Beide (2 zakken dus). Ach iedereen een paar schaaltjes en dan komt 't wel opquote:
Op jou en je 140 collega's? Of alleen voor jou?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op m'n werk lag er een 5kg (!) zak pepernoten te wachten.
O ik krijg die alleen ook wel op hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Beide (2 zakken dus). Ach iedereen een paar schaaltjes en dan komt 't wel op.
Nou ja, ik mag van Pietje pas na 14 november pepernoten kopen dus dat doe ik. Of van Manu, daar wil ik afwezen.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh.... daar ben ik dan weer heel stoer aan voorbij gelopen in de supermarkt.
* Leandra mompelt iets over discipline met een houdbaarheidsdatum van de aanwezigheid in het keukenkastje![]()
Eetlustremmer, maar idd een remmer in de breedste zin van het woord. (hihi ik zei breedstequote:Op woensdag 4 november 2009 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Als lustremmer bedoel je?
Werkt niet alleen bij chocola.
Voor mij en m'n stuk of 10 collega'squote:Op woensdag 4 november 2009 22:04 schreef Gert het volgende:
Op jou en je 140 collega's? Of alleen voor jou?
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:16 schreef Kally het volgende:
Ha heerlijk dat ik alles kan eten wat ik wil
Enne ga nu ff wat te snacken scoren, latersquote:
Ja, dat kan ik ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:16 schreef Kally het volgende:
Ha heerlijk dat ik alles kan eten wat ik wil
Echt he, ik vind alles lekker dus ben er heul blij meequote:
Je voelt je echt per week vrijer hèquote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Mocht je nog plannen hebben voor stierenavond, dan kan je dat nu ook wel vergeten![]()
Behalve eetlustremmer ook anticonceptiemiddel
Godver, een nijlpaard gaat scheel kijken van jaloersheid als ie dit voorbij ziet drijvenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Mocht je nog plannen hebben voor stierenavond, dan kan je dat nu ook wel vergeten![]()
Behalve eetlustremmer ook anticonceptiemiddel
Ja, ik vind ook alles lekker. En als ik alles eet word ik vierkant, dus dat doen we dus maar niet. Maar het kán wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he, ik vind alles lekker dus ben er heul blij mee
Owquote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook alles lekker. En als ik alles eet word ik vierkant, dus dat doen we dus maar niet. Maar het kán wel.
Kan je die overbodige t nog ff editten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |