quote:
quote:www.ikgalekkergeenfotoposten.nl/datmageenanderemongoolgaandoen.jpg
quote:Op woensdag 4 november 2009 17:28 schreef remlof het volgende:
Daarom kan je ook beter je telefoon halen bij de Primafoon KPN telefoonwinkel, kan je er gewoon mee terug als ie niet goed is.
Vreemd genoeg is het vaak via internet goedkoper. Had ik 2 jaar terug ook. Telefoon in de kpn winkel: 180,- Telefoon via hi.nl: 80,-.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:28 schreef remlof het volgende:
Daarom kan je ook beter je telefoon halen bij de Primafoon KPN telefoonwinkel, kan je er gewoon mee terug als ie niet goed is.
tsja hi en kpn zijn dat ook 2 verschillende providers en dan kan het zijn dat ze verschillende prijzen hanterenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg is het vaak via internet goedkoper. Had ik 2 jaar terug ook. Telefoon in de kpn winkel: 180,- Telefoon via hi.nl: 80,-.
Nee, 10 dagen wachten trekt volle zalenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Naar een winkel gaan is zo passe he remlof!
Ga eens met je tijd mee man
Er waren alleen toen nog geen hi winkels. Je kon bij de KPN winkel ook een hi abonnement afsluiten (weet trouwens niet of het nog steeds kan).quote:Op woensdag 4 november 2009 17:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tsja hi en kpn zijn dat ook 2 verschillende providers en dan kan het zijn dat ze verschillende prijzen hanteren
Snap ook niet waarom het 10 dagen moet zijn, je stuurt telefoon nu nog op en die is dan morgen bij de provider en die stuurt morgen een nieuwe op en dan heb je hem vrijdag hooguit zaterdagquote:Op woensdag 4 november 2009 17:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, 10 dagen wachten trekt volle zalen
Nogmaals, het zijn 2 verschillende providers dus het is zo gek nog niet dat er verschil in de prijs zatquote:Op woensdag 4 november 2009 17:33 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Er waren alleen toen nog geen hi winkels. Je kon bij de KPN winkel ook een hi abonnement afsluiten (weet trouwens niet of het nog steeds kan).
quote:Op woensdag 4 november 2009 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Naar een winkel gaan is zo passe he remlof!
Ga eens met je tijd mee man
Ik heb het geprobeerd, echt. Probeerde mijn abo te vernieuwen (dus met nieuwe foon) via kpn.com. Eerste keer kwam de bestelling niet door, gebeld, alles opnieuw ingevoerd en toen kreeg ik wel een ordernummer maar toen ik na twee weken eens ging bellen bestond dat ordernummer helemaal nietquote:Op woensdag 4 november 2009 17:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg is het vaak via internet goedkoper. Had ik 2 jaar terug ook. Telefoon in de kpn winkel: 180,- Telefoon via hi.nl: 80,-.
Maar je kocht in die KPN winkel dus ook gewoon van Hi. Dus dan is het wel raar.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nogmaals, het zijn 2 verschillende providers dus het is zo gek nog niet dat er verschil in de prijs zat
Nee opzich niet want het was een primafoon winkel en dat is een onderdeel van Kpn en daar werd onderdandere hi verkocht jaquote:Op woensdag 4 november 2009 17:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maar je kocht in die KPN winkel dus ook gewoon van Hi. Dus dan is het wel raar.
Naja, ik blijf het raar vinden dat als je bij hi een abo afsluit (of in dat geval verlengt) wat voor korting op je telefoon zorgt dat je op de ene plek 80,- en op de andere plek 180,- betaald.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee opzich niet want het was een primafoon winkel en dat is een onderdeel van Kpn en daar werd onderdandere hi verkocht ja
Maar je begrijpt natuurlijk wel dat het vool een heleboel mensen heel moeilijk is omquote:Op woensdag 4 november 2009 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het geprobeerd, echt. Probeerde mijn abo te vernieuwen (dus met nieuwe foon) via kpn.com. Eerste keer kwam de bestelling niet door, gebeld, alles opnieuw ingevoerd en toen kreeg ik wel een ordernummer maar toen ik na twee weken eens ging bellen bestond dat ordernummer helemaal niet
Dus heb ik gezegd, stop de order maar in je hol en ben ik met uitgeprinte aanbieding van kpn.com naar Primafoon gegaan en uitgelegd dat het via de webshop niet werkte. Toen kreeg ik de aanbieding voor hetzelfde geld. En de telefoon gewoon mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |