quote:Op woensdag 4 november 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
Nu kan ik met een gerust hart naar bed![]()
Trusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
Heeeeeeeeeeeeej! Gert!!
Ja nou ik ben moe omdat ik vanmorgen om half acht begon met werken, tot half 9 vanavond.
Vergadering en dat moet buiten werktijd in min gevalEn heeft dat unit-hoofd het eigenlijk óók te druk, en wil ze daarom "delegeren", of is het gewoon een lui varken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
jaquote:Op donderdag 5 november 2009 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En heeft dat unit-hoofd het eigenlijk óók te druk, en wil ze daarom "delegeren", of is het gewoon een lui varken?
Zo heet ik in het echtquote:Op donderdag 5 november 2009 00:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie de fuck is puree?![]()
Of is dit geen naamtopique?
Nooit je achternaam verklappen!quote:
Scherp.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Nooit je achternaam verklappen!
Inde is dan wel weer best een mooie voornaam, hoor Inde!
Net als jij geen gert heet in het echt!quote:Op donderdag 5 november 2009 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Nooit je achternaam verklappen!
Inde is dan wel weer best een mooie voornaam, hoor Inde!
Oei wat slinks, nu heb je het toch gezegd!quote:Op donderdag 5 november 2009 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik ga weer zuipen want Gert is anders bang dat ik in dat Gate-topique ga zeggen dat mooiiii een debiel is.
En dat willen we natuurlijk niet.
Klok klok klok. proost!quote:Op donderdag 5 november 2009 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei wat slinks, nu heb je het toch gezegd!
Wéér een hoop fans erbij.
Ik ga nog een bel wijn inschenken qua slaapmuts, en dan over 10 seconden naar bed.
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:22 schreef liesje1979 het volgende:En moeten ze eerst 1 boterham met kaas of worst eten en mogen ze daarna gestampte muisjes op brood of mogen ze de eerste en volgende boterhammen allemaal met zoet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een vraagje, gewoon interesse, als je de kinderen amper ziet door alle themadingen, wat doe jij dan? Zit je in je uppie die thema's voor te bereiden?
Goedemorgen trouwens, lekker geslapen?
Wat gaaf.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:14 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Alles staat hier nog in de bloei, de oleanders, de bouqainville, de yucca s,,geweldig he..
Hier was het juist lekker vanochtend! Droog en zacht. Perfect fietsweer.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, wat een enorm kutweer.
Wel koffie
Tot volgende week zaterdag..quote:Op donderdag 5 november 2009 09:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat gaaf.![]()
Hoelang blijf je daar nu?
Goeie reis Honda !quote:Op donderdag 5 november 2009 09:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Tot volgende week zaterdag..
die krengen bloeien al vanaf april,,een grote paarse bloemenzee.
In Holland heb ik ze ook, en dan ben ik al blij als er een bloempje in zit.
Ah, je hebt nog even. Geniet ervan!quote:Op donderdag 5 november 2009 09:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Tot volgende week zaterdag..
die krengen bloeien al vanaf april,,een grote paarse bloemenzee.
In Holland heb ik ze ook, en dan ben ik al blij als er een bloempje in zit.
Hennig an!quote:Op donderdag 5 november 2009 10:16 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij ga ik ook eens voorzichtig koffie zetten
nog ff en je mag je niet meer in een ruimte verplaatsen waar op dat moment nog 5 man zitten, wordt dus straks helemaal binnen zitten met kranten voor de ramen, misschien roepen ze dan weer de SRV man in het leven die netjes je boodschapjes op de deurmat zet.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:49 schreef Gert het volgende:
Mogge.
Zijn d'r hier nog mensen die chronisch aan onychofagie doen?
Dan motte jullie een vaccin! Ja en maar zeggen dat de Telegraaf een krant voor dombo's is.![]()
Haha wat een "bericht".
Ik moest er ook om lachen.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:51 schreef Copycat het volgende:
Feiten, inderdaad niet van enige logica ontbloot.
Gespeend? Ontdaan? Nee, dat is ook raar.
ah.nlquote:Op donderdag 5 november 2009 10:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nog ff en je mag je niet meer in een ruimte verplaatsen waar op dat moment nog 5 man zitten, wordt dus straks helemaal binnen zitten met kranten voor de ramen, misschien roepen ze dan weer de SRV man in het leven die netjes je boodschapjes op de deurmat zet.
quote:Op donderdag 5 november 2009 07:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
En moeten ze eerst 1 boterham met kaas of worst eten en mogen ze daarna gestampte muisjes op brood of mogen ze de eerste en volgende boterhammen allemaal met zoet?
Nog een vraagje, gewoon interesse, als je de kinderen amper ziet door alle themadingen, wat doe jij dan? Zit je in je uppie die thema's voor te bereiden?
Goedemorgen trouwens, lekker geslapen?
hahahah dus het Beroep SRV man is in Schubbekutteveen nog niet uitgestorven, nou als het echt zover komt koop ik daar wel een boerderijtjequote:Op donderdag 5 november 2009 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
ah.nl![]()
Maar niet als je in Schubbekutteveen woont natuurlijk, daar bezorgen ze niet
Ach, als je daar woont dan zweven er toch al zoveel virussen rond waar geen van de buren tegen is ingeënt, misschien dat je dan een wat betere weerstand hebt
In Schubbekutteveen heb je trouwens nog gewoon een SRV-man... problem solved![]()
Huh, dus ze mogen er sowieso niet meer dan 3 maar eigenlijk ook niet minder want anders kunnen ze fluiten naar hun hagelslag? Is er ook een ouderraad ofzo want ik zou hoe mutserig ook, er iets van vinden.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ze mogen maximaal 3 boterhammen waarvan iig de eerste 1,5 met "hartig".
Maar als een kind altijd maar 2 boterhammen eet geef ik de 2e al zoet.
Hier komt die ook nog vreugdeloos de straat doortoeteren. Iedere maandag en vrijdag.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahah dus het Beroep SRV man is in Schubbekutteveen nog niet uitgestorven, nou als het echt zover komt koop ik daar wel een boerderijtje
OMG Cc, wat zeg je nou?? Woon jij stiekem in Schubbekutteveen?!quote:Op donderdag 5 november 2009 11:15 schreef Copycat het volgende:
Tot voor kort kwam er bij mij in de straat nog een SRV-man langs. Maar die is nu met pensioen en de kinderen wilde zijn taak niet overnemen.
Niet dat ik er ooit gebruik van maakte. Maar toch.
ik dacht werkelijk dat het beroep uitgestorven was, ook in kleine dorpen enzo, zie hier in Amsterdam wel veel A.H. auto`s de boel thuis afleveren, vroeger hadden we nog wel zo een SRV man rijden, die kwam al toeterend en bellend met zo een klotemuziekje de straat inrijden. (toen ik nog kind was he)quote:Op donderdag 5 november 2009 11:15 schreef Copycat het volgende:
Tot voor kort kwam er bij mij in de straat nog een SRV-man langs. Maar die is nu met pensioen en de kinderen wilde zijn taak niet overnemen.
Niet dat ik er ooit gebruik van maakte. Maar toch.
LOLquote:Op donderdag 5 november 2009 11:17 schreef Leandra het volgende:
OMG Cc, wat zeg je nou?? Woon jij stiekem in Schubbekutteveen?!![]()
En hier de moderne vrouw uit een metropool uithangen
De hagelslag is sowieso verleden tijdquote:Op donderdag 5 november 2009 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Huh, dus ze mogen er sowieso niet meer dan 3 maar eigenlijk ook niet minder want anders kunnen ze fluiten naar hun hagelslag? Is er ook een ouderraad ofzo want ik zou hoe mutserig ook, er iets van vinden.
En 1,5 slaat natuurlijk helemaal nergens op. Smeer het maar in je haar zou mijn reactie zijn, wat een onzin.
Oooh, de hagelslag is verleden tijd?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De hagelslag is sowieso verleden tijd
En ja, zoiets is het idd, door de stichting bepaald dus ik kan we heel hard roepen (wat ik gister dus ook deed) dat ik het er niet mee eens ben, maar dat helpt niets.
Dat zal het verklaren.... Drenthe is immers één groot Schubbekutteveenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Ik woon wel mooi in de vijfde stad van het land, ja! Maar wel in een heel dorps deel, aan een pitoresk pleintje. Vandaar ook dat die wijk Drents Dorp heet. Omdat hier in de begindagen van de vorige eeuw Philipsmensen die uit het noorden kwamen werden gehuisvest. Maar dan moesten ze wel minimaal drie dochters hebben die ook in de fabriek konden werken.
Voordeel van die dorpse toestroom is wel mijn grote tuin, die in vroegere jaren (nog vér voor de SRV-man) diende als moestuin voor die grote gezinnen.
Wat moeten die kindjes nog zonder K3 hagelslag?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De hagelslag is sowieso verleden tijd
En ja, zoiets is het idd, door de stichting bepaald dus ik kan we heel hard roepen (wat ik gister dus ook deed) dat ik het er niet mee eens ben, maar dat helpt niets.
Dat dus, ik zou daar als ouder ook niet vrolijk van worden.... waar gaat het nou helemaal over?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Oooh, de hagelslag is verleden tijd?![]()
Ik denk niet dat ik er als ouder ook blij van zou worden. Maar dat klinkt dan weer zo vervelend voor jou want het is wel je werk maar ik zou mijn heil wel elders zoeken.
Ja dat zou je denken maar het s verbazend hoeveel ouders dit soort beleidsverandereringen juist toejuichen. Ouders kunnen tegenwoordig zoveel lezen, en vooral wat allemaal slecht voor kinderen is.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Oooh, de hagelslag is verleden tijd?![]()
Ik denk niet dat ik er als ouder ook blij van zou worden. Maar dat klinkt dan weer zo vervelend voor jou want het is wel je werk maar ik zou mijn heil wel elders zoeken.
Herkenbaar, kinderen worden bang gemaakt door hun ouders.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken maar het s verbazend hoeveel ouders dit soort beleidsverandereringen juist toejuichen. Ouders kunnen tegenwoordig zoveel lezen, en vooral wat allemaal slecht voor kinderen is.
We hebben een meisje op de groep van 2 jaar. Van haar ouders mag ze water en melk drinken want voor diksap is ze nog te klein. Ze mag vegatrische smeerworst (die haar ouders meegeven) en anders niets hartigs, dus dan krijgt ze boter op haar brood. Verder mag ze pindakaas en appelstroop. En af en toe biologische yogurt en koekjes. Dat was het.
OMG.... als je zoveel eisen stelt aan een "gezonde opvoeding", waarom voed je je kind dan niet (heel ouderwets, en heel gezond) zelf op??quote:Op donderdag 5 november 2009 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken maar het s verbazend hoeveel ouders dit soort beleidsverandereringen juist toejuichen. Ouders kunnen tegenwoordig zoveel lezen, en vooral wat allemaal slecht voor kinderen is.
We hebben een meisje op de groep van 2 jaar. Van haar ouders mag ze water en melk drinken want voor diksap is ze nog te klein. Ze mag vegatrische smeerworst (die haar ouders meegeven) en anders niets hartigs, dus dan krijgt ze boter op haar brood. Verder mag ze pindakaas en appelstroop. En af en toe biologische yogurt en koekjes. Dat was het.
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:31 schreef Leandra het volgende:
Oh Noek, ik hou me in om in het TM-topic niet iets te posten over waar die telefoon zou zitten als jij het had moeten oplossen
Mjaquote:Op donderdag 5 november 2009 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... als je zoveel eisen stelt aan een "gezonde opvoeding", waarom voed je je kind dan niet (heel ouderwets, en heel gezond) zelf op??
Omdat biologisch esoterische vegetarische leverworst niet te betálen is!quote:Op donderdag 5 november 2009 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... als je zoveel eisen stelt aan een "gezonde opvoeding", waarom voed je je kind dan niet (heel ouderwets, en heel gezond) zelf op??
Ik denk dat de meeste ouders het dubbele inkomen idd nodig hebben, en niet dat ze het zo fijn vinden om beiden (volledig) te blijven werken.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja
Ik denk dat de meeste ouders tegenwoordig gewoon echt een dubbel inkomen nodig hebben.
En gelukkig zien de meeste ouders ook wel de voordelen van kinderopvang in de persoonlijke en sociale ontwikkeling van hun kind. Er zijn kinderen die anders voor de basisschool amper met andere kinderen in aanraking zijn geweest.
Oh en als ik jarig ben trakteer ik altijd op chips, puur uit protest
Nog 1 peuk en dan ga ik maar eens wat doen hier
Oh, is dat het.... sowieso.... vegetarisch maar wel van die nep vleesdingen etenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat biologisch esoterische vegetarische leverworst niet te betálen is!
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:51 schreef Dementor het volgende:
Oma heeft gelijk.
Zeg ik lekker als leek.
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:49 schreef hondjes het volgende:
Maar wat doe je dan met een kindje van acht maanden, die een half uurtje gaat en dan
alleen maar huilt, en thuis nog een uur zit na te snikken...
Natuurlijk zegt de juf,,het komt wel goed...
Maar oma denkt,,kindje is nog veels te klein, laat het nog lekker thuis..
Maar zegt natuurlijk niets, want ouders moeten het zelf opvoeden.![]()
dus wat zegt Liesje, als deslundige
Ja de kinderopvang in Noorwegen is super! (heb ik wel eens gehoord).quote:Op donderdag 5 november 2009 11:58 schreef Leandra het volgende:
Ik las trouwens ergens dat KDV's in Noorwegen vrijwel geen kinderen onder de 10 maanden accepteren, maar goed, daar heeft de moeder dan ook recht op een fatsoenlijk zwangerschapsverlof.
En de vader zelfs 7 weken, dat is pas mogelijkheid tot bonding
Ik dénk dat het een grammaticale fout is maar ik hoop het niet. "Hete ome Theo, de schillenboer".quote:Op donderdag 5 november 2009 11:25 schreef Toverheks het volgende:
ach de schillenboer, hete ome Theo, ouwe man op klompen, kwam ergens uit de achterhoek vandaan en begon een boerderij met koeien aan randje Amsterdam.
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:00 schreef hondjes het volgende:
OK, ik kijk het wel aan ..![]()
Voordat ik er iets van zeg,![]()
![]()
Ik zou het ook niet trekken, toen de kid een jaar of 3 was ging ik weer (parttime) aan het werk, en ging hij dus naar het KDV, als ik daar de babygroep zag had ik er niet aan moeten denken dat ik jr. al op die leeftijd had moeten brengen, en echt, het was een geweldig KDV.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja de kinderopvang in Noorwegen is super! (heb ik wel eens gehoord).
Hier moeten de moeders gewoon na 3 maanden weer aan de slag, zielig, heb wel eens huilende moeders gehad op een intake gesprek, kan ik mij heel goed voorstellen!
hoe schrijf je het dan??? die man noemde we ome Theoquote:Op donderdag 5 november 2009 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dénk dat het een grammaticale fout is maar ik hoop het niet. "Hete ome Theo, de schillenboer".
dank je Cc, hahahaha oke ik ga hem onthouden Heette in plaats van hetequote:
Dat doet mij altijd pijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:11 schreef Toverheks het volgende:
(zolang iedereen maar begrijpt wat ik bedoel toch???)
Neehee.....quote:Op donderdag 5 november 2009 12:11 schreef Toverheks het volgende:
bedoel je , wij amsterdamers zeggen ome in plaats van oom pppfftt he verdorrie ben nu helemaal van mijn stuk af, wordt ik zomaar op mijn vingers getikt en dan nog zo een duur woord grammaticale, pppffftttt nee grapje maar ik schrijf alles zoals ik het zeg, en ja ben niet zo goed met D en DT en T en de rest. (zolang iedereen maar begrijpt wat ik bedoel toch???)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |