Ik ga zo even uitzoeken hoe wie wat en waar het allemaal isquote:Op woensdag 11 november 2009 11:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb nog geen PM!Maar wel interesse dus? Dan handelen we meteen dit probleem wel even af?
Kijk daarna maar in je PM box danquote:Op woensdag 11 november 2009 11:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga zo even uitzoeken hoe wie wat en waar het allemaal isEerst even een opdracht voor school afmaken voordat ik ga sloggen
Geen idee. Ik ben er al een tijdje uit zeg maar. Qua jailbreaken dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
En kan jij geen gebruik maken van yellowsnow?
Niet opeten bedoel je?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:
Yellow snow? Daar zou ik mee uitkijken, hoor!
Ja!quote:
Daar had Frank me al voor gewaarschuwd!quote:
Op zich risicoloos als je van tevoren een back-up maakt van je gegevensquote:Op woensdag 11 november 2009 13:18 schreef Jarno het volgende:
Maar ik 'moet' kennelijk Blackra1n hebben en zo te zien is dat redelijk risicoloos? Iemand die dit kan bevestigen?
Nou met blackra1n is er nog wel is een probleem dat ie blijft hangen tijdens jailbreaken.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:25 schreef Jarno het volgende:
Was je iPhone vastgelopen of het jailbreak gebeuren?
Is dat nou alleen een jailbreak of ook een unlock? Want ik hoef mijn baseband niet te wijzigenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Op zich risicoloos als je van tevoren een back-up maakt van je gegevens
Bij mij is hij wel 100x vastgelopen maar je kan altijd recoveren!
Alleen jailbreak!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is dat nou alleen een jailbreak of ook een unlock? Want ik hoef mijn baseband niet te wijzigenZou alleen graag de nieuwste firmware willen
Bij mij ook op Windows iddquote:Op woensdag 11 november 2009 13:27 schreef NJ het volgende:
Ik heb Blackra1n (voor windows, dat wel) nu op vier iPhones uitgevoerd en in drie daarvan ging het zonder een enkel probleem en was ik binnen twee minuten klaar.
Die vierde wilde niet meer opstarten, maar dat bleek een bestaand probleem van desbetreffende iPhone te zijn. Recovery gedaan, opnieuw gejailbreakt en wederom in twee minuten klaar.
Kijk dat is goed nieuwsquote:
Als 3.1.2 nog steeds de laatste is?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat is goed nieuwsEn dan ook voor de nieuwste firmware?
Niet dat ik dat ga doen maar als je blackra1n hebt gedraaid tbv een jailbreak dan kun je toch via snow weer unlocken?quote:
Naar mijn weten welquote:Op woensdag 11 november 2009 13:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als 3.1.2 nog steeds de laatste is?
Dit artikel heeft het er juist over dat je naar iTunes 9.0.2 moet gaan (bij mijn weten de laatste):quote:Op woensdag 11 november 2009 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Naar mijn weten welEn ik had ergens ook gelezen dat je niet de nieuwste iTunes moest installeren
Het is mij gewoon gelukt met nieuwste iTunesquote:Op woensdag 11 november 2009 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Naar mijn weten welEn ik had ergens ook gelezen dat je niet de nieuwste iTunes moest installeren
Dat weet ik niet precies aangezien dat gedoe er is met de baseband enzo.. Heb ik me ook niet in verdiept aangezien ik daar helemaal geen interesse in hebquote:Op woensdag 11 november 2009 13:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet dat ik dat ga doen maar als je blackra1n hebt gedraaid tbv een jailbreak dan kun je toch via snow weer unlocken?
Kan misschien een artikel zijn geweest waarin de unlock (baseband enzo) werd besprokenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het is mij gewoon gelukt met nieuwste iTunes
[..]
Dat weet ik niet precies aangezien dat gedoe er is met de baseband enzo.. Heb ik me ook niet in verdiept aangezien ik daar helemaal geen interesse in heb
Oh nice,quote:Op woensdag 11 november 2009 10:06 schreef Pizzahut het volgende:
Voor de jailbreakers onder ons:
Saurik is met een winterboard alternative uitgekomen: Cydget.
[ afbeelding ]
Er zijn nog geen widgets voor maar mij lijkt het erg veel belovend!
http://www.iphoneclub.nl/(...)creen-uit-jailbreak/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |