abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74605620
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:59 schreef Agiath het volgende:

[..]

Oh nice,

Ik heb het nu, er zijn alleen nog geen boeiende widgets voor uit
Wat doet het al wel?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_74606892
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:04 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wat doet het al wel?
1tje, die geeft wat nieuws over wat uitkomt in Cydia, vond ik zelf niet erg boeiend.

Maar er komt dus wel meer aan binnenkort lijkt me
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_74606932
Iemand enig idee wat ik moet doen als ik mijn pc opnieuw installeer?

Wil namelijk zo even overgaan naar window 7, maar daarvoor zal ik itunes opnieuw moeten isntalleren. De vorige keer dat ik dat deed was ik, na een synchronisatie, al mijn programma's kwijt. Ik kan ze wel weer downloaden, maar ik zou niet weten welke programma's ik heb.

Hoe zorg ik ervoor dat de programma's, die ik geinstalleerd heb op mijn iphone, weer in mijn itunes komen te staan?
Dit keer zonder signature
pi_74606955
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:49 schreef Agiath het volgende:

[..]

1tje, die geeft wat nieuws over wat uitkomt in Cydia, vond ik zelf niet erg boeiend.

Maar er komt dus wel meer aan binnenkort lijkt me
Ok. Maar het laat dus nog niet je afspraken enzo zien zoals op de screenshot?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_74607108
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:50 schreef Ericjuh het volgende:
Iemand enig idee wat ik moet doen als ik mijn pc opnieuw installeer?

Wil namelijk zo even overgaan naar window 7, maar daarvoor zal ik itunes opnieuw moeten isntalleren. De vorige keer dat ik dat deed was ik, na een synchronisatie, al mijn programma's kwijt. Ik kan ze wel weer downloaden, maar ik zou niet weten welke programma's ik heb.

Hoe zorg ik ervoor dat de programma's, die ik geinstalleerd heb op mijn iphone, weer in mijn itunes komen te staan?
iPhone aansluiten op nieuw geïnstalleerde PC, dan klik je op Store en dan Deze computer machtigen en vervolgens rechtsklikken op je iPhone icoontje en zeggen Aankopen overzetten!
pi_74607788
Ik wil een kabel om mijn iphone aan mn tv aan te sluiten, maar hoe gaat dat werken? Zag in de applewinkel (ifactors) een componentkabel, maar die was 45 euro, toch wat te prijzig. Zijn er alternatieven? Want weet dat je voor de originele meuk van Apple altijd de hoofdprijs betaalt.

En kan ik dan alle filmpjes etc op mn tv afspelen, zoals ipod video's, youtube en uitzending gemist?
  woensdag 11 november 2009 @ 16:20:37 #157
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_74607849
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:18 schreef DCNY het volgende:
Ik wil een kabel om mijn iphone aan mn tv aan te sluiten, maar hoe gaat dat werken? Zag in de applewinkel (ifactors) een componentkabel, maar die was 45 euro, toch wat te prijzig. Zijn er alternatieven? Want weet dat je voor de originele meuk van Apple altijd de hoofdprijs betaalt.

En kan ik dan alle filmpjes etc op mn tv afspelen, zoals ipod video's, youtube en uitzending gemist?
Kijk eens op www.dealextreme.com .. heb daar ook een kabeltje van, maar dan voor mijn iPod
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_74608261
Zal s kieken! Thnx..
pi_74610775
Vraagjes over Cydget, het werkt niet..

Ik heb 'm geïnstalleerd en het switchen van lockscreen met de homeknop werkt (cydget gewoon dus). Vervolgens ook A Zodget geïnstalleerd en die op de tweede plek in de cycle gezet.
Echter, bij zodra ik één keer druk zou hij 'A Zodget' moeten doen, maar het enige wat er gebeurd is dat de tijd van 17.56 naar 5.56 verspringt en er wed, nov 11 komt te staan. Geen nieuwsfeed of wat dan ook. Hetzelfde geldt voor 'PhotoExample': deze werkt ook niet. Als ik er naartoe ga met de home-knop dan krijg ik gewoon een zwart scherm te zien. Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_74610959
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:18 schreef DCNY het volgende:

Volgens mij is dat er nog niet echt. Deal extreme schijnt wat te hebben maar dan moet je kloten met je iPhone geloof ik. Er is een nieuwsbericht van geweest op iphoneclub.nl

edit: link gevonden.
http://www.iphoneclub.nl/(...)t-goedkope-av-kabel/
pi_74613025
Ik heb een nieuwe iPhone, nu had ik van mijn vorige een reservekopie gemaakt en deze op de nieuwe geinstaleerd. Contacten, sms-jes etc. staan er nu in. Alleen apps willen er niet op. Ik ga via Itunes, druk op mijn iPhone en bij het tabblad programma's vink ik dan de apps aan. Maar als ik op synchroniseren druk dan komen de apps niet op de Iphone en verdwijnt het vinkje. Iemand enig idee hoe dit kan en opgelost wordt?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_74614969
Ik ben even een poosje uit dat jailbreak gedoe en daardoor een beetje de weg kwijt

Overal lees ik dat je blackra1n moet gebruiken voor het jailbreaken van een iphone 3g (3.1.2. met T-Mobile simlock) op een Mac.
Maar als ik dan dit lees, dan lijkt het alsof ik ook de PwnageTool kan gebruiken

Blackra1n komt mij op dit moment nog even wat te instabiel over en aangezien ik niet zo'n held met computers ben (Mac in mijn geval), wil ik het er nog even niet op wagen.

Mocht die van de Dev Team niet werken, zijn ze wel bezig met het maken van een nieuwe jailbreakmethode voor 3.1.2 e.v. zodat ik dus nog even geduld moet hebben?

Alvast bedankt mensen
pi_74615273
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:03 schreef Locusta het volgende:
Ik ben even een poosje uit dat jailbreak gedoe en daardoor een beetje de weg kwijt
Ik dus ook, maar ik heb net even dat Blackra1n ding gebruikt en het is echt te simpel voor woorden. 1 Knop, 1 reboot van je iPhone en klaar ben je. Ik zou het toch eens proberen als ik jou was, ik was binnen 5 minuten klaar. Daarna even de Cydia installer toevoegen, dan kun je Blackra1n weer uninstallen.
pi_74615392
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:12 schreef Jarno het volgende:
Ik dus ook, maar ik heb net even dat Blackra1n ding gebruikt en het is echt te simpel voor woorden. 1 Knop, 1 reboot van je iPhone en klaar ben je. Ik zou het toch eens proberen als ik jou was, ik was binnen 5 minuten klaar. Daarna even de Cydia installer toevoegen, dan kun je Blackra1n weer uninstallen.
Hmmm, wel heel verleidelijk, maar als mijn iphone niet daarna doet wat hij moet doen, zit ik met mijn handen in het haar

Ik zou dus wel graag willen weten of het Dev Team (op korte termijn) nog met een jailbreakmethode gaan komen?
pi_74615751
Je kunt toch altijd nog een restore doen mocht het om 1 of andere reden niet okay gaan? . Volgens mij zijn de tijden dat je een iPhone compleet kunt bricken met zoiets wel voorbij (ik heb nog een 2G gehad die je helemaal handmatig moest unlocken op de command line, DAT was pas spannend .
pi_74615945
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:25 schreef Jarno het volgende:
Je kunt toch altijd nog een restore doen mocht het om 1 of andere reden niet okay gaan? . Volgens mij zijn de tijden dat je een iPhone compleet kunt bricken met zoiets wel voorbij (ik heb nog een 2G gehad die je helemaal handmatig moest unlocken op de command line, DAT was pas spannend .
Ook als hij in een opstart-loop blijft zitten en als ik alleen maar het stekkertje met "verbind met itunes" (o.i.d.) te zien krijg??
  woensdag 11 november 2009 @ 20:31:00 #167
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_74615972
home + powerknop inhouden
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_74615996
Godsamme, is het dan echt zó simpel ? Ik zit mezelf al tijden wijs te maken dat het een hoop sorres is en weinig oplevert (wat ik vervolgens weer bekritiseer etc ...).
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_74616155
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:31 schreef elcastel het volgende:
Godsamme, is het dan echt zó simpel ? Ik zit mezelf al tijden wijs te maken dat het een hoop sorres is en weinig oplevert (wat ik vervolgens weer bekritiseer etc ...).
Ik was dus echt in 5 minutem klaar. En ik wil niet zeggen dat het ALTIJD goed gaat, er zullen best probleemgevallen zijn, maar ik was iig zo klaar.
pi_74616219
En veranderd er dan opeens van alles of kan er gewoon opeens meer ? En tja, dat kan ik ook even opzoeken natuurlijk.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_74616361
Via de Cydia installer kun je allerlei tools installeren die normaal gesproken niet te installeren zijn. Zoals bijv. een Scrobble client tbv Last.fm of een lock screen info ding. En als je heel stout bent kun je er ook illegale apps mee installeren.
pi_74616434
Check. Ik ga het nog even overwegen, maar het is gewoon hup erop en dat was het. Totdat je meer wilt kunnen, dan kan dat ook. En wordt dat ding nóg trager dan ?
  woensdag 11 november 2009 @ 20:43:14 #173
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74616469
Of bijv. een Flashlight-app die ook daadwerkelijk de setting van je brightness tijdelijk op het maximum zet, dat mogen apps in de AppStore niet.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 11 november 2009 @ 20:44:46 #174
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_74616522
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:25 schreef Jarno het volgende:
Wat ben je ook een baas hè?
pi_74616588
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:42 schreef elcastel het volgende:
Check. Ik ga het nog even overwegen, maar het is gewoon hup erop en dat was het. Totdat je meer wilt kunnen, dan kan dat ook. En wordt dat ding nóg trager dan ?
Sommige mensen zeggen dat je iPhone er trager of warmer van wordt, of dat je nog korter met je accu doet. Ligt eraan wat je er mee doet: met een jailbreak kun je ook background processen draaien (die dus altijd actief zijn). Laat je er daar 20 van lopen continue geloof ik best dat dat impact heeft. Maar wat ik zei, ik had (heb dus) altijd Scrobbl draaien en daar merk ik echt helemaal niks van qua traagheid of accuduur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')