Ik heb ook hetzelfde en loop er inmiddels een half jaar mee rond. Keb ook de kans gekregen om hem om te ruilen, maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Scheur is bij mij niet groter geworden (3G). Ik krijg over half jaar weer nieuwe telefoon en ga er dus ook niks mee doen.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:24 schreef Jarno het volgende:
Anyway, not amused aangezien ik er zuinig op dat ding ben..
Het probleem bij t-mobile is als volgt:quote:Op donderdag 12 november 2009 17:28 schreef Jarno het volgende:
Oh ik verwacht ook zeker niet dat het ding 2 jaar lang in nieuwstaat blijft hoor. Maar als je gewoon zuinig bent op je spullen (zonder 'm direct in een vitrine te leggen) is het vervelend dat er zomaar iets mee is opeens. Aan de andere kant heb ik ook al tijden last van een weigerachtige home-knop dus wellicht is e.e.a. reden om toch maar eens bij de T-Mobile shop aan te kloppen.
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
De app van Albert Heijn, Appie, staat in de store. Ziet netjes uit. Boodschappenlijstje te maken, ook aan de hand van je eerdere aankopen. Nice.
http://appulo.us/ ?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:08 schreef Locusta het volgende:
Nog een vraag: er was/is een website waar alle nieuwe toevoegingen (en updates) die in Cydia te downloaden zijn gepost worden. Wie weet over welke site ik het heb?Zit al een uur te googlen en kan het niet vinden
![]()
Hmmm, nee, dat is hem niet. Balen zeg, want het was een hele fijne websitequote:
Ook opgeslagenquote:Op donderdag 12 november 2009 19:48 schreef Locusta het volgende:
[..]
Hmmm, nee, dat is hem niet. Balen zeg, want het was een hele fijne website![]()
In ieder geval bedankt![]()
Iemand anders?
/Edit: gevonden![]()
Stond nog bij FF in mijn bookmarks, dacht dat 'ie verdwenen was![]()
Deze misschien? Voor zowel Mac als PCquote:Op donderdag 12 november 2009 20:06 schreef Bellerophon het volgende:
Ook opgeslagenTrouwens is er een makkelijk iphone explorer voor windows? Gratis
Ik had er 1 maar ben de naam even kwijt
Apart, de VI alert versie staat er ook inquote:Op donderdag 12 november 2009 19:02 schreef Skv het volgende:
My Football PRO is uit, direct aangeschaft. Handig ding lijkt me!
http://www.iphoneclub.nl/(...)a-push-notificaties/
Dat geldt voor My Football Pro ookquote:Op donderdag 12 november 2009 20:24 schreef Kremers het volgende:
De Alert versie van VI.nl app staat in de store. Kost ¤2,99. Wel opgepast: Zo te zien kun je hem alleen dit seizoen gebuiken. Voor komend seizoen dan weer ¤2,99 betalen?
quote:
Elitaire kaknerd met je wijnquote:Op donderdag 12 november 2009 22:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Pauper. Nog nooit van gehoord overigens.
Bij mij staat 'lussendraagtas AH' bovenaan, daarna varkenshaas en wijn.
Jammer dat er geen cijfers bij staan van hoeveel ik er heb gekocht.
Whehe.. Eendje is inderdaad gek op wijnquote:Op donderdag 12 november 2009 22:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Pauper. Nog nooit van gehoord overigens.
Bij mij staat 'lussendraagtas AH' bovenaan, daarna varkenshaas en wijn.
Jammer dat er geen cijfers bij staan van hoeveel ik er heb gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |