Ja!quote:
Daar had Frank me al voor gewaarschuwd!quote:
Op zich risicoloos als je van tevoren een back-up maakt van je gegevensquote:Op woensdag 11 november 2009 13:18 schreef Jarno het volgende:
Maar ik 'moet' kennelijk Blackra1n hebben en zo te zien is dat redelijk risicoloos? Iemand die dit kan bevestigen?
Nou met blackra1n is er nog wel is een probleem dat ie blijft hangen tijdens jailbreaken.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:25 schreef Jarno het volgende:
Was je iPhone vastgelopen of het jailbreak gebeuren?
Is dat nou alleen een jailbreak of ook een unlock? Want ik hoef mijn baseband niet te wijzigenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Op zich risicoloos als je van tevoren een back-up maakt van je gegevens
Bij mij is hij wel 100x vastgelopen maar je kan altijd recoveren!
Alleen jailbreak!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is dat nou alleen een jailbreak of ook een unlock? Want ik hoef mijn baseband niet te wijzigenZou alleen graag de nieuwste firmware willen
Bij mij ook op Windows iddquote:Op woensdag 11 november 2009 13:27 schreef NJ het volgende:
Ik heb Blackra1n (voor windows, dat wel) nu op vier iPhones uitgevoerd en in drie daarvan ging het zonder een enkel probleem en was ik binnen twee minuten klaar.
Die vierde wilde niet meer opstarten, maar dat bleek een bestaand probleem van desbetreffende iPhone te zijn. Recovery gedaan, opnieuw gejailbreakt en wederom in twee minuten klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |