Klinkt goedquote:Op woensdag 4 november 2009 17:10 schreef LostFormat het volgende:
Standaard van de snack haal ik patat en een kaassoufflee. Eerst drie kantjes van de kaassoufflee opeten. Openklappen en met de friet de kaas er uit eten. Als de kaas op is patat op de plek van de kaas leggen. Dichtklappen en opeten.

Krentenbollen vind ik niet lekker maar als er kaas op zit njamquote:Op vrijdag 13 november 2009 06:37 schreef Lord Katundro het volgende:
Een krentenbol met kaas. Heel erg lekker

Een van de eerste rare dingen hierquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef nktc het volgende:
Veel mensen kijken mij nogal raar aan als ik ze dit vertel, maar ik vind het echt heerlijk:
*Frikandel met banaan.
* Frikandel met vanille vla
* Pindakaas met ketchup op brood
* Patat met appelmoes, mayo en satesaus (sauzen door elkaar)

Sorry maar het lijkt mij niet echt smakelijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef nktc het volgende:
Veel mensen kijken mij nogal raar aan als ik ze dit vertel, maar ik vind het echt heerlijk:
*Frikandel met banaan.
* Frikandel met vanille vla

Haha, maar het is wel echt heel erg lekker......:)quote:Op donderdag 26 november 2009 08:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
Een van de eerste rare dingen hier![]()
De rest is gewoon niet raar hier qua eetgewoontes..

Dat hoor je mij ook niet zeggen, aangezien over smaak niet te twisten valtquote:Op donderdag 26 november 2009 09:31 schreef nktc het volgende:
[..]
Haha, maar het is wel echt heel erg lekker......:)

Ik prak juist altijd mijn vlees en aardappelen door elkaar. Maar mijn vlees moet mijn groente ook niet rakenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef Tammymara het volgende:
Oh ja, Ik vind het SMERIG als mijn groente mijn aardappelen aanraken.of het vlees, of wat dan ook. Het ligt op mijn bord zodat het elkaar niet aanraakt, en ik eet altijd eerst de aardappelen,dan de groente en dan het vlees (Dat viel me pas op toen mijn man er iets van zei, of ik dat express deed)
maar hoe dan ook: als het elkaar maar niet aanraakt want dan laat ik de stukjes die elkaar aangeraakt hebben liggen

Ach ja in Japan heb ik even moeten wennen aan het ontbijt, maar na een dag of twee krijg je er ook gewoon trek in.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:29 schreef 14medusa het volgende:
ik eet sochtends vaak wat er over was van de avond er voor of het nou chili con carne is, lasagne, pizza of stamppot met dikke kruidige gehaktballen: ik eet t rusitg op tijdens het nieuws van 7 uur...... met een bakkie thee en een peukie daarna. mensen vinden hetmaar k heb nergens last van

Ik vind het nietquote:Op donderdag 26 november 2009 11:29 schreef 14medusa het volgende:
ik eet sochtends vaak wat er over was van de avond er voor of het nou chili con carne is, lasagne, pizza of stamppot met dikke kruidige gehaktballen: ik eet t rusitg op tijdens het nieuws van 7 uur...... met een bakkie thee en een peukie daarna. mensen vinden hetmaar k heb nergens last van

quote:Op donderdag 26 november 2009 12:11 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ach ja in Japan heb ik even moeten wennen aan het ontbijt, maar na een dag of twee krijg je er ook gewoon trek in.
[ afbeelding ]

Een toastie met kaas en marmite !!!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:47 schreef Lord Katundro het volgende:
Een boterham met smeerleverworst en marmite met daaroverheen een plak kaas is heel erg lekkerOf een boterham met pindakaas en marmite. Ook erg lekker
[ afbeelding ]
![]()

Precies, mijn opa (boer) heeft dit ook van huis uit meegekregen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bruine bonen met stroop is helemaal niet raar. Dat werd vroeger en nog veel gegeten.
Een bord vol bruine bonen met stroop, uitgebakken spek en scheutje spekvet
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |