Oh echt. Wij waren zo zeker van onszelf dat we ze al na drie maanden gingen dragenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:44 schreef Leandra het volgende:
Het klinkt soms idd een beetje puber.... en helemaal omdat mijn zoon en zijn vriendin sinds kort ook vriendschapsringen hebben, maar goed, die hadden dan ook al meer dan een jaar verkering toen ze die gingen dragen.
Ik heb 8 ringen om mijn vingers, alle 8 van lieve meisjes gekregen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:46 schreef Disana het volgende:
Commitmentring vind ik nogal zakelijk klinken Ian. Liefdesring heeft wel wat.
Haha, wij al na iets meer dan twee maanden.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh echt. Wij waren zo zeker van onszelf dat we ze al na drie maanden gingen dragen
Mooi Juud. Bij ons was het liefde op het eerste gezicht, we hadden het idee dat we elkaar al lang kenden, zo vertrouwd meteen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:49 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Haha, wij al na iets meer dan twee maanden.
En een maand later gingen we samenwonen. Hij woont alweer bijna een jaar hier.
Al het goede komt snel roepen we ook altijd.
Nah, als ze zijn nog jong hè, als ze na 3 maanden verkering vriendschapsringen hadden gekocht dan had ik ook een beetje raar staan kijken....quote:Op donderdag 5 november 2009 17:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh echt. Wij waren zo zeker van onszelf dat we ze al na drie maanden gingen dragen
Ik vind dat ook wel een goede omschrijving, alleen zullen er dan mensen je aan gaan staren en roepen een com'watvoor'ring?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb 8 ringen om mijn vingers, alle 8 van lieve meisjes gekregen.
Ik noem het: "ringen".
Ik weet alleen dat ze het in amerika volgens mij zo noemen, de stap vóór de verlovingsring als het ware.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor pubers een 'normale' duur is voordat je ringen koopt.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, als ze zijn nog jong hè, als ze na 3 maanden verkering vriendschapsringen hadden gekocht dan had ik ook een beetje raar staan kijken....
Nu waren wij eerder dan zij.... zowel qua datum als qua relatieduur
Welnee, plemp die V er maar tussendoor straks hoor. Wat ga je eten?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:51 schreef beequeen het volgende:
Oeps, ik loop een beetje achter zie ik. Love is in the air.
Oh lord, weet je dat ik helemaal niet op de TT heb geletquote:Op donderdag 5 november 2009 17:54 schreef HiDiHo het volgende:
Is dit nog steeds het streamverslag topic?
Sssssttt.....quote:Op donderdag 5 november 2009 17:54 schreef HiDiHo het volgende:
Is dit nog steeds het streamverslag topic?
Ik weet ook niet wat "normaal" is voor pubers, maar als moeder had ik 3 maanden een beetje snel gevondenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor pubers een 'normale' duur is voordat je ringen koopt.
Dus jij zit niet meer alleen met popcorn op de bank voor de tv
Nou, toch een verschil. Rechts mijn "omdat ik je lief vind" en links, zomaar, omdat ik je lief vindquote:Op donderdag 5 november 2009 18:48 schreef Leandra het volgende:
Nee joh, ben je gek, wij hebben toch ook onze "omdat ik je lief vind ring" gedaan
Die glitter gloves draag ik alleen thuis hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over dat ding wat jij om je klauw hebt, Tom.
Wel één neem ik aan?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die glitter gloves draag ik alleen thuis hoor.
Mag ik?
Neuhh, doe geen moeite...quote:Op donderdag 5 november 2009 19:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Is er trouwens uberhaupt iets op de streams?
Ik ben een beetje verloren zonder Peters updates![]()
Ik denk dat het onze V reeks is.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie een soort spandoek hangen bij de bar.
Zou dat een gesponserde boodschap zijn?
je bedoelt dat lelijke schilderij?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie een soort spandoek hangen bij de bar.
Zou dat een gesponserde boodschap zijn?
Dat ding mag echt op de brandstapel.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
je bedoelt dat lelijke schilderij?
Volgens mij is het geen schilderij.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
je bedoelt dat lelijke schilderij?
arme Alsidoquote:Op donderdag 5 november 2009 19:12 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Alles staat gereed voor het avondklusteam, dat wederom uit Alsido zal gaan bestaan
misschien het Rooster van Alsido, dat hij kan aanvinken wat hij zoal nog allemaal moet doen, zeg ik net, arme jongen werkt zich de kolere, en voor wat??? streams komen er voorlopig niet als ik alles zo lees en bekijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen schilderij.
[ afbeelding ]
zijn er dan niet meer vrijwilligers vraag ik me stiekum af??? kennis van kennis en daar weer een vriend van, denk dat als ze ff oproepje plaatsen er heus wel iemand op af komt.quote:
Hebben ze toch al gedaan? (filmpje).quote:Op donderdag 5 november 2009 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn er dan niet meer vrijwilligers vraag ik me stiekum af??? kennis van kennis en daar weer een vriend van, denk dat als ze ff oproepje plaatsen er heus wel iemand op af komt.
oh wist niks van een filmpje, maar voorlopig is het dus alleen Alsido die de hele boel moet fiksen begrijp ik.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hebben ze toch al gedaan? (filmpje).
Komt straks genoeg op af, de vraag is alleen wie gaat er voor nop werken en wie niet.
Zo ben ik ook begonnen.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wist niks van een filmpje, maar voorlopig is het dus alleen Alsido die de hele boel moet fiksen begrijp ik.
en waarom niet een dagje voor nop helpen, ja jammer, woon te ver weg.
die had ik nog niet ontdektquote:Op donderdag 5 november 2009 19:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen schilderij.
[ afbeelding ]
oke, en wil je nu niet meer een dagje helpen daar??? of is dat een te brutale vraag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |