volgende:
Ik denk eraan om toch Analyse te gaan maken in de her. Ik twijfel nog.
Ja en waar wil je dan precies vrijstelling voor?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:37 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Wat is dan de reden die ze geven om geen vrijstelling te verlenen, zusje?
Mja, logisch dat je daar dan vrijstelling voor wil hebben! Gaat toch de nodige tijd in zittenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Geen reden ("je moet dit doen om toestemming te krijgen voor de master BDM") en ik wil vrijstelling voor een onderzoekspracticum van communicatie omdat ik al een OP heb gedaan (daar ben jij nu mee bezig auto_).
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:30 schreef GlowMouse het volgende:
Ze hebben P zichtbaar gemaakt op Google Streetview.
Google CollegeViewquote:Op woensdag 11 november 2009 21:23 schreef GlowMouse het volgende:
Als het nou van binnen was, kon je nog opzoeken waar alle lokalen nou eigenlijk zitten.
Gewoon wat extra wegen toevoegen aan Google Maps zodat je die routeplanner kunt gebruiken.quote:
Je leest de Univers niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ze kunnen beter eens de colleges via blackboard aan gaan bieden. In de VS doen verschillende universiteiten dat wel. Maar ik vrees dat er dan helemaal geen studenten meer komen.
Bedankt. Valt me een beetje tegen. Vooral in hoorcolleges zit toch al weinig interactie (bij rechten in ieder geval niet). Een discussieforum op blackboard openen in combinatie met het videocollege zou qua interactie zelfs laagdrempeliger zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:13 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.uvt.nl/univers/nieuws/0910/08/webcolleges.html
Had het niet gelezen.quote:
Dan kun jij mij helpen. Is er een eenvoudige optie om "notes" onder een tabel te krijgen. Ik gebruik LyX, maar code is ook prima!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:32 schreef Tegan het volgende:
Vandaag begonnen met een LaTeX-cursus, dus geen Java-gepraat meer jongens.
Ik denk dat ik wel denk "Laat ik dat videocollege kijken" en het dan toch niet doe.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:34 schreef aardappel het volgende:
Ik vind het videocolleges niks, tenminste, als vervanger van de echte colleges. Bovenop de echte colleges kan het alleen maar een toevoeging zijn. Daarnaast wel weer een reden om langer in bed te blijven liggen ("ik kijk het videocollege wel")...
Eh, ik heb alleen nog maar een introductie erin gehadquote:Op donderdag 12 november 2009 22:30 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Dan kun jij mij helpen. Is er een eenvoudige optie om "notes" onder een tabel te krijgen. Ik gebruik LyX, maar code is ook prima!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |