Ja natuurlijk ziet hij dat zitten, gillende vrouwmensen achter hem aanquote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dus hij ziet het wel zitten een heuse echte Fanclub alleen over en van hem
Kally, dan moeten wij even in spoedoverleg en de koppie`s bij elkaar steken, want we moeten het mannetje smeden als het heet is he (of zoiets) want anders kakt de hele boel weer in en moeten wij gaan leuren met ons Fanclubblaadje langs de deurenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ziet hij dat zitten, gillende vrouwmensen achter hem aan
Oe daar heb je goed over nagedacht, ja dat hebben ze vast en anders maken we er een van karton, kost ook niks en doen we sfeerlampjes erbij aan, zou wel bloot doen 1e nummer maar dan wel alleen de billen (we willen ze gretig houden) in het 2e blaadje doen we iets meer tot hij full frontal staat in het 4e blaadjequote:Op donderdag 5 november 2009 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kally, dan moeten wij even in spoedoverleg en de koppie`s bij elkaar steken, want we moeten het mannetje smeden als het heet is he (of zoiets) want anders kakt de hele boel weer in en moeten wij gaan leuren met ons Fanclubblaadje langs de deurenwat doen we, 1e nummer gelijk een mooie blootfoto of zullen we dat in fanclubblad 3 doen.
ik dacht zelf aan een fotoreportage van Alsido op zo een tijgervelletje voor de open haard.
Heeft paleissoesdijk2 een open haard want dan scheeld het weer in de koste, dan hoeft Alsido zijn werkplek niet te verlaten is JV ook weer blij.
Want het moet toch wel af he die hele bunkershit en dan kan Alsido absoluut niet gemist worden.
hahahaha spannend, ik verheug me er nu al opquote:Op donderdag 5 november 2009 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Oe daar heb je goed over nagedacht, ja dat hebben ze vast en anders maken we er een van karton, kost ook niks en doen we sfeerlampjes erbij aan, zou wel bloot doen 1e nummer maar dan wel alleen de billen (we willen ze gretig houden) in het 2e blaadje doen we iets meer tot hij full frontal staat in het 4e blaadje
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Er ging iets mis met een draad, en toen flikkerde de Eifeltoren bijna om
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Weltrusten en tot morgen, de stream is off.
Straks krijgen we op de streams misschien wel niets anders te horenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:54 schreef Marrije het volgende:
Ik laat ze alle 3 aan me voorbij gaan.
Kan ik dat op een stream zien?quote:
Je ziet die man denken "uuuuuuuuuuuuuh......."quote:Op donderdag 5 november 2009 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Alsido knipoogt, en heft zijn glas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |