abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74637794
Ik kan supreme prefrences niet installeren via cydia Hij zegt dan dat er een conflict is waardoor het niet geïnstalleerd kan worden. Ik draai nu fw 3.1.2. kan het daar mee te maken hebben?
Zo nee, iemand dit al een keer meegemaakt en een oplossing gevonden?
pi_74638548
LittleSnapper is tijdelijk gratis in de AppStore. http://www.realmacsoftware.com/littlesnapper/iphone/
pi_74640513
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:24 schreef Jarno het volgende:

Anyway, not amused aangezien ik er zuinig op dat ding ben. .
Ik heb ook hetzelfde en loop er inmiddels een half jaar mee rond. Keb ook de kans gekregen om hem om te ruilen, maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Scheur is bij mij niet groter geworden (3G). Ik krijg over half jaar weer nieuwe telefoon en ga er dus ook niks mee doen.

Er zijn mensen die met hun mobiel bierflesjes openen... Ik weet dat die mensen er minder vriendelijk mee omgaan, maar je praat wel over een telefoon die je over 1 1/2 jaar weer vervangt.
Dit keer zonder signature
pi_74640646
Oh ik verwacht ook zeker niet dat het ding 2 jaar lang in nieuwstaat blijft hoor. Maar als je gewoon zuinig bent op je spullen (zonder 'm direct in een vitrine te leggen) is het vervelend dat er zomaar iets mee is opeens. Aan de andere kant heb ik ook al tijden last van een weigerachtige home-knop dus wellicht is e.e.a. reden om toch maar eens bij de T-Mobile shop aan te kloppen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_74641198
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:28 schreef Jarno het volgende:
Oh ik verwacht ook zeker niet dat het ding 2 jaar lang in nieuwstaat blijft hoor. Maar als je gewoon zuinig bent op je spullen (zonder 'm direct in een vitrine te leggen) is het vervelend dat er zomaar iets mee is opeens. Aan de andere kant heb ik ook al tijden last van een weigerachtige home-knop dus wellicht is e.e.a. reden om toch maar eens bij de T-Mobile shop aan te kloppen.
Het probleem bij t-mobile is als volgt:

Je bent 2 weken je telefoon kwijt. Als ze de schade erkennen kost het je niks. Erkennen ze de schade niet dan kost het je geld.. ongeacht of je telefoon laat repareren of niet.
Dit keer zonder signature
pi_74641853
Nog een vraag: er was/is een website waar alle nieuwe toevoegingen (en updates) die in Cydia te downloaden zijn gepost worden. Wie weet over welke site ik het heb? Zit al een uur te googlen en kan het niet vinden
pi_74643437
My Football PRO is uit, direct aangeschaft. Handig ding lijkt me!
http://www.iphoneclub.nl/(...)a-push-notificaties/
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_74643517
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
De app van Albert Heijn, Appie, staat in de store. Ziet netjes uit. Boodschappenlijstje te maken, ook aan de hand van je eerdere aankopen. Nice .

Figures. !
For great justice!
  donderdag 12 november 2009 @ 19:09:27 #209
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_74643625
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:08 schreef Locusta het volgende:
Nog een vraag: er was/is een website waar alle nieuwe toevoegingen (en updates) die in Cydia te downloaden zijn gepost worden. Wie weet over welke site ik het heb? Zit al een uur te googlen en kan het niet vinden
http://appulo.us/ ?
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_74643990
Weet iemand waarom in andere apps dan maps m'n gps niet werkt? Zal wel met m'n jailbreak te maken hebben, maar ik zie niet hoe...
pi_74644020
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:05 schreef Q. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Figures. !
.
+1 voorspelbaar
pi_74644679
Daarnet de TomTom carkit bij MacHouse gehaald .
pi_74644722
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:09 schreef Bellerophon het volgende:
http://appulo.us/ ?
Hmmm, nee, dat is hem niet. Balen zeg, want het was een hele fijne website
In ieder geval bedankt

Iemand anders?

/Edit: gevonden
Stond nog bij FF in mijn bookmarks, dacht dat 'ie verdwenen was

[ Bericht 17% gewijzigd door Locusta op 12-11-2009 20:03:06 ]
  donderdag 12 november 2009 @ 20:06:22 #214
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_74645289
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:48 schreef Locusta het volgende:

[..]

Hmmm, nee, dat is hem niet. Balen zeg, want het was een hele fijne website
In ieder geval bedankt

Iemand anders?

/Edit: gevonden
Stond nog bij FF in mijn bookmarks, dacht dat 'ie verdwenen was
Ook opgeslagen Trouwens is er een makkelijk iphone explorer voor windows? Gratis Ik had er 1 maar ben de naam even kwijt
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_74645640
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:06 schreef Bellerophon het volgende:
Ook opgeslagen Trouwens is er een makkelijk iphone explorer voor windows? Gratis Ik had er 1 maar ben de naam even kwijt
Deze misschien? Voor zowel Mac als PC
pi_74645835
De Alert versie van VI.nl app staat in de store. Kost ¤2,99. Wel opgepast: Zo te zien kun je hem alleen dit seizoen gebuiken. Voor komend seizoen dan weer ¤2,99 betalen?
pi_74645854
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:02 schreef Skv het volgende:
My Football PRO is uit, direct aangeschaft. Handig ding lijkt me!
http://www.iphoneclub.nl/(...)a-push-notificaties/
Apart, de VI alert versie staat er ook in
pi_74646141
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:24 schreef Kremers het volgende:
De Alert versie van VI.nl app staat in de store. Kost ¤2,99. Wel opgepast: Zo te zien kun je hem alleen dit seizoen gebuiken. Voor komend seizoen dan weer ¤2,99 betalen?
Dat geldt voor My Football Pro ook
pi_74648872
Bah, bij synchroniseren gaan m'n gratis apps niet meer op m'n iPhone (Teletekst, Nos Journaal, Nu.nl, VI) Met én zonder jailbreak. Snap er niks van.

Meer mensen met dit probleem?
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
  donderdag 12 november 2009 @ 22:12:17 #220
230788 n8n
Pragmatisch
pi_74650223
Situatie: iPhone 3Gs met OS 3.1, Mac OSX 10.4.11 en iTunes 9.0.2.
Ik sync mijn contacten sinds ik mijn iPhone heb via gMail Exchange, nu wilde ik daar vanaf omdat gMail de resolutie van contactfoto's drastisch verlaagd. Nu probeer ik mijn contacten via iTunes te syncen maar het lijkt er op dat dit niet gaat werken, iTunes lijkt geen contacten te zien terwijl deze zich wèl allemaal in mijn adresboek begeven. Ik heb een aantal keer proberen te syncen, ook met de optie gegevens op de telefoon te vervangen maar ook dit wil niet baten. Iemand bekend met dit ietswat vreemde verschijnsel?

Edit: vreemd, zònder nogmaals te hebben gesynchroniseerd staan mijn contacten er nu opeens wél op. Zullen wel ontwenningsverschijnselen geweest zij

[ Bericht 17% gewijzigd door n8n op 12-11-2009 22:39:09 ]
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_74651832
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:05 schreef Q. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Figures. !
Pauper. Nog nooit van gehoord overigens.
Bij mij staat 'lussendraagtas AH' bovenaan, daarna varkenshaas en wijn.
Jammer dat er geen cijfers bij staan van hoeveel ik er heb gekocht.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 12 november 2009 @ 23:42:30 #222
230788 n8n
Pragmatisch
pi_74653329
Wel crapy dat alleen NL ontwikkelaars weer van de form-factor af moeten wijken in het ontwerp van het icoon, getuige Layers, Uitzending Gemist en nu ook Appie Contacten stonden er btw niet in omdat bij groepen mijn gmail account nog geselecteerd stond

FaceFlow is wel chill trouwens, Coverflow voor je contacten, er zit alleen nog een bug in waarmee de Phone niet belt als je op een telefoonnummer drukt, beetje jammer bij een adresboekapplicatie correctie: alleen als het nummer met +31 begint
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_74654979
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:49 schreef Skv het volgende:

[..]

Elitaire kaknerd met je wijn

Echte mannen drinken halve liters
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:27:01 #224
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_74658908
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:49 schreef Skv het volgende:

[..]

Whehe.. Eendje is inderdaad gek op wijn

Bij mij staat er wel een aantal bij de tassen (helaas ook op nummer 1), maar bij aankopen van gisteren staat hetzelfde getal. En het lijkt me heel erg stug dat ik gisteren 400 tassen heb gekocht ! 2e is trouwens bij mij cola en 3e melk

Trouwens.. kennen jullie het programma photoswap? Gruwelijk leuk, maar ook erg verslavend
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_74659339
ik kan de ah app niet vinden. Hoe heet ie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')