De opmerking was bedoeld om de hand in eigen boezem te steken. Wellicht is film, zeg maar, helemaal niet mijn ding en kan ik daardoor de juweeltjes niet naar waarde schatten.quote:Op zondag 8 november 2009 08:53 schreef W.v.t.t.k. het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat je bij een kritische opmerking nooit moet steigeren, maar altijd naar een kern van waarheid moet zoeken en daar zo mogelijk van leren. Ik verwacht echter niet dat jouw denkvermogen daar toereikend voor is.

Ik heb gisteren geleerd dat een goede kappersschaar wel ¤ 200 kan kosten. En als je er eentje laat vallen is ie meestal niet meer te gebruiken.quote:Op zondag 8 november 2009 08:53 schreef W.v.t.t.k. het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat je bij een kritische opmerking nooit moet steigeren, maar altijd naar een kern van waarheid moet zoeken en daar zo mogelijk van leren. Ik verwacht echter niet dat jouw denkvermogen daar toereikend voor is.

Ik vond het een prettig boek, en was vooral verrast dat de jaren 40 slang helemaal niet gedateerd overkwam.quote:

Hmwja, de eerste 250 bladzijden zijn echt heel boeiend, maar inmiddels zit ik bij blz 520 en de laatste 150 bladzijden zijn alleen maar over zijn periode in Engeland en omgang met mensen die ik niet ken en homoseksuele verkenningen en honderden brieven richting Hanny waarin hij zegt dat hij er echt mee ophoudt, of toch niet mee ophoudt, of misschien mee ophoudt, of geen hetero en geen homo is, of wat dan ook, en dat wordt enigszins vermoeiend. Maar goed, ook dat moet beschreven worden, en zoals je kunt indenken zitten er ook erg veel lachmomenten in het boek.quote:

Het is dan ook jaren 50 slang.quote:Op zondag 8 november 2009 11:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vond het een prettig boek, en was vooral verrast dat de jaren 40 slang helemaal niet gedateerd overkwam.

quote:
IN YOUR FACE BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111!!!!!!!!!!!!quote:In 1949, while "recovering" in a California sanitorium, 17-year-old Holden relates events that occurred during three December days in 1948--when he was sixteen.

Maar wie hanteert de slang nou? Holden Caulfield of JD Salinger?quote:Op zondag 8 november 2009 13:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
IN YOUR FACE BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111!!!!!!!!!!!!

Ze is dus nog niet bevallen?quote:Op zondag 8 november 2009 15:15 schreef ShadyLane het volgende:
Als je straks met een verstilde glimlach naar het kleine wondertje naast je kijkt is al het leed vergeten, Claudia!

De eerste keer heb ik het laten passeren, maar nu moet ik toch echt ingrijpen. Het is 'ik besef nu pas' of 'ik realiseer me nu pas'.quote:Op zondag 8 november 2009 22:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Shit, ik besef me nu pas dat als Claudia_x een baby krijgt, dat kind ook ooit volwassen zal worden!

Vijf dagen geleden. Ik heb nog steeds niks te melden, mensen.quote:Op zondag 8 november 2009 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ze is dus nog niet bevallen?
Was je niet zo ongeveer nu uitgerekend, Claudia?

Ja! Helaas blijft de baby gewoon doorgroeien.quote:

Ik probeer bevallingsverhalen nu zoveel mogelijk te vermijden. Het voordeel van het ongelooflijk zat zijn is dat ik denk: kom maar op met dat baren!quote:Op maandag 9 november 2009 08:45 schreef NoCigar het volgende:
Zou het kijken van bevallingsfilmpjes op Youtube helpen?

Oh, ik vond dit trouwens een heel lieve reactie.quote:Op zondag 8 november 2009 15:15 schreef ShadyLane het volgende:
Als je straks met een verstilde glimlach naar het kleine wondertje naast je kijkt is al het leed vergeten, Claudia!

Het schijnt meestal 's avonds/'s nachts te beginnen.quote:Op maandag 9 november 2009 09:17 schreef zodiakk het volgende:
De dag is nog niet voorbij, Claudia_x!

Schaf de dvd 'Stop Making Sense' aan. Die kost je vrijwel niets en je krijgt er een bijzondere concertfilm met fantastische muziek voor terug.quote:

Ik dacht 'wat is die SL toch een naar cynisch wezenquote:Op maandag 9 november 2009 09:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, ik vond dit trouwens een heel lieve reactie.

Dat had ik met de best of van de Cure. Van de Talking Heads weet ik al dat ik er veel van ken.quote:Op maandag 9 november 2009 09:17 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb trouwens een 'best of' van Talking Heads beluisterd en het verbaasde me hoeveel nummers ik al kende zonder te weten dat het van de Talking Heads was: 'Once In A Lifetime', 'Burning Down The House', 'Road To Nowhere', etc. Wel goeie band,.

Dat was ook mijn gedachte.quote:Op maandag 9 november 2009 10:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik dacht 'wat is die SL toch een naar cynisch wezen'.

De eerste baby duurt altijd langer, ik ga voor 17 november.quote:Op maandag 9 november 2009 08:21 schreef Claudia_x het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansen.
1 november - Gellius
2 november - mane, I.R.Baboon
4 november (uitgerekende datum) - Z
5 november - Quir, Batuwu_Griekgriek
6 november - DO2
7 november - DaMart
9 november- beeer, zodiakk
10 november - k_man
11 november - Shadylane
12 november - sigme
13 november - Tha_Erik
16 november - Claudia_x
Het spijt me, heren, 9 november begint ook onwaarschijnlijk te worden. De eerstvolgende kanshebber is k_man.

David Byrne werkt nu als kunstenaar. Misschien kun je in je nieuwe appartement goede sier maken met door hem ontworpen espressokopjes uit de illy collection.quote:Op maandag 9 november 2009 09:17 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb trouwens een 'best of' van Talking Heads beluisterd en het verbaasde me hoeveel nummers ik al kende zonder te weten dat het van de Talking Heads was: 'Once In A Lifetime', 'Burning Down The House', 'Road To Nowhere', etc. Wel goeie band,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |