Nee, en die komt er niet ook. Er is alleen een persoonlijk persoon achter Juup© Hyvequote:Op woensdag 4 november 2009 19:57 schreef Levitation het volgende:
Is er al een officiele Juup-fanclub waar ik me aan kan melden?
dan vind ik het raar dat je je hoofd wel vierkant draagtquote:Op woensdag 4 november 2009 19:57 schreef Juup© het volgende:
Maar goed, zo vond ik meer auto's in dat tijdperk vierkant en lelijk
volvo's en vulva'squote:
En de tankdop.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:15 schreef ArTiC het volgende:
zelfs de wielen zijn vierkant
en het stuur!
Kan het mezelf niet indenken.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:32 schreef Levitation het volgende:
Het dieet-club topic is weer ultimate fun.![]()
![]()
het gaat niet over afvallen zie ik.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:32 schreef Levitation het volgende:
Het dieet-club topic is weer ultimate fun.![]()
![]()
Gaat over een kloon van een niet-zo-populaire-dame waar we doorheen geprikt hebben.quote:
1x raden, miss spekkie?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gaat over een kloon van een niet-zo-populaire-dame waar we doorheen geprikt hebben.![]()
En dat ging nogal makkelijk, denk dat ze het niet eens door had. Maar nu wel, denk ik. Zeker als ze dit leest... want dat doet ze vast.
ik ben ook wel eens geil, met én zonder ondergoedquote:Op woensdag 4 november 2009 22:01 schreef r8ality het volgende:
Fuck, wat is Jennifer Hoffman geil in ondergoed.
ohja...pics?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben ook wel eens geil, met én zonder ondergoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |