abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74618428
Ik heb nog 3,52 GB aan vrije ruimte op mijn iPhone, maar zodra ik Navigon (1,83 GB) er naartoe wil syncen zegt iTunes dat er onvoldoende ruimte beschikbaar is. Iemand ervaring met dat probleem?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_74619212
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:41 schreef Skv het volgende:
Ik heb nog 3,52 GB aan vrije ruimte op mijn iPhone, maar zodra ik Navigon (1,83 GB) er naartoe wil syncen zegt iTunes dat er onvoldoende ruimte beschikbaar is. Iemand ervaring met dat probleem?
Stond me iets van bekent dat je 4gb vrij moest hebben. Staat volgens mij wel in de omschrijving.
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:56 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

iPhone aansluiten op nieuw geïnstalleerde PC, dan klik je op Store en dan Deze computer machtigen en vervolgens rechtsklikken op je iPhone icoontje en zeggen Aankopen overzetten!
bedankt.. nu zie ik alleen dat ik 3 van de 5 pc's gemachtigd hebt. Dat zijn dus 3x dezelfde pc's. Kun je de overige 2 ook verwijderen? Want als je machtiging intrekken doet dan, lijkt mij, de machtiging weg te gaan van deze install.
Dit keer zonder signature
pi_74619389
quote:
Je moet twee keer die 1,83 GB vrij hebben om te installeren. 1,83 GB heb je daarna weer terug.
  woensdag 11 november 2009 @ 22:34:27 #184
139330 TNA
For the stars that shine
pi_74620257
quote:
Zelfde gehad met TomTom. Al mijn muziek eraf gegooid, TomTom erop, muziek er weer bij.
pi_74621600
Ok, ik ga het eens proberen. Ik las alleen ergens dat je het automatisch synchroniseren van iTunes uit moet zetten? Of iets van alle meldingen uitzetten wanneer je aan de slag gaat met blackra1n?
Wat bedoelen ze hier precies mee?
  woensdag 11 november 2009 @ 23:23:25 #186
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_74621769
quote:
Op woensdag 11 november 2009 23:17 schreef Locusta het volgende:
Ok, ik ga het eens proberen. Ik las alleen ergens dat je het automatisch synchroniseren van iTunes uit moet zetten? Of iets van alle meldingen uitzetten wanneer je aan de slag gaat met blackra1n?
Wat bedoelen ze hier precies mee?
Na het starten van blackra1n op je PC moet je je iPhone aansluiten. Op dat moment zal iTunes openen en krijg je de melding dat hij een iPhone in recoverymode heeft gevonden. Wegklikken en negeren.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_74621828
Oke, maar ik heb een Mac, maakt dat nog uit?
Bedankt alvast
  woensdag 11 november 2009 @ 23:27:49 #188
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_74621890
quote:
Op woensdag 11 november 2009 23:25 schreef Locusta het volgende:
Oke, maar ik heb een Mac, maakt dat nog uit?
Bedankt alvast
Ik denk dat je dan precies dezelfde meldingen krijgt.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_74622070
Wow.... pfieuw... even een minuutje of 2 kletsende okseltjes gehad (ben ook zo'n held ) en kreeg inderdaad een melding van itunes van een telefoon in recovery mode. Als ik itunes nu weer opnieuw opstart (na de jb en installeren van cydia) herkent hij hem weer en kan het programma gebruiken zonder problemen?
pi_74622155
De vorige keer toen ik een jb uitvoerde (met redsnow (volgens mij) na update naar 3.0) kreeg ik verbindingsproblemen met mijn ihpone en kon ik niet meer opnemen wanneer iemand mij belde.... ik hoop dat ik dat nu niet meer krijg Dat is ook de reden dat ik de afgelopen tijd een niet-gejailbreakte telefoon had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')