Blijkbaar heeft één of andere fucking nerd dus filmpjes gemaakt van 3 van de 12 workshops waarin hij uitlegt hoe alles moet. Hier staat er bijvoorbeeld 1:quote:From: S. Kuo Message #86981
Title: Announcement concerning Skills 1: IT bonus point 2009-2010 2009-11-04 12:07:35
Dear students,
To our dismay it has come to our knowledge that one of our students has posted step-by-step solutions of the Skills 1: IT workshop assignments on You Tube. This has opened the possibility to complete the assignments simply by copying the steps from the electronic solution, thereby undermining the reasons for providing a bonus.
It is impossible for us to determine who has made use of the posted solutions. For that reason we must eliminate the bonus point for everyone.
We are very disappointed that this has occurred and we find it extremely unfortunate that some students’ fraudulent activities have overshadowed other students’ honest attempts to complete the assignments and receive the bonus point in a fair way.
Regards,
Adri Meijdam MA, IBA Executive Director &
Prof. Dr. Ir. U. Kaymak, Coordinator Skills 1: IT
quote:
dat bonuspuntquote:Op woensdag 4 november 2009 16:19 schreef n0ir het volgende:
Shit, mislukt sarcasme. Ik wou stoer doen.
Ik ben helemaal niet zo goed met Office dus die bonuspunt had me zeker een uur studeren gescheeld.
Nee, dan kan je een 4.5 halen en toch met een 5.5 slagen voor het vak.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:14 schreef ehqo. het volgende:
En één bonuspunt telt voor één studiepunt? Of krijg je een gratisknipbeurt aan het eind ofzo?
quote:
Maar ik heb het niet gepleegdquote:
Ah, jammer.. Dat uur had ik beter aan Nederlands kunnen besteden!quote:
Ga huilen bij de vakbegeleiders, wie weet helpt hetquote:Op woensdag 4 november 2009 16:19 schreef n0ir het volgende:
Shit, mislukt sarcasme. Ik wou stoer doen.
Ik ben helemaal niet zo goed met Office dus die bonuspunt had me zeker een uur studeren gescheeld.
Wie zegt dat dat een belangrijk onderdeel is van de opleiding? Je moet nou tijdens je studie veel opdrachten op de computer doen, en nou voorkomen ze dat mensen klagen dat ze niet weten hoe die werkt. Al die huilies altijd bij zo'n onderwerpquote:Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef Schuifpui het volgende:
Mijn god, office leren op de uni. Het wordt steeds gekker. Een WO diploma is straks echt niets meer waard.![]()
En twee ECTS is enorm veel, weet je hoe lang ik daar voor bezig ben.
Maar.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:29 schreef Rookert het volgende:
Terechte klacht, hang je de gemotiveerde student uit, wordt je alsnog genaaid door een mongool.![]()
Ken iemand die IBA doet in Rotterdam en ze zei dat 1e semester best wel makkelijk was
Nee hoor, ongeveel de helft is vrouw en ongeveer de helft daarvan is écht lekkerquote:
Jij vindt 2 ECTS heel veel terwijl zo'n andere gast weer vindt dat 12 lessen de moeite niet waard zijn voor maar 2 ECTS. Even voor de duidelijkheid, het zijn er 2 van de 60.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef Schuifpui het volgende:
Mijn god, office leren op de uni. Het wordt steeds gekker. Een WO diploma is straks echt niets meer waard.![]()
En twee ECTS is enorm veel, weet je hoe lang ik daar voor bezig ben.
Zij is ook zeker niet verkeerd hoor, maar wel bezetquote:Op woensdag 4 november 2009 16:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nee hoor, ongeveel de helft is vrouw en ongeveer de helft daarvan is écht lekker.
Daar heb je helemaal gelijk in. Het probleem is dat je als je zo veel aftrek kreeg dat je bonuspunt negatief werd je gelijk het examen niet meer mocht maken. En tja, eerste semester van het eerste jaar, wil je toch een beetje goed van start.. Dus toch maar die 24 uur gevolgd.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:49 schreef Sjibble het volgende:
Office, dat krijgen ze toch op het MBO Niveau 2?
Een man met jouw studie-caliber maakt dit in 2 middagen.
Voor 1 hele studiepunt wel 12 a 24 uur slijten
Sterkte manquote:Op woensdag 4 november 2009 16:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zij is ook zeker niet verkeerd hoor, maar wel bezetNiet door mij
Wat een kutsysteem.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Het probleem is dat je als je zo veel aftrek kreeg dat je bonuspunt negatief werd je gelijk het examen niet meer mocht maken. En tja, eerste semester van het eerste jaar, wil je toch een beetje goed van start.. Dus toch maar die 24 uur gevolgd.
[..]
Sterkte man.
Klas van 30 leerlingen.quote:
Ja, wij hebben ook vakken van 2 ECTS en daar moet je wel een stuk meer voor doen, dan alleen 12 lessen volgen. 2 ECTS is 2x28 uur, behoorlijk wat voor iets als Office, wat je allang moet kunnen voor je aan een universiteit begint.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nee hoor, ongeveel de helft is vrouw en ongeveer de helft daarvan is écht lekker.
[..]
Jij vindt 2 ECTS heel veel terwijl zo'n andere gast weer vindt dat 12 lessen de moeite niet waard zijn voor maar 2 ECTS. Even voor de duidelijkheid, het zijn er 2 van de 60.
Weet ik niet, ik niet. Maar ik vind het wel belachelijk dat er uberhaupt tijd in wordt gestoken.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat een belangrijk onderdeel is van de opleiding?
Dan zijn die mensen die klagen, omdat ze niet weten hoe het werkt, huilies. Als je aan een universiteit begint hoor je zoiets al te kunnen en anders leer je maar tijdens het gebruiken. Wij hebben ook wel vakken gehad waarvoor je computerprogramma's moet gebruiken die verre van standaard zijn en daar krijgen we ook geen les in. Dat leer je gewoon terwijl je het gebruikt. En dat moet zeker kunnen voor zoiets als Office. Daar een beetje ECTS aan uitdelen, kom aan zeg.quote:Je moet nou tijdens je studie veel opdrachten op de computer doen, en nou voorkomen ze dat mensen klagen dat ze niet weten hoe die werkt. Al die huilies altijd bij zo'n onderwerp
Bedrijfs economie, Rechtenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Biomedische Wetenschappen.
Overnemen op de Uni.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:00 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Klas van 30 leerlingen.
3 maken het, 27 nemen het over
niiiiccceeee
Tenminste wél een studie met een Numerus Fixusquote:
Hmmm, hoe werkt dat? Want een extra punt is nooit wegquote:Op woensdag 4 november 2009 17:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens mogen ze de voorwaarden helemaal niet in een keer veranderen.
suk·kel de; m,v -s 1 nicoo 2 stumperdquote:Op woensdag 4 november 2009 21:31 schreef nicoo het volgende:
[..]
mie·ren·neu·ker de; m,v -s (inform) muggenzifter, pietlut
zie ook : Mierenneuker (Van Dale)
Ohja, want die ene punt minder, dát is waar in gefrustreerd over ben. Misschien was begrijpend lezen op de basisschool een optie voor jou?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:56 schreef Skv het volgende:
Gaan janken over een misgelopen bonuspunt voor een sjaarsvak dat 2 ECTS waard is.
Misschien was MBO een betere optie geweest?
Boks.quote:
Wacht maar tot het 2e jaar, dat is een stuk intensiever en minder leukquote:Op woensdag 4 november 2009 23:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ohja, want die ene punt minder, dát is waar in gefrustreerd over ben. Misschien was begrijpend lezen op de basisschool een optie voor jou?
[..]
Boks.
Kun je nu echt niets beters bedenken ?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:09 schreef Aestivate het volgende:
[..]
suk·kel de; m,v -s 1 nicoo 2 stumperd
zie ook : sukkel (Van Dale)
2x de helft van de vrouwen is lekker?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:40 schreef n0ir het volgende:
Als je van de Uni komt kan je beter maar wat voorstellen.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:54 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Overnemen op de Uni.
Sowieso zijn de meeste uitwerkingen wel online ergens te vinden/bij de docent op te vragen. Als je het echter wil beheersen moet je het zelf maken. Eventueel kun je het daarna vergelijken met de antwoorden.
Je zou denken dat mensen op de Uni de fase van overschrijven wel ontstegen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |