abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74616667
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Of bijv. een Flashlight-app die ook daadwerkelijk de setting van je brightness tijdelijk op het maximum zet, dat mogen apps in de AppStore niet.
Dit klinkt wel handig.. wat zijn eigenlijk verder nou echt killer features die een jailbreak mogelijk maakt?
pi_74616697
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:46 schreef Jarno het volgende:
Sommige mensen zeggen dat je iPhone er trager of warmer van wordt, of dat je nog korter met je accu doet. Ligt eraan wat je er mee doet: met een jailbreak kun je ook background processen draaien (die dus altijd actief zijn). Laat je er daar 20 van lopen continue geloof ik best dat dat impact heeft. Maar wat ik zei, ik had (heb dus) altijd Scrobbl draaien en daar merk ik echt helemaal niks van qua traagheid of accuduur.
Ik zou het vooral doen voor de extra features die Appel vergrendeld heeft, ik denk ook niet dat ik veel tegelijk aan zou laten staan. Ik moet nog even kijken om welke features het me gaat bovendien, eigenlijk.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 11 november 2009 @ 21:17:03 #178
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_74617575
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef elcastel het volgende:
En veranderd er dan opeens van alles of kan er gewoon opeens meer ? En tja, dat kan ik ook even opzoeken natuurlijk.
Je kan gewoon echt veel meer, even een paar applicaties waar ik zeer over te spreken ben

- LockScreen
- SwirlyMMS2
- BiteSMS
- Supreme Preferences
- SBSettings
- Cycorder
- MxTube
- PdaNet
- Winterboard
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_74617766
LockScreen vind ik wel tof, maar ik heb echt ruzie met die Lockscreen Matte UI die me aangeraden werd... Wat doet Supreme Perferences?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 11 november 2009 @ 21:33:31 #180
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_74618137
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:22 schreef Jarno het volgende:
LockScreen vind ik wel tof, maar ik heb echt ruzie met die Lockscreen Matte UI die me aangeraden werd... Wat doet Supreme Perferences?
Sorry ik bedoel niet LockScreen maar LockInfo
En Supreme Preferences zijn je instellingen maar dan in het kwadraat

Je kan het zo gek niet bedenken of je kan het wijzigen
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
pi_74618428
Ik heb nog 3,52 GB aan vrije ruimte op mijn iPhone, maar zodra ik Navigon (1,83 GB) er naartoe wil syncen zegt iTunes dat er onvoldoende ruimte beschikbaar is. Iemand ervaring met dat probleem?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_74619212
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:41 schreef Skv het volgende:
Ik heb nog 3,52 GB aan vrije ruimte op mijn iPhone, maar zodra ik Navigon (1,83 GB) er naartoe wil syncen zegt iTunes dat er onvoldoende ruimte beschikbaar is. Iemand ervaring met dat probleem?
Stond me iets van bekent dat je 4gb vrij moest hebben. Staat volgens mij wel in de omschrijving.
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:56 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

iPhone aansluiten op nieuw geïnstalleerde PC, dan klik je op Store en dan Deze computer machtigen en vervolgens rechtsklikken op je iPhone icoontje en zeggen Aankopen overzetten!
bedankt.. nu zie ik alleen dat ik 3 van de 5 pc's gemachtigd hebt. Dat zijn dus 3x dezelfde pc's. Kun je de overige 2 ook verwijderen? Want als je machtiging intrekken doet dan, lijkt mij, de machtiging weg te gaan van deze install.
Dit keer zonder signature
pi_74619389
quote:
Je moet twee keer die 1,83 GB vrij hebben om te installeren. 1,83 GB heb je daarna weer terug.
  woensdag 11 november 2009 @ 22:34:27 #184
139330 TNA
For the stars that shine
pi_74620257
quote:
Zelfde gehad met TomTom. Al mijn muziek eraf gegooid, TomTom erop, muziek er weer bij.
pi_74621600
Ok, ik ga het eens proberen. Ik las alleen ergens dat je het automatisch synchroniseren van iTunes uit moet zetten? Of iets van alle meldingen uitzetten wanneer je aan de slag gaat met blackra1n?
Wat bedoelen ze hier precies mee?
  woensdag 11 november 2009 @ 23:23:25 #186
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_74621769
quote:
Op woensdag 11 november 2009 23:17 schreef Locusta het volgende:
Ok, ik ga het eens proberen. Ik las alleen ergens dat je het automatisch synchroniseren van iTunes uit moet zetten? Of iets van alle meldingen uitzetten wanneer je aan de slag gaat met blackra1n?
Wat bedoelen ze hier precies mee?
Na het starten van blackra1n op je PC moet je je iPhone aansluiten. Op dat moment zal iTunes openen en krijg je de melding dat hij een iPhone in recoverymode heeft gevonden. Wegklikken en negeren.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_74621828
Oke, maar ik heb een Mac, maakt dat nog uit?
Bedankt alvast
  woensdag 11 november 2009 @ 23:27:49 #188
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_74621890
quote:
Op woensdag 11 november 2009 23:25 schreef Locusta het volgende:
Oke, maar ik heb een Mac, maakt dat nog uit?
Bedankt alvast
Ik denk dat je dan precies dezelfde meldingen krijgt.
pi_74622070
Wow.... pfieuw... even een minuutje of 2 kletsende okseltjes gehad (ben ook zo'n held ) en kreeg inderdaad een melding van itunes van een telefoon in recovery mode. Als ik itunes nu weer opnieuw opstart (na de jb en installeren van cydia) herkent hij hem weer en kan het programma gebruiken zonder problemen?
pi_74622155
De vorige keer toen ik een jb uitvoerde (met redsnow (volgens mij) na update naar 3.0) kreeg ik verbindingsproblemen met mijn ihpone en kon ik niet meer opnemen wanneer iemand mij belde.... ik hoop dat ik dat nu niet meer krijg Dat is ook de reden dat ik de afgelopen tijd een niet-gejailbreakte telefoon had.
  woensdag 11 november 2009 @ 23:49:23 #191
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_74622412
quote:
Op woensdag 11 november 2009 23:35 schreef Locusta het volgende:
Wow.... pfieuw... even een minuutje of 2 kletsende okseltjes gehad (ben ook zo'n held ) en kreeg inderdaad een melding van itunes van een telefoon in recovery mode. Als ik itunes nu weer opnieuw opstart (na de jb en installeren van cydia) herkent hij hem weer en kan het programma gebruiken zonder problemen?
Yep.
pi_74623700
Telkens als ik iemand probeer te bellen hoor ik helemaal geen kiestoon ofzo, en krijg ik na een halve minuut stilte de melding 'Gesprek mislukt'.
pi_74624064
Na het resetten van de netwerkinstellingen werkt het alweer.
pi_74627056
Heu. Niet leuk. Ik zie net dat op de achterkant van mijn zwarte 3G (16GB model) een barstje zit. Ongeveer op 1/3 van de dock connector een barstje van ongeveer een halve centimeter recht omhoog. Het ding zit al-tijd in een hoesje, nooit in m'n tas maar altijd in m'n binnenzak.

Zijn dit de cracks waarmee je ook bij T-Mobile kunt aankloppen? Wordt daar nog wat mee gedaan qua vervanging (de beruchte barstjes zaten toch meestal bij de camera dacht ik?).

Anyway, not amused aangezien ik er zuinig op dat ding ben. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_74627131
pi_74627257
De app van Albert Heijn, Appie, staat in de store. Ziet netjes uit. Boodschappenlijstje te maken, ook aan de hand van je eerdere aankopen. Nice .
  donderdag 12 november 2009 @ 10:38:15 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74627433
Bedankt voor de tip!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74627477
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:12 schreef MaxC het volgende:
Ik heb een nieuwe iPhone, nu had ik van mijn vorige een reservekopie gemaakt en deze op de nieuwe geinstaleerd. Contacten, sms-jes etc. staan er nu in. Alleen apps willen er niet op. Ik ga via Itunes, druk op mijn iPhone en bij het tabblad programma's vink ik dan de apps aan. Maar als ik op synchroniseren druk dan komen de apps niet op de Iphone en verdwijnt het vinkje. Iemand enig idee hoe dit kan en opgelost wordt?
Niemand?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 12 november 2009 @ 12:12:36 #199
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_74630396
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=5886

Kudt Je moet dus wel de nieuwste baseband hebben.
pi_74631158
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
De app van Albert Heijn, Appie, staat in de store. Ziet netjes uit. Boodschappenlijstje te maken, ook aan de hand van je eerdere aankopen. Nice .
Ik heb hem net gedownload: hulde aan AH voor deze app Ziet er erg verzorgd uit en bevat meer dan 8000 recepten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')