Wat doet het al wel?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Oh nice,
Ik heb het nu, er zijn alleen nog geen boeiende widgets voor uit
1tje, die geeft wat nieuws over wat uitkomt in Cydia, vond ik zelf niet erg boeiend.quote:
Ok. Maar het laat dus nog niet je afspraken enzo zien zoals op de screenshot?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
1tje, die geeft wat nieuws over wat uitkomt in Cydia, vond ik zelf niet erg boeiend.
Maar er komt dus wel meer aan binnenkort lijkt me
iPhone aansluiten op nieuw geïnstalleerde PC, dan klik je op Store en dan Deze computer machtigen en vervolgens rechtsklikken op je iPhone icoontje en zeggen Aankopen overzetten!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:50 schreef Ericjuh het volgende:
Iemand enig idee wat ik moet doen als ik mijn pc opnieuw installeer?
Wil namelijk zo even overgaan naar window 7, maar daarvoor zal ik itunes opnieuw moeten isntalleren. De vorige keer dat ik dat deed was ik, na een synchronisatie, al mijn programma's kwijt. Ik kan ze wel weer downloaden, maar ik zou niet weten welke programma's ik heb.
Hoe zorg ik ervoor dat de programma's, die ik geinstalleerd heb op mijn iphone, weer in mijn itunes komen te staan?
Kijk eens op www.dealextreme.com .. heb daar ook een kabeltje van, maar dan voor mijn iPodquote:Op woensdag 11 november 2009 16:18 schreef DCNY het volgende:
Ik wil een kabel om mijn iphone aan mn tv aan te sluiten, maar hoe gaat dat werken? Zag in de applewinkel (ifactors) een componentkabel, maar die was 45 euro, toch wat te prijzig. Zijn er alternatieven? Want weet dat je voor de originele meuk van Apple altijd de hoofdprijs betaalt.
En kan ik dan alle filmpjes etc op mn tv afspelen, zoals ipod video's, youtube en uitzending gemist?
Volgens mij is dat er nog niet echt. Deal extreme schijnt wat te hebben maar dan moet je kloten met je iPhone geloof ik. Er is een nieuwsbericht van geweest op iphoneclub.nlquote:Op woensdag 11 november 2009 16:18 schreef DCNY het volgende:
Ik wil een kabel om mijn iphone aan mn tv aan te sluiten, maar hoe gaat dat werken? Zag in de applewinkel (ifactors) een componentkabel, maar die was 45 euro, toch wat te prijzig. Zijn er alternatieven? Want weet dat je voor de originele meuk van Apple altijd de hoofdprijs betaalt.
En kan ik dan alle filmpjes etc op mn tv afspelen, zoals ipod video's, youtube en uitzending gemist?
Ik dus ook, maar ik heb net even dat Blackra1n ding gebruikt en het is echt te simpel voor woorden. 1 Knop, 1 reboot van je iPhone en klaar ben je. Ik zou het toch eens proberen als ik jou was, ik was binnen 5 minuten klaar. Daarna even de Cydia installer toevoegen, dan kun je Blackra1n weer uninstallen.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:03 schreef Locusta het volgende:
Ik ben even een poosje uit dat jailbreak gedoe en daardoor een beetje de weg kwijt![]()
Hmmm, wel heel verleidelijk, maar als mijn iphone niet daarna doet wat hij moet doen, zit ik met mijn handen in het haarquote:Op woensdag 11 november 2009 20:12 schreef Jarno het volgende:
Ik dus ook, maar ik heb net even dat Blackra1n ding gebruikt en het is echt te simpel voor woorden. 1 Knop, 1 reboot van je iPhone en klaar ben je. Ik zou het toch eens proberen als ik jou was, ik was binnen 5 minuten klaar. Daarna even de Cydia installer toevoegen, dan kun je Blackra1n weer uninstallen.
Ook als hij in een opstart-loop blijft zitten en als ik alleen maar het stekkertje met "verbind met itunes" (o.i.d.) te zien krijg??quote:Op woensdag 11 november 2009 20:25 schreef Jarno het volgende:
Je kunt toch altijd nog een restore doen mocht het om 1 of andere reden niet okay gaan?. Volgens mij zijn de tijden dat je een iPhone compleet kunt bricken met zoiets wel voorbij (ik heb nog een 2G gehad die je helemaal handmatig moest unlocken op de command line, DAT was pas spannend
.
Ik was dus echt in 5 minutem klaar. En ik wil niet zeggen dat het ALTIJD goed gaat, er zullen best probleemgevallen zijn, maar ik was iig zo klaar.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:31 schreef elcastel het volgende:
Godsamme, is het dan echt zó simpel ? Ik zit mezelf al tijden wijs te maken dat het een hoop sorres is en weinig oplevert (wat ik vervolgens weer bekritiseer etc ...).
Wat ben je ook een baas hè?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:25 schreef Jarno het volgende:
Je kunt toch altijd nog een restore doen mocht het om 1 of andere reden niet okay gaan?. Volgens mij zijn de tijden dat je een iPhone compleet kunt bricken met zoiets wel voorbij (ik heb nog een 2G gehad die je helemaal handmatig moest unlocken op de command line, DAT was pas spannend
.
Sommige mensen zeggen dat je iPhone er trager of warmer van wordt, of dat je nog korter met je accu doet. Ligt eraan wat je er mee doet: met een jailbreak kun je ook background processen draaien (die dus altijd actief zijn). Laat je er daar 20 van lopen continue geloof ik best dat dat impact heeft. Maar wat ik zei, ik had (heb dus) altijd Scrobbl draaien en daar merk ik echt helemaal niks van qua traagheid of accuduur.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:42 schreef elcastel het volgende:
Check. Ik ga het nog even overwegen, maar het is gewoon hup erop en dat was het. Totdat je meer wilt kunnen, dan kan dat ook. En wordt dat ding nóg trager dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |