abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 november 2009 @ 23:49:23 #191
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_74622412
quote:
Op woensdag 11 november 2009 23:35 schreef Locusta het volgende:
Wow.... pfieuw... even een minuutje of 2 kletsende okseltjes gehad (ben ook zo'n held ) en kreeg inderdaad een melding van itunes van een telefoon in recovery mode. Als ik itunes nu weer opnieuw opstart (na de jb en installeren van cydia) herkent hij hem weer en kan het programma gebruiken zonder problemen?
Yep.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_74623700
Telkens als ik iemand probeer te bellen hoor ik helemaal geen kiestoon ofzo, en krijg ik na een halve minuut stilte de melding 'Gesprek mislukt'.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_74624064
Na het resetten van de netwerkinstellingen werkt het alweer.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_74627056
Heu. Niet leuk. Ik zie net dat op de achterkant van mijn zwarte 3G (16GB model) een barstje zit. Ongeveer op 1/3 van de dock connector een barstje van ongeveer een halve centimeter recht omhoog. Het ding zit al-tijd in een hoesje, nooit in m'n tas maar altijd in m'n binnenzak.

Zijn dit de cracks waarmee je ook bij T-Mobile kunt aankloppen? Wordt daar nog wat mee gedaan qua vervanging (de beruchte barstjes zaten toch meestal bij de camera dacht ik?).

Anyway, not amused aangezien ik er zuinig op dat ding ben. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_74627131
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_74627257
De app van Albert Heijn, Appie, staat in de store. Ziet netjes uit. Boodschappenlijstje te maken, ook aan de hand van je eerdere aankopen. Nice .
  donderdag 12 november 2009 @ 10:38:15 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74627433
Bedankt voor de tip!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74627477
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:12 schreef MaxC het volgende:
Ik heb een nieuwe iPhone, nu had ik van mijn vorige een reservekopie gemaakt en deze op de nieuwe geinstaleerd. Contacten, sms-jes etc. staan er nu in. Alleen apps willen er niet op. Ik ga via Itunes, druk op mijn iPhone en bij het tabblad programma's vink ik dan de apps aan. Maar als ik op synchroniseren druk dan komen de apps niet op de Iphone en verdwijnt het vinkje. Iemand enig idee hoe dit kan en opgelost wordt?
Niemand?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 12 november 2009 @ 12:12:36 #199
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_74630396
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=5886

Kudt Je moet dus wel de nieuwste baseband hebben.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_74631158
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
De app van Albert Heijn, Appie, staat in de store. Ziet netjes uit. Boodschappenlijstje te maken, ook aan de hand van je eerdere aankopen. Nice .
Ik heb hem net gedownload: hulde aan AH voor deze app Ziet er erg verzorgd uit en bevat meer dan 8000 recepten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')