Het is dan ook jaren 50 slang.quote:Op zondag 8 november 2009 11:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vond het een prettig boek, en was vooral verrast dat de jaren 40 slang helemaal niet gedateerd overkwam.
quote:
IN YOUR FACE BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111!!!!!!!!!!!!quote:In 1949, while "recovering" in a California sanitorium, 17-year-old Holden relates events that occurred during three December days in 1948--when he was sixteen.
Maar wie hanteert de slang nou? Holden Caulfield of JD Salinger?quote:Op zondag 8 november 2009 13:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
IN YOUR FACE BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111!!!!!!!!!!!!
Ze is dus nog niet bevallen?quote:Op zondag 8 november 2009 15:15 schreef ShadyLane het volgende:
Als je straks met een verstilde glimlach naar het kleine wondertje naast je kijkt is al het leed vergeten, Claudia!
De eerste keer heb ik het laten passeren, maar nu moet ik toch echt ingrijpen. Het is 'ik besef nu pas' of 'ik realiseer me nu pas'.quote:Op zondag 8 november 2009 22:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Shit, ik besef me nu pas dat als Claudia_x een baby krijgt, dat kind ook ooit volwassen zal worden!
Vijf dagen geleden. Ik heb nog steeds niks te melden, mensen.quote:Op zondag 8 november 2009 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ze is dus nog niet bevallen?
Was je niet zo ongeveer nu uitgerekend, Claudia?
Ja! Helaas blijft de baby gewoon doorgroeien.quote:
Ik probeer bevallingsverhalen nu zoveel mogelijk te vermijden. Het voordeel van het ongelooflijk zat zijn is dat ik denk: kom maar op met dat baren!quote:Op maandag 9 november 2009 08:45 schreef NoCigar het volgende:
Zou het kijken van bevallingsfilmpjes op Youtube helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |