Oh, ik vond dit trouwens een heel lieve reactie.quote:Op zondag 8 november 2009 15:15 schreef ShadyLane het volgende:
Als je straks met een verstilde glimlach naar het kleine wondertje naast je kijkt is al het leed vergeten, Claudia!
Het schijnt meestal 's avonds/'s nachts te beginnen.quote:Op maandag 9 november 2009 09:17 schreef zodiakk het volgende:
De dag is nog niet voorbij, Claudia_x!
Schaf de dvd 'Stop Making Sense' aan. Die kost je vrijwel niets en je krijgt er een bijzondere concertfilm met fantastische muziek voor terug.quote:
Ik dacht 'wat is die SL toch een naar cynisch wezenquote:Op maandag 9 november 2009 09:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, ik vond dit trouwens een heel lieve reactie.
Dat had ik met de best of van de Cure. Van de Talking Heads weet ik al dat ik er veel van ken.quote:Op maandag 9 november 2009 09:17 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb trouwens een 'best of' van Talking Heads beluisterd en het verbaasde me hoeveel nummers ik al kende zonder te weten dat het van de Talking Heads was: 'Once In A Lifetime', 'Burning Down The House', 'Road To Nowhere', etc. Wel goeie band,.
Dat was ook mijn gedachte.quote:Op maandag 9 november 2009 10:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik dacht 'wat is die SL toch een naar cynisch wezen'.
De eerste baby duurt altijd langer, ik ga voor 17 november.quote:Op maandag 9 november 2009 08:21 schreef Claudia_x het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansen.
1 november - Gellius
2 november - mane, I.R.Baboon
4 november (uitgerekende datum) - Z
5 november - Quir, Batuwu_Griekgriek
6 november - DO2
7 november - DaMart
9 november- beeer, zodiakk
10 november - k_man
11 november - Shadylane
12 november - sigme
13 november - Tha_Erik
16 november - Claudia_x
Het spijt me, heren, 9 november begint ook onwaarschijnlijk te worden. De eerstvolgende kanshebber is k_man.
David Byrne werkt nu als kunstenaar. Misschien kun je in je nieuwe appartement goede sier maken met door hem ontworpen espressokopjes uit de illy collection.quote:Op maandag 9 november 2009 09:17 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb trouwens een 'best of' van Talking Heads beluisterd en het verbaasde me hoeveel nummers ik al kende zonder te weten dat het van de Talking Heads was: 'Once In A Lifetime', 'Burning Down The House', 'Road To Nowhere', etc. Wel goeie band,.
En terecht, zitten mooie foto's tussen. Heel knap voor middelbare scholieren.quote:Op maandag 9 november 2009 15:28 schreef mane het volgende:
Ik wil even opscheppen over 'mijn kinderen'.
Wat een sell-out!quote:Op maandag 9 november 2009 15:52 schreef k_man het volgende:
[..]
David Byrne werkt nu als kunstenaar. Misschien kun je in je nieuwe appartement goede sier maken met door hem ontworpen espressokopjes uit de illy collection.
[ afbeelding ]
Vooral die serie Vredesduiven of vechtersbazen? vind ik erg leuk. Doen me denken aan de foto's van Paolo Ventura, die een paar maanden geleden in het Fotomuseum te zien waren.quote:Op maandag 9 november 2009 15:28 schreef mane het volgende:
Ik wil even opscheppen over 'mijn kinderen'.
[...]
http://www.nrc.nl/nrcweekblad/article2406219.ece
Ze waren zo trots bij de opening afgelopen vrijdag in het fotomuseum..
Ja, die vind ik er ook echt uitspringen. Het leuke is dat het meisje dat de foto's heeft gemaakt ook echt ambities heeft om verder te gaan. En nu hangt ze al in het museum!quote:Op maandag 9 november 2009 17:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vooral die serie Vredesduiven of vechtersbazen? vind ik erg leuk. Doen me denken aan de foto's van Paolo Ventura, die een paar maanden geleden in het Fotomuseum te zien waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |