Had 50 euro ingezet op 5-1. eigelijk win ik volgens 1 of andere smart-ass 1029,50 maar ik haal mijn eigen 50 euro eraf. En danko blijf ik een viezerd vinden.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
980 euro? hoezo dat?
Iedereen bij ons is ook weer in love met Lazovic
Makkelijk verdiendquote:Op woensdag 4 november 2009 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had 50 euro ingezet. eigelijk win ik volgens 1 of andere smart-ass 1029,50 maar ik haal mijn eigen 50 euro eraf. En danko blijf ik een viezerd vinden
Ja ik had een raar voorgevoel over en psv had feyenoord ook al makkelijk opzij gezetquote:
Joah, dat werd 1-3quote:Op woensdag 4 november 2009 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik had een raar voorgevoel over en psv had feyenoord ook al makkelijk opzij gezet
Psv heeft het toch heel vaak moeilijk tegen feyenoord, wij winnen bijna nooit van psv maar wel bijna altijd van feyenoordquote:Op woensdag 4 november 2009 23:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Joah, dat werd 1-3![]()
Feyenoord is nergens tegen Ajax en PSV.
Dat is best nice maareh, hoe jong is ze wel niet?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Bohhh, mijn vriendin had ene 9,9 voor haar toets Frans
Mwah, laatste jaren alleen een paar keer uit moeilijk gehad. Thuis was het altijd wel best te doenquote:Op woensdag 4 november 2009 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Psv heeft het toch heel vaak moeilijk tegen feyenoord, wij winnen bijna nooit van psv maar wel bijna altijd van feyenoord
17, whyquote:Op woensdag 4 november 2009 23:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is best nice maareh, hoe jong is ze wel niet?
Verreken je dan ook meteen de kansspelbelastingquote:Op woensdag 4 november 2009 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had 50 euro ingezet op 5-1. eigelijk win ik volgens 1 of andere smart-ass 1029,50 maar ik haal mijn eigen 50 euro eraf. En danko blijf ik een viezerd vinden.
Heb er nog een topic over gemaakt
Geld niet handje contantje
Ik wacht het morgen eventjes afquote:Op woensdag 4 november 2009 23:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Verreken je dan ook meteen de kansspelbelasting
Hoeveel procent kan je aftikken?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Verreken je dan ook meteen de kansspelbelasting
29 las ik ergensquote:Op woensdag 4 november 2009 23:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoeveel procent kan je aftikken?
Ik zal je de schok morgen besparen:quote:Op woensdag 4 november 2009 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wacht het morgen eventjes af
Bronquote:Zijn de prijzen onderhevig aan kansspelbelasting?
Ja, op alle prijzen van ¤ 454,00 en hoger moet 29% kansspelbelasting worden betaald. De Lotto houdt dit in bij uitbetaling van de prijs aan de winnaar.
Liverpool staat 5 punten achter met 2 wedstrijden te gaan dus exit Benitez. Rubin Kazan als verassing, ach het is een verassing dat die poule nog zo dicht op elkaar staat maar dat ze kunnen voetballen in rusland en de oekraine vind ik geen verassing meer, er zit daar meer geld dan je weet denk ikquote:Op woensdag 4 november 2009 23:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me verdomde erg verbaas over Rubin Kazan. Ook 4 punten gepakt tegen Barca, hulde voor dat. Ik zie Inter en Rubin Kazan wel doorgaan. Het wordt het jaar van de verrassingen. Bayern eruit, Liverpool zal het ook wel niet halen.
Bij Unibet had ik ook 2000 gekregen, had een iets hogere noteringquote:Op woensdag 4 november 2009 23:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zal je de schok morgen besparen:
[..]
Bron
Bij binnenlandse kansspelen als de toto mag je de inzet niet aftrekken dus.
(980*0.71) - 3.80 = 692 euro
Had je nou maar bij unibet ingezet
Dat had ik gelezen ja. Ik heb ook geen creditcard, je kan gewoon via je bank betalen en ontvangen hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij Unibet had ik ook 2000 gekregen, had een iets hogere notering
Heb alleen geen creditcard
ohh okee dat wist ik geeneens. Ik liep gewoon bij toeval langs de sigarenboer en heb toen toto gedaan, was ook de 1e keer dat ik serieus geld heb ingezet heb op zoietsquote:Op woensdag 4 november 2009 23:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen ja. Ik heb ook geen creditcard, je kan gewoon via je bank betalen en ontvangen hoor
Nog steeds een mooi bedrag, toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ohh okee dat wist ik geeneens. Ik liep gewoon bij toeval langs de sigarenboer en heb toen toto gedaan, was ook de 1e keer dat ik serieus geld heb ingezet heb op zoiets
Ja ik klaag ook echt niet maar 2000 en was deze nog op vakantie gegaanquote:Op woensdag 4 november 2009 23:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog steeds een mooi bedrag, toch?
Zeker als het je eerste keer is.
Ga je GS nog ff sarren PHP?quote:
Nee, ik had vandaag sowieso niet de ambitie om mensen dwars te liggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |