abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74388054
Iedereen loopt tegenwoordig met zo'n computertelefoon op zak. Je weet wel, zo'n Macitosh, HTC, Blackbarry enzovoortz. Op die apparaten kun je dus internetten, want ze hebben ook WIFI dus.

Dus ik koop vorige week zo'n HTC Touch2. Zo'n telefoon met een pen, zo hoef je niet meer met je vette klauwen aan de knoppen te zitten.
Ik wou geen internetabbo erbij want dat kostte toch wel erg veel duur. Geloof iets van 10 euro per maand erbij, dus bovenop mijn normale abbo van 20 euros.

Gelukkig zit er wel WIFI op, dus ik thuis met mijn HTC op mijn WIFI kanaal van mijn draadloos internet die ik thuis zelf heb van @home.
Laat ik eens het weer updaten want dat is een gadjet van HTC, is wel grappig. Daarna nog ff fimpjes gekeken via het Youtube op de HTC.

Zit ik niet lang daarna te kijken in "Mijn internetverbindingen", zie ik dat ik niet p mijn draadloosinternet van thuis bezig ben maar al 34 minuten op de betaalinternet via mijn T-Mobile abbonoment. Niet normaal meer, hoeveel mij dit gaat kosten.
Ik had misschien toch beter meteen een internetabbo op mijn HTC moeten nemen. Kan ik tenminste overal gratis internetten, want dan zit het in je abbo.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74388123
black barry?
pi_74388145
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:52 schreef guapo het volgende:
Iedereen loopt tegenwoordig met zo'n computertelefoon op zak. Je weet wel, zo'n Macitosh, HTC, Blackbarry enzovoortz. Op die apparaten kun je dus internetten, want ze hebben ook WIFI dus.

Dus ik koop vorige week zo'n HTC Touch2. Zo'n telefoon met een pen, zo hoef je niet meer met je vette klauwen aan de knoppen te zitten.
Ik wou geen internetabbo erbij want dat kostte toch wel erg veel duur. Geloof iets van 10 euro per maand erbij, dus bovenop mijn normale abbo van 20 euros.

Gelukkig zit er wel WIFI op, dus ik thuis met mijn HTC op mijn WIFI kanaal van mijn draadloos internet die ik thuis zelf heb van @home.
Laat ik eens het weer updaten want dat is een gadjet van HTC, is wel grappig. Daarna nog ff fimpjes gekeken via het Youtube op de HTC.

Zit ik niet lang daarna te kijken in "Mijn internetverbindingen", zie ik dat ik niet p mijn draadloosinternet van thuis bezig ben maar al 34 minuten op de betaalinternet via mijn T-Mobile abbonoment. Niet normaal meer, hoeveel mij dit gaat kosten.
Ik had misschien toch beter meteen een internetabbo op mijn HTC moeten nemen. Kan ik tenminste overal gratis internetten, want dan zit het in je abbo.
Je bent te oud voor moderne techniek!!
  woensdag 4 november 2009 @ 15:54:56 #4
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_74388192
abbonoment
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_74388221
Macitosh
Macitosh een telefoon
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
  woensdag 4 november 2009 @ 15:55:56 #6
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74388234
Ja moet eens even googlen op het programma NoData...daarmee kan je iig zorgen dat dit niet meer gebeurt. De kosten liggen aan de hoeveelheid data die je binnen hebt gesleept.
Stand for something or fall for anything
pi_74388261
achter haal je data verbruik, en kan je dat op zoeken op de site van t-mobile.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_74388280
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Saaaaab het volgende:
Macitosh
Macitosh een telefoon
Ja is toch Iphone van Macintosh?
-weg, zie banmeldtopic-
  woensdag 4 november 2009 @ 15:57:04 #9
131603 Afwazig
Serious business
pi_74388281
topic.

Als je zo graag op je telefoon wil internetten dan lap je een tientje in de maand extra en heb je onbeperkt internet.
pi_74388285
Kostte erg veel duur.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_74388328
Dus je wifi thuis is net zo snel als mobiel internet? FAIL!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_74388350
HTC
Windows Mobile
Telefoons met een stylus

Mensen die een smartphone kopen, maar daarbij geen internetabo afsluiten: Waarom koop je dan zo'n ding?
pi_74388356
34 minuten is toch niet duur?
  woensdag 4 november 2009 @ 15:59:06 #14
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_74388369
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:57 schreef guapo het volgende:

[..]

Ja is toch Iphone van Macintosh?
Ik moest lachen.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_74388396
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Dj_unkie het volgende:
Ja moet eens even googlen op het programma NoData...daarmee kan je iig zorgen dat dit niet meer gebeurt. De kosten liggen aan de hoeveelheid data die je binnen hebt gesleept.
Dus nu kan mijn telefoon van ene moment van WIFI overschakelen naar T-Mobile internet zonder dat ik dat doorheb?
Lekkere lui daar bij TMobile.......
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74388456
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:59 schreef guapo het volgende:

[..]

Dus nu kan mijn telefoon van ene moment van WIFI overschakelen naar T-Mobile internet zonder dat ik dat doorheb?
lees je handleiding hoe je bijvoorbeeld 3g uit kan zetten, en enkel wifi kan gebruiken.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_74388490
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:59 schreef guapo het volgende:

[..]

Ja want dat ligt aan T-mobile en niet aan je telefoon _!
pi_74388498
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
Dus je wifi thuis is net zo snel als mobiel internet? FAIL!
Als ik thuis internet op mijn laptop is internet snel hoor. (is ook wifi via router toch?)
Heb HTC via Macadres op deze router gezet. Internet blijft snel.
-weg, zie banmeldtopic-
  woensdag 4 november 2009 @ 16:05:50 #19
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74388625
Een tientje per maand veel erg duur...?
paupert
En niet te vergeten dat je dus thuis op je mobieltje gaat zitten internetten, terwijl je desktop pc er waarschijnlijk gewoon naast staat.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_74388695
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:58 schreef kikoooooo het volgende:

Mensen die een smartphone kopen, maar daarbij geen internetabo afsluiten: Waarom koop je dan zo'n ding?
Ik vind het internet opgaan met zo'n telefoon toch niet zo fijn. Wilde eigenlijk zo'n ding met internet zodat ik op vrijdagavond de tussenstanden van JupilerLaege voetbal kan opzoeken op NOS teletekst als de Eagles aan het voetballen zijn.
En omdat ik dan in Spanje mijn email kan checken op WIFI hotspotten.
Thuis is het ook fijn als je moet schijten dan neem ik de HTC gewoon mee en kan ik ondertussen beetje klooien met dat ding.
-weg, zie banmeldtopic-
  woensdag 4 november 2009 @ 16:09:07 #21
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74388744
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:07 schreef guapo het volgende:

[..]

Ik vind het internet opgaan met zo'n telefoon toch niet zo fijn. Wilde eigenlijk zo'n ding met internet zodat ik op vrijdagavond de tussenstanden van JupilerLaege voetbal kan opzoeken op NOS teletekst als de Eagles aan het voetballen zijn.
En omdat ik dan in Spanje mijn email kan checken op WIFI hotspotten.
Thuis is het ook fijn als je moet schijten dan neem ik de HTC gewoon mee en kan ik ondertussen beetje klooien met dat ding.
google eens op het woord laptop....volgens mij zoek je dat
Stand for something or fall for anything
pi_74388767
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:02 schreef guapo het volgende:

[..]

Als ik thuis internet op mijn laptop is internet snel hoor. (is ook wifi via router toch?)
Heb HTC via Macadres op deze router gezet. Internet blijft snel.
Hij bedoelt meer dat je het wel zou merken als hij over ging op mobiel internet, omdat dat trager moet zijn dan jouw WiFi (anders faalt jouw draadloos internet).

Mocht je nou niet meer willen dat hij zomaar op mobiel internet gaat, haal dan gewoon de internetinstellingen weg. Dan weet hij niet meer hoe hij verbinding moet maken. Kijk even in de handleiding hoe je bij de internetinstellingen moet komen en haal het profiel van T-Mobile weg. Dit heeft verder geen invloed op je WiFi.

Oh ja, of betaal gewoon ¤10, pauper
pi_74388862
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:09 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Hij bedoelt meer dat je het wel zou merken als hij over ging op mobiel internet, omdat dat trager moet zijn dan jouw WiFi (anders faalt jouw draadloos internet).

Mocht je nou niet meer willen dat hij zomaar op mobiel internet gaat, haal dan gewoon de internetinstellingen weg. Dan weet hij niet meer hoe hij verbinding moet maken. Kijk even in de handleiding hoe je bij de internetinstellingen moet komen en haal het profiel van T-Mobile weg. Dit heeft verder geen invloed op je WiFi.

Oh ja, of betaal gewoon ¤10, pauper
ben ik nu aan het proberen maar er staat bij intellingen van TMobile:
Deze verbinding is vooraf geconfigureerd en kan niet worden gewijzigd.

kan dus niet!!
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74388931
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:12 schreef guapo het volgende:

[..]

ben ik nu aan het proberen maar er staat bij intellingen van TMobile:
Deze verbinding is vooraf geconfigureerd en kan niet worden gewijzigd.

kan dus niet!!
Oh, dan heeft T-Mobile jouw telefoon aangepast voor ze hem verkochten. Daar heeft T-Mobile en vooral Vodafone nog wel een handje van.

Kan je geen nieuw profiel aanmaken, er verder niks invullen (of onzin, als er geen lege velden worden geaccepteerd) en die dan als default/standaard instellen?
pi_74389059
Nee, kan niet nog een ander profiel aanmaken.
Wat een knaken apparaat. Het zag er allemaal zo mooi uit in de winkel.
-weg, zie banmeldtopic-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')