Kijk dat is goed nieuwsquote:
Als 3.1.2 nog steeds de laatste is?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat is goed nieuwsEn dan ook voor de nieuwste firmware?
Niet dat ik dat ga doen maar als je blackra1n hebt gedraaid tbv een jailbreak dan kun je toch via snow weer unlocken?quote:
Naar mijn weten welquote:Op woensdag 11 november 2009 13:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als 3.1.2 nog steeds de laatste is?
Dit artikel heeft het er juist over dat je naar iTunes 9.0.2 moet gaan (bij mijn weten de laatste):quote:Op woensdag 11 november 2009 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Naar mijn weten welEn ik had ergens ook gelezen dat je niet de nieuwste iTunes moest installeren
Het is mij gewoon gelukt met nieuwste iTunesquote:Op woensdag 11 november 2009 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Naar mijn weten welEn ik had ergens ook gelezen dat je niet de nieuwste iTunes moest installeren
Dat weet ik niet precies aangezien dat gedoe er is met de baseband enzo.. Heb ik me ook niet in verdiept aangezien ik daar helemaal geen interesse in hebquote:Op woensdag 11 november 2009 13:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet dat ik dat ga doen maar als je blackra1n hebt gedraaid tbv een jailbreak dan kun je toch via snow weer unlocken?
Kan misschien een artikel zijn geweest waarin de unlock (baseband enzo) werd besprokenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het is mij gewoon gelukt met nieuwste iTunes
[..]
Dat weet ik niet precies aangezien dat gedoe er is met de baseband enzo.. Heb ik me ook niet in verdiept aangezien ik daar helemaal geen interesse in heb
Oh nice,quote:Op woensdag 11 november 2009 10:06 schreef Pizzahut het volgende:
Voor de jailbreakers onder ons:
Saurik is met een winterboard alternative uitgekomen: Cydget.
[ afbeelding ]
Er zijn nog geen widgets voor maar mij lijkt het erg veel belovend!
http://www.iphoneclub.nl/(...)creen-uit-jailbreak/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |