Dat is het hem inderdaad. Waarom denkt Freek (en P&W) dat zijn mening zo belangrijk is...quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:17 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Degene die ooit dat gezegde 'schoenmaker, blijf bij je leest' heeft uitgevonden, was een verstandig man.
Zo vaak van toepassing in de huidige tijd.
"hey Frans Bauer, wat vind je van de situatie in het Midden Oosten?"
"Freek de Jonge, geef je mening maar over de Nederlandse politiek, dat is volstrekt normaal"
Klaagbaakquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:23 schreef Omnifacer het volgende:
Als ik die Freek zo zie, dan vind ik het zo jammer dat NOS-tt 316 niet meer bestaat
Onthutsend.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
Triest te zien hoe een nar zover kan zakken...
Freek laat anderen ook nooit aan het woord...hij blijft maar kwekkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:24 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Onthutsend.
Ow, het is een 'hype' volgens hem. Sukkel.
Klaagbaakquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:23 schreef Omnifacer het volgende:
Als ik die Freek zo zie, dan vind ik het zo jammer dat NOS-tt 316 niet meer bestaat
Dat zag je al aan het begin van deze uitzending ja... De gasten waren nog niet eens voorgesteld of hij had z'n bek alweer opengetrokken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
Freek laat anderen ook nooit aan het woord...hij blijft maar kwekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |