Que?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:25 schreef Alucart het volgende:
[..]
Ik ben niet verholpen want dat is onmogelijk omdat het een fout in je hersenen is en daar is tot nu toe niks aante doen. Want als je mij die toets weer zou geven zou ik hem gegarandeerd fout maken. Het is een tijdelijke oplossing dat max 4 dagen werkt
Kijk dit is het grappige vroeger voor dat men dyslectie herkenden was je gewoon dom als je niet goed kon spellen. Maar met de tegenwoordige wetenschapenlijke technologie kan men zien dat er echt iets ontbreekt aan hersen functies dus het is niet een dingtje om men maar te spekken maar het is echt een serieus probleem dat steeds vaker voor komt en dat is wel zorgwekkend. dat er steeds meer mensen met dyslectie zijn zegt iets over de gesteldheid van de hersenen van de mensquote:Op woensdag 4 november 2009 22:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel dingen waar ze minder in zijn. Sommigen moeten dan extra leren, anderen krijgen daar gewoon extra tijd voor.
Nou, ik ben beter in logica/beredeneringen dan in jaartalen/woordjes stampen, ze zijn alleen te laat voor mij om daarvoor iets vinden in mijn hersenen, dan kon ik ook extra tijd krijgen bij talen/geschiedenis.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef Alucart het volgende:
[..]
Kijk dit is het grappige vroeger voor dat men dyslectie herkenden was je gewoon dom als je niet goed kon spellen. Maar met de tegenwoordige wetenschapenlijke technologie kan men zien dat er echt iets ontbreekt aan hersen functies dus het is niet een dingtje om men maar te spekken maar het is echt een serieus probleem dat steeds vaker voor komt en dat is wel zorgwekkend. dat er steeds meer mensen met dyslectie zijn zegt iets over de gesteldheid van de hersenen van de mens
Ik heb het zelf leef er al 17 jaar mee en heb zelf de ergste vorm daarbij heb ik er "onderzoek" naar gedaan. En ze hebben met mij alles gedaan qua testjes en proeven ect ect. en dit zijn de resultaten wat in mijn onderzoek is uitgekomen je kunt zeggen dat ik het op een verkeerde manier heb gedaan. Maar dit is wat ik erover teweten ben gekomen en ik heb niet alleen gegoogled en wikipedia maar ook echt met experts gebabbeldquote:Op woensdag 4 november 2009 22:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Alucart probeer eens meer over dyslexie te weten te komen want de helft van de dingen die je hier uitkraamt slaat nergens op.
kijk dat is nou een typisch voorbeeld van een dyslect want door dat ie alleen maar "figuren" ziet zie je er ook makkelijker een band tussen teminsten zo is het wel bij mijquote:Op woensdag 4 november 2009 22:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, ik ben beter in logica/beredeneringen dan in jaartalen/woordjes stampen, ze zijn alleen te laat voor mij om daarvoor iets vinden in mijn hersenen, dan kon ik ook extra tijd krijgen bij talen/geschiedenis.
Impliceer je nou dat ik wel of geen dyslectie heb?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:37 schreef Alucart het volgende:
[..]
kijk dat is nou een typisch voorbeeld van een dyslect want door dat ie alleen maar "figuren" ziet zie je er ook makkelijker een band tussen teminsten zo is het wel bij mij
Welquote:Op woensdag 4 november 2009 22:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat ik wel of geen dyslectie heb?
Voor een dyslect maak je toch weinig fouten in het Nederlands, dus dat jij de ergste vorm hebt is echt een schreeuw om aandacht.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:37 schreef Alucart het volgende:
[..]
kijk dat is nou een typisch voorbeeld van een dyslect want door dat ie alleen maar "figuren" ziet zie je er ook makkelijker een band tussen teminsten zo is het wel bij mij
Ik heb helemaal geen moeite met lezen of spellen... En als antwoord op je vraag, beide.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:40 schreef Alucart het volgende:
[..]
Welwant als jij een woord leest wat zie jij dan het woord of een plaatje van de betekenis
Ik wacht op de dag dat ze erachter komen dat ik er niks aan kan doen dat ik lui ben.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, ik ben beter in logica/beredeneringen dan in jaartalen/woordjes stampen, ze zijn alleen te laat voor mij om daarvoor iets vinden in mijn hersenen, dan kon ik ook extra tijd krijgen bij talen/geschiedenis.
Ik heb daar al een goed excuus voor, alleen nog geen extra tijdquote:Op woensdag 4 november 2009 22:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik wacht op de dag dat ze erachter komen dat ik er niks aan kan doen dat ik lui ben.
hee een avatar, die viel niet op
Dat is een goedequote:Op woensdag 4 november 2009 22:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik wacht op de dag dat ze erachter komen dat ik er niks aan kan doen dat ik lui ben.
hee een avatar, die viel niet op
En dat je bij de uitslag van die test ook gelijk een vooringevuld formulier krijgt om bijstand aan te vragen.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is een goedeAls ik eerlijk ben zie ik het nog wel gebeuren dat ook daar een duur woord voor wordt uitgevonden. Mensen die lui zijn kunnen er immers niets aandoen
Laat mij ook geen langere woorden dan dat schrijven want dan raak ik helemaal de kluts kwijt. en er is nog een verschil bij mij teminsten als iemand een woord zegt of dat ik het daad werkelijk zie staan het word dat men zegt is voormij moeilijker te schrijven dan het woord dat er staat mijn dyslectie zit meer in het impenteren van de woorden naar een woord niet van het lezen van een woord. maar een nadeeltje voor mij is dat ik aan 1 oor doof ben en daar door niet altijd kan verstaan wat er gezegd word dat kan natuurlijk ook wel de fails van mijn bassisschool verklarenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:46 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Voor een dyslect maak je toch weinig fouten in het Nederlands, dus dat jij de ergste vorm hebt is echt een schreeuw om aandacht.
Wil je mijn dyslectie verklaring + onderbouwing van pysichologen zien? + alle uitslagen van testen en scannens en wat voor troep ze ook allemaal hebben gebruiktquote:Op woensdag 4 november 2009 22:46 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Voor een dyslect maak je toch weinig fouten in het Nederlands, dus dat jij de ergste vorm hebt is echt een schreeuw om aandacht.
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:59 schreef GlowMouse het volgende:
Wat is het percentage dyslectici in Afrika eigenlijk?
Je jat mijn argument.quote:
De vraag is of ik het ook kan faken en zo'n verklaring kan bemachtigen.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:59 schreef Alucart het volgende:
[..]
Wil je mijn dyslectie verklaring + onderbouwing van pysichologen zien? + alle uitslagen van testen en scannens en wat voor troep ze ook allemaal hebben gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |