Nah... pyromanen en vroeg vuurwerk heb je ook op de goudkusten, dus geen zorgenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu is het net of ik in een ghetto woon
Dan wordt het toch gebakken aardappelen met rauwe andijvie?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar....de andijvie moet ik erweer bij gooien dus niks opwarmen....
ik heb een pakje puree...die maak ik...en dan gooi ik er rauwe andijvie doorheen....dat mag toch welquote:Op woensdag 4 november 2009 20:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Bietje veel.
was mijn werk ooit dit soort onderzoeken.
Jij welquote:Op woensdag 4 november 2009 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb een pakje puree...die maak ik...en dan gooi ik er rauwe andijvie doorheen....dat mag toch wel
Ohne düschen?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Herzlich willkommen in der SC.
Passen sie bitte auf:
Alles
ist VERBOTEN.
Menschen die sich nicht an diese regeln halten
werden sofort eingesammelt und per zug in die richtung
von "lager 49" deportiert.
Nah, naamtopics doen we al jaren in de diverse RLS SC's.... hoort er gewoon bij.quote:
Ja dat mag wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb een pakje puree...die maak ik...en dan gooi ik er rauwe andijvie doorheen....dat mag toch wel
je moet gewoon iets vinden hé?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja dat mag wel.
maarre........pakje puree
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je na gaan wat ik nog meer met mijn schnelle vingerts kan
Ach Leandra, ze kunnen toch beter piepen dan krakenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... ik wist het al even, en ben al redelijk over de teleurstelling heen.....
Ook het wensen dat ik 20 jaar jonger was is inmiddels wel voorbij
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je na gaan wat ik nog meer met mijn schnelle vingerts kan
Ik heb nog nooit in mijn leven aardappelpuree uit een pakje gegeten.quote:
Ja ik zeg alleen maar snel is niet altijd goed, ik bedoel te snel ijs eten bijvoorbeeldquote:Op woensdag 4 november 2009 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had het over de was voor je opvouwen enzeaux.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |