Door de maatschappij bestempeld als Nerds. misschien is dat wel de reden waarom ik mij daar niet zo thuisvoelquote:Op donderdag 5 november 2009 00:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wat voor een figuren zitten er bij jou op school?
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Het is inderdaad: "ik zou ze geven".
We hebben een MBO ICT'er in huis.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:43 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Door de maatschappij bestempeld als Nerds. misschien is dat wel de reden waarom ik mij daar niet zo thuisvoel
Nee, even voor den Goede orde ik bestudeer HBO rechten in Grauningquote:Op donderdag 5 november 2009 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We hebben een MBO ICT'er in huis.
'Nerds' op het HBO, nee okequote:Op donderdag 5 november 2009 00:43 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Door de maatschappij bestempeld als Nerds. misschien is dat wel de reden waarom ik mij daar niet zo thuisvoel
uhm, tot mijn verbazing liepen er toen ik er kwam ook mensen die boven de doorgaanse "Corken" norm uitkwamen in gedrag en uitstralingquote:
Ik weet niet waar jij vandaan komt maar ik heb nog nooit gehoord van 'Corken'quote:Op donderdag 5 november 2009 00:48 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
uhm, tot mijn verbazing liepen er toen ik er kwam ook mensen die boven de doorgaanse "Corken" norm uitkwamen in gedrag en uitstraling
corken/corks zijn inwoners van ierland ÈN mensen die uitstraling vertonen van een ALESCON medewerker. Oftewel geestelijk of lichamelijk gehandicapten. Maar dit woord wordt ook wel voor nerds of mensen die er "Anders" uit zien, hoe weinig ze er ook aan kunnen doenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij vandaan komt maar ik heb nog nooit gehoord van 'Corken'
jesus christ, dat heet projectie en dat gaat meestal van jezelf uit. Dus wanneer jij een vrouw wilt neuken na 1 cm bloot betekent dat nog niet dat menig ander heer actief op deze website dat doetquote:Op donderdag 5 november 2009 00:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Elk menig fokker zou een vrouw geven als er 1 centimeter bloot aanwezig is.
Mensen die nog in de vorige eeuw leven en daarom beroerd Engels spreken...quote:Op donderdag 5 november 2009 01:06 schreef Siniti het volgende:
Mensen die te pas en te onpas Engels spreken
Jij bent me nu al in meerdere topics opgevallen om je grenzeloze domheid. En dat is een prestatie op FOK!.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:10 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Mensen die nog in de vorige eeuw leven en daarom beroerd Engels spreken...
Face it (): de Nederlandse taal bestaat over 50 jaar niet meer, tegen die tijd spreekt driekwart van de wereldbevolking Engels.
achja die prognose werd ook gesteld toen we gered werden door de Geallieerden, en ook voor het dialect gold vanaf 1820 dat deze snel zouden worden vergeten, en FACE ITquote:Op donderdag 5 november 2009 01:10 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Mensen die nog in de vorige eeuw leven en daarom beroerd Engels spreken...
Face it (): de Nederlandse taal bestaat over 50 jaar niet meer, tegen die tijd spreekt driekwart van de wereldbevolking Engels.
Toffe SIG, voor de rest ben je gewoon een enorme lul.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:13 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
achja die prognose werd ook gesteld toen we gered werden door de Geallieerden, en ook voor het dialect gold vanaf 1820 dat deze snel zouden worden vergeten, en FACE ITover 50 jaar spreken we nog steeds (ook al is het verneukt door al die Antillianen
) Nederlands. Je kan mensen moeilijk dwingen het te vergeten
i'd tear that ass apart?quote:
Ach, zolang zo'n muts als jij het zegt weet ik dat ik me geen zorgen hoef te maken.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jij bent me nu al in meerdere topics opgevallen om je grenzeloze domheid. En dat is een prestatie op FOK!.
quote:Op donderdag 5 november 2009 01:21 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ach, zolang zo'n muts als jij het zegt weet ik dat ik me geen zorgen hoef te maken.
Batsen? dus jij bent niet zo van het: overheen willen of dekkenquote:Op donderdag 5 november 2009 01:25 schreef cerror het volgende:
Ik denk trouwens niet zo.
Ik denk: "Dah wilk wel bats'n"
Ben Drents, vandoar.
Teveel lettergrepen.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:27 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Batsen? dus jij bent niet zo van het: overheen willen of dekken![]()
Heerlijke nonchalante uitspraak altijd, zo lekker tussendoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:17 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Als het ooit zeg, is het meestal: Oh, die doe ik wel.
Oh ja, bats'n is 1 lettergreep.quote:
Chickies bats'n.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:25 schreef cerror het volgende:
Ik denk trouwens niet zo.
Ik denk: "Dah wilk wel bats'n"
Ben Drents, vandoar.
Nee, maar anders krijgen we weer de discussie "waarom ben ik links dan", waarna ik voorbeelden moet gaan zoeken. Geen zin in...quote:Op donderdag 5 november 2009 01:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]!
Waarom pas je het nou weer aan van 'links tutje' naar 'muts', dat komt harder aan ofzo?
Ik zou haar raken/geven is toch voor het gepeupel dat de basisschool niet afgemaakt heeft?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:44 schreef Biels het volgende:
Ik zou raken/geven. I'd do her is voor de MBO'ers van de samenleving.
herkenbaarquote:Op donderdag 5 november 2009 01:08 schreef Siniti het volgende:
Onder een film zijn zulke gesprekken ook altijd leuk:
"Willekeurige lekker wijf komt op beeld in de film.
Persoon 1: Zou jij der doen?
Persoon 2: Ja, jij?
Persoon 1: Ik ook.
Persoon 2: Ok."
Je bedoelt, MAAR ZIJ JOU HOOGSTWAARSCHIJNLIJK NIET HAHAHAHAHA!!!11!1!111!1!!!EINZZWEIDREIJEBENTLELIJKENJEFREUNDERBIJ!"quote:Op donderdag 5 november 2009 00:46 schreef Drinky het volgende:
De volgende keer dat ze dat zeggen moet jij zeggen: "MAAR ZIJ JOU NIET HAHAHAHAHA!!!11!1!111!1!!!EINZZWEIDREIJEBENTLELIJKENJEFREUNDERBIJ!"
yuck Porsches... Foeilelijke auto's. Vrouwen die daar van houden... I would NOT do her.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:39 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Voorbeeld: Ik zit in de bus op weg naar school, luister ik toevallig met 2 gozers mee (toeval)
zegt er 1: Kijk dat is (die en die) van het dorp!.
Gozer 2: Ja ze heeft een nieuwe porsche.
Gozer 1: Ja, id definitly do her
Gozer 2: Ja ik ook.![]()
Mensen die dat Te pas en te onpas gebruiken. deed mij gelijk denken aan deze kwalitatief ondergeschikte site waar dat ook vaak gezegd wordt. Dus, Gozers als 1 van jullie erbij zat. fuck you?
Ze hebben wel een slechte smaak dus op zich zou je kans maken.quote:Op donderdag 5 november 2009 04:00 schreef Zeitgeist het volgende:
yuck Porsches... Foeilelijke auto's. Vrouwen die daar van houden... I would NOT do her.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |