Men zal zich gansch den avend verwonderen over mijn voortdurende beate glimlach.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:08 schreef OllieA het volgende:
[..]
Je hebt je tijd verkocht aan de Bovenbaas, Gellius.
En die Bovenbaas maakt je één keer per jaar subtiel duidelijk wat hij van jou en je collega's vindt.
Zo is het personeelsuitje een metafoor voor hoe de loonslaaf zijn leven moet lijden. Je moet met frisse tegenzin gezellig meedoen.
Denk daar maar eens over na, morgen na zessen...
alt + 0173quote:Op woensdag 4 november 2009 20:37 schreef sigme het volgende:
Hmpf.
Waarom ben ik te dom om uit te vissen hoe je een leeg bericht maakt?
Ik vind stiekem de versie ik ken de beste.quote:
Ik vind personeeluitjes wél leuk,quote:Op woensdag 4 november 2009 18:38 schreef Gellius het volgende:
Als iedereen personeelsuitjes zo vreselijk vindt, waarom worden ze dan nog georganiseerd? Of is het alleen het bleke, schuwe, zich achter boekkies verschuilende TTK-volk?
Nieuw aanrechtblad in het nieuwe huis?quote:
Ik voel me door TTK geregeld juist dommerquote:Op woensdag 4 november 2009 20:49 schreef sigme het volgende:
Dankzij TTK voel ik me én minder dom én heb ik iets om me morgen af te leiden van de kwartaalresultaten van een woekerrentekredietverstrekker.
Nee, dit is het toch nietquote:Op woensdag 4 november 2009 21:12 schreef sigme het volgende:
Dat hangt er maar vanaf hoe groot je de afdruk wil hebben, lijkt me.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:12 schreef Z het volgende:
Zeg Gellius, jij hebt toch enig verstand van 'foto's'? Is een foto van dit af te drukken (bijvoorbeeld bij de HEMA), of is deze te klein?
Maar jij bent de hoerrrr van babylon, zodiakk, dus dat is dan weer gelijk héél anders.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik vind personeeluitjes wél leuk,.
quote:Face to face, out in the heat
Hangin' tough, stayin' hungry
They stack the odds 'til we take to the street
For we kill with the skill to survive
quote:Stay hungry, Stay hungry, Stay hungry.
Here's that rhythm again.
Here's my shoulder blade.
Here's the sound I made.
Here's the picture I saved.
Here I am.
Hoe kom jij aan een foto van het oude schuurtje van mijn vader?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:12 schreef Z het volgende:
Zeg Gellius, jij hebt toch enig verstand van 'foto's'? Is een foto van dit af te drukken (bijvoorbeeld bij de HEMA), of is deze te klein?
Niet groter dan het plaatje is.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:24 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat hangt er maar vanaf hoe groot je de afdruk wil hebben, lijkt me.
Ik wilde net gaan posten: 'Het dondert in Amsterdam. Zou Claudia aan het bevallen zijn?'quote:Op woensdag 4 november 2009 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een foto van het oude schuurtje van mijn vader?
Dit is overigens nadrukkelijk niet de bedoeling, hè mensen. Een beetje inzet graag.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:49 schreef sigme het volgende:
Dankzij TTK voel ik me minder dom
Dan zal een normale afdruk net gaan denk ik. Meestal geven dat soort uploadsites wel een roodgeelgroen verloopbalkje met betrekking tot de kwaliteit.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef Z het volgende:
Ik ben/was dus ziek. Dus heb ik biefstukken gegeten, maar dat heeft een weinig geholpen.
Talking Headsquote:Op woensdag 4 november 2009 21:31 schreef Gellius het volgende:
[..]
Maar jij bent de hoerrrr van babylon, zodiakk, dus dat is dan weer gelijk héél anders.
[..]
[..]
()
Ik at biefstuk, en ben sindsdien niet meer ziek geweest.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:16 schreef Z het volgende:
[..]
Tot nu toe het beste medicijn (bedacht door Thaleia).
Misschien dat het met verkoudheid wel werkt.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:27 schreef DaMart het volgende:
Dus als ik morgen biefstuk eet, ben ik sneller van mijn verkoudheid af?
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:31 schreef Gellius het volgende:
Maar jij bent de hoerrrr van babylon, zodiakk, dus dat is dan weer gelijk héél anders.
A montage!quote:
Dit klinkt zeer oké! Ik ga eens op zoek naar de Talking Heads.quote:
Op zich vind ik dat al reden genoeg om een biefstukje te bakken morgen!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:33 schreef DO2 het volgende:
En al ben je niet sneller van je verkoudheid af; je eet tenminste biefstuk.
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:40 schreef zodiakk het volgende:
Dit klinkt zeer oké! Ik ga eens op zoek naar de Talking Heads.
Met mijn favoriete tekstfragment uit de popmuziek:quote:Think of London, a small city
It's dark, dark in the daytime
The people sleep, sleep in the daytime
If they want to, if they want to
CHORUS
I'm checking them out
I'm checking them out
I got it figured out
I got it figured out
There's good points and bad points
But it all works out
I'm a little freaked out
Find a city