Je moet hier op Fok wel sterk in je schoenen staan. Maar niet te sterk, want dan ben je weer een nerd.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sterk staaltje zelfvertrouwen, oprecht!
Typen doe je toch met je vingers? Niet met je buik.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Mijn overgewicht zit mijn messcherpe replies in de weg.
Ik dacht dat ik alleen was.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:40 schreef griekjeee het volgende:
Maar...TS I feel you, mensen komen ook altijd haten om mijn absolute perfectie.
Mensen konden niet omgaan met mijn OP.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ging van pagina 2 naar pagina 11. Iets zegt me dat er een verandering van gespreksonderwerp heeft plaatsgevonden.
Wie staat er hier nou te sterk in zn schoenen?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Je moet hier op Fok wel sterk in je schoenen staan. Maar niet te sterk, want dan ben je weer een nerd.
Jij bent zelf gebaseerd op drijfzandquote:
HAHAHAHAHA EEN AMSTERDAMMER DIE MIJ EEN JOOD NOEMT OHHMAALAAWWWDSSSS I CANT TAKE IT ANYMOREquote:Op donderdag 5 november 2009 14:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Kon jij geen betere grap verzinnen stinkjood
Ik vond het een staaltje kwaliteitsliteratuur.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Mensen konden niet omgaan met mijn OP.
Maakt niet uit dat je niet snapt wat ik hier zeg, hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:40 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Wie staat er hier nou te sterk in zn schoenen?
Dat dacht ik. Leest lekker weg, toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vond het een staaltje kwaliteitsliteratuur.
Niet met jou misplaatste superioriteitsgevoel nee.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Mensen konden niet omgaan met mijn OP.
Stop maar jongen. Neem jezelf nou in bescherming.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Typen doe je toch met je vingers? Niet met je buik.
We zijn allemaal lotgenoten.quote:
Hij was goed hequote:Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA EEN AMSTERDAMMER DIE MIJ EEN JOOD NOEMT OHHMAALAAWWWDSSSS I CANT TAKE IT ANYMORE
Als je niet doorhebt dat dat overdreven is ben je echt een labiele mongool.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet met jou misplaatste superioriteitsgevoel nee.
Je taalgebruik was uitmuntend, als de inhoud nou oprecht was en niet zo overdreven, had je in mijn top 10 van beste OP's gestaan.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Leest lekker weg, toch?
Hmm?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:42 schreef Skylark. het volgende:
En AlligatorNL, het is wel serieus wat mensen op internet schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |