Nu heb ik er ook zin in.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:38 schreef wikwakka2 het volgende:
ik heb zijn om mijn:
[ afbeelding ]
aan te slingeren.
Marokkanen hebben meer dan een halve seconde nodig.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik dacht, ik laat het aan een Marokkaan over, maar nee hoor.
Ik ook niet, tellen Cubaanse sigaren ook?quote:
Lui volk dat het isquote:Op woensdag 4 november 2009 22:41 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Marokkanen hebben meer dan een halve seconde nodig.
Hoeveel mensen hebben de aanslag overleefd?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik was gisteren op academy plein.
Pas maar op straks kom je de VS niet meer in.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:41 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik ook niet, tellen Cubaanse sigaren ook?
Maar geen kwaliteitspijp zoals die van mij.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij de Efteling kun je ze ook kopen; bij de uitgang van de Fata Morgana.![]()
Geen probleem, ik ga naar Aussie land. Wat niet weet wat niet deert.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:43 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Pas maar op straks kom je de VS niet meer in.
HA HEEY IK SNAP UM, OMDAT IK EEN MOSLIMACHTEGROND HEB ZEKER, AANSLAG, TERRORIST HAHAHAHAHAHAHHAquote:Op woensdag 4 november 2009 22:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben de aanslag overleefd?
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
HA HEEY IK SNAP UM, OMDAT IK EEN MOSLIMACHTEGROND HEB ZEKER, AANSLAG, TERRORIST HAHAHAHAHAHAHHA
ik weet nie , jullie hebben hindoestaanse beveiliging?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
. Waarom laten ze moslims toe op scholen?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |