hoe zie je dat? hij is best sexie is ie echt niet van hier??quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:55 schreef Nizno het volgende:
ja dat kan.
Net als dat je al je krabbels op twitter kan zetten.
En je volger is een spammert

heb soms cup a soup, maar da's geen echte soep vergeleken met dikke soep met ballenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Was het lekker? Ik heb tomatensoep. Daar geldt echter niet dat 1 bal beter is dan 10
.
/tweet

oh dan ben ik datquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:56 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoe zie je dat? hij is best sexie is ie echt niet van hier??

tomatensoep uit blik is het lekkerstequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:56 schreef Incolumis het volgende:
[..]
heb soms cup a soup, maar da's geen echte soep vergeleken met dikke soep met ballen

Whut?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]![]()
.
Mensen met Yvonne citaten in hun sig vind ik sowieso al verdacht.

Wat triestquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef yvonne het volgende:
Op dinsdag 9 februari organiseert DeJaap.nl in samenwerking met Ted.nl en cafe Stairway to Heaven een voor Nederland uniek evenement: twittershizzle. Een meeting voor uitsluitend twittergebruikers, in een échte goede kroeg, om te netwerken, te meeten of om offline bier te drinken met gelijkgestemden.
Er is live muziek en optredens van onder anderen: Propria Cures, Peter Pannekoek, Ebru Umar, Jurg van Ginkel, Henk van Straten en een live interview met HP/DeTijd en algemeen Audax-hoofdredacteur Jan Dijkgraaf. Tim den Besten zal verslag doen via de livestream van Ted.nl.
Nagenoeg alle gasten zijn actief op twitter en reeds 300 twitteraars hebben zich aangemeld. Het maximum aantal gasten is 500. Aanmelding en toegang zijn gratis, het bier niet. Vol = vol.
Op de Twittershizzle zijn grote schermen aanwezig zodat er live kan worden getwitterd Tevens zullen de nu al legendarische Paint-cartoons van Bas Paternotte worden vertoond.
Twittershizzle, dinsdag 9 februari, Stairway to Heaven, Mariaplaats, Utrecht.
Deuren open: 18:00 uur. Aanvang programma: 19:00 uur.
Online info zie: http://www.twittershizzle.nl

Zelfs één der organisatie zei tegen mij dat het niet uniek (wat het voor hen niet minder leuk maakt).quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:37 schreef Bragi het volgende:
"Een voor Nederland uniek evenement"
Yeah no.
En Nico Dijkshoorn haakte af, omdat hij het een te groot stuif es in-gehalte vond hebben.

Schrijver van het stukje is journalist en persberichten rondgestuurd door een bekende naam wordt heus door het ANP eerder opgepikt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)n-utrechts-cafe.html
Ziek. Iedere zaterdag is er wel ergens een subforum van Fok wat een meet heeft in de stairway. Nu beweert Twitter een community te zijn (onzin natuurlijk) en een IRL meet haalt de nationale nieuwskanalenDroevig.

Dat wilde ik net gaan doen.quote:Dit topic is niet bedoeld om Twitter af te zeiken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |