abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 november 2009 @ 13:07:16 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74602027
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:02 schreef Jarno het volgende:

Niet opeten bedoel je?
Ja!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74602073
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja!
Daar had Frank me al voor gewaarschuwd!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_74602382
Maar ik 'moet' kennelijk Blackra1n hebben en zo te zien is dat redelijk risicoloos? Iemand die dit kan bevestigen?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_74602559
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:18 schreef Jarno het volgende:
Maar ik 'moet' kennelijk Blackra1n hebben en zo te zien is dat redelijk risicoloos? Iemand die dit kan bevestigen?
Op zich risicoloos als je van tevoren een back-up maakt van je gegevens
Bij mij is hij wel 100x vastgelopen maar je kan altijd recoveren!
pi_74602604
Was je iPhone vastgelopen of het jailbreak gebeuren?
pi_74602650
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:25 schreef Jarno het volgende:
Was je iPhone vastgelopen of het jailbreak gebeuren?
Nou met blackra1n is er nog wel is een probleem dat ie blijft hangen tijdens jailbreaken.
In mijn geval was dat net voordat hij in recovery-mode ging en dan zag je zo'n mooi stekkertje en iTunes icoontje, in dat geval was het iTunes opstarten en helemaal Herstellen en dan kon ik het weer opnieuw proberen

Vorige jailbreaks gingen wat dat betreft bij mij een stuk soepeler maar het is me uiteindelijk gelukt!
  woensdag 11 november 2009 @ 13:27:12 #137
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_74602653
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:23 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Op zich risicoloos als je van tevoren een back-up maakt van je gegevens
Bij mij is hij wel 100x vastgelopen maar je kan altijd recoveren!
Is dat nou alleen een jailbreak of ook een unlock? Want ik hoef mijn baseband niet te wijzigen Zou alleen graag de nieuwste firmware willen
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_74602670
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:27 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Is dat nou alleen een jailbreak of ook een unlock? Want ik hoef mijn baseband niet te wijzigen Zou alleen graag de nieuwste firmware willen
Alleen jailbreak!
  woensdag 11 november 2009 @ 13:27:54 #139
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_74602676
Ik heb Blackra1n (voor windows, dat wel) nu op vier iPhones uitgevoerd en in drie daarvan ging het zonder een enkel probleem en was ik binnen twee minuten klaar.

Die vierde wilde niet meer opstarten, maar dat bleek een bestaand probleem van desbetreffende iPhone te zijn. Recovery gedaan, opnieuw gejailbreakt en wederom in twee minuten klaar.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_74602687
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:27 schreef NJ het volgende:
Ik heb Blackra1n (voor windows, dat wel) nu op vier iPhones uitgevoerd en in drie daarvan ging het zonder een enkel probleem en was ik binnen twee minuten klaar.

Die vierde wilde niet meer opstarten, maar dat bleek een bestaand probleem van desbetreffende iPhone te zijn. Recovery gedaan, opnieuw gejailbreakt en wederom in twee minuten klaar.
Bij mij ook op Windows idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')