Hoe smaakt de tacoquote:Op woensdag 4 november 2009 21:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ben je ziek, voel je je al kut, heb je van die hilarisch, extreem grappige bazen die dan gaan vragen:
"huu huu je hebt toch niet de varkenhoest/tacoblaf/piggy-flu he? LOLLMAOROFLCOPTER![]()
![]()
![]()
![]()
"
Sjeez.....
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:20 schreef Divel het volgende:
Figuren die als ze een keer een druipneus hebben hun medemens ineens "mongool" gaan noemen...
Actie --> reactie, Einsteinquote:Op woensdag 4 november 2009 21:20 schreef Divel het volgende:
Figuren die als ze een keer een druipneus hebben hun medemens ineens "mongool" gaan noemen...
BILTHOVEN - 95 procent van de mensen die zich bij de huisarts melden met griep, blijken de Mexicaanse griep te hebben. Het Nederlands Huisartsen Genootschap heeft dat dinsdag gezegd. De organisatie baseert zich op cijfers van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Volgens huisarts en woordvoerder C. In 't Veld lijkt de ziekte bezig aan een duidelijke opmars.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:24 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Rot op ik ben gewoon verkouden/grieperig ofzo
Werk?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef TimMer1981 het volgende:
Zo gauw je weer beter bent zou ik de eerste dag dat je weer gaat werken zijn kantoor binnenlopen en terwijl je steeds dichter naar hem toe loopt al hoestend en proestend melden dat je je al een stuk beter voelt.
Dan ben je toch niet ziek?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:24 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Rot op ik ben gewoon verkouden/grieperig ofzo
Griep =! verkoudenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
BILTHOVEN - 95 procent van de mensen die zich bij de huisarts melden met griep, blijken de Mexicaanse griep te hebben. Het Nederlands Huisartsen Genootschap heeft dat dinsdag gezegd. De organisatie baseert zich op cijfers van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Volgens huisarts en woordvoerder C. In 't Veld lijkt de ziekte bezig aan een duidelijke opmars.
Overigens: Mensen die met een griepje naar de huisarts gaan.
Maar toch op fok..quote:Op woensdag 4 november 2009 21:34 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Mijn hoofd ligt er ook half af... telt dat wel?
Nog zo een die denkt grappig ende uniek te zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:36 schreef UncleErnie het volgende:
Ow, en TS kan niet spellen in haar UI. Ga eens dood bedoel je? In ieder geval heb je dus wel mexicaanse griep aan je taalkundige vermogens.
Wat dacht je, laat ik eens origineel zijn?quote:
Dat lieg jequote:Op woensdag 4 november 2009 21:34 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Mijn hoofd ligt er ook half af... telt dat wel?
Oh shit, je had het over "bazen", dus ik denk: werk. Maar je gebruikte dus die kneuzenterm die sommige "bazen" hier bezigen...quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:58 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Oh shit, je had het over "bazen", dus ik denk: werk. Maar je gebruikte dus die kneuzenterm die sommige "bazen" hier bezigen...
Gast! We wonen niet allemaal in Amsterdam Zuidoost waar we de hele dag "straat" praten en geen werk hebben...quote:
Nee, dit soort gasten:quote:Op woensdag 4 november 2009 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Je wordt uitgelachen door dit soort gasten??
[ afbeelding ]
Wist niet dat mongolen zo scherp konden zijn
voor sorry is het nu een beetje te laat!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |