abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77876081
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:13 schreef Esses het volgende:
Ooit gedacht dat dat een nu gemaakte afspraak is, maar dat dat soort dingen ook met de loop van de tijd veranderen? Ook omdat het acceptatieproces ook doorgaat? Nja... FOK he, ook weer is kortzichtig.
Zou jij het erop wagen?
Ja, ik generaliseer.
  Moderator donderdag 11 februari 2010 @ 12:56:15 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77879744
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:13 schreef Esses het volgende:

[..]

Ooit gedacht dat dat een nu gemaakte afspraak is, maar dat dat soort dingen ook met de loop van de tijd veranderen? Ook omdat het acceptatieproces ook doorgaat? Nja... FOK he, ook weer is kortzichtig.
de afspraak zelf is kortzichtig en een heel slechte start voor dat acceptatieproces
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 11 februari 2010 @ 20:30:02 #128
211797 Esses
Splendide mendax
pi_77896211
Wie weet heb ik 't er al wel op gewaagd, en gaat dat juist goed. Maar ok. Dat bedoelde ik. Kortzichtig.

En inderdaad een afspraak als deze is an sich kortzichtig, maar niet per definitie het einde zoals ik wou aandragen.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_77904548
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef Esses het volgende:
Wie weet heb ik 't er al wel op gewaagd, en gaat dat juist goed. Maar ok. Dat bedoelde ik. Kortzichtig.

En inderdaad een afspraak als deze is an sich kortzichtig, maar niet per definitie het einde zoals ik wou aandragen.
Jij kan het wel kortzichtig noemen, maar als je vriendin aankondigt dat ze je bij uitzending zal verlaten en jij er dan op GOKT dat tegen die tijd haar kijk op de zaken wel veranderd zal zijn, dan kan ik daar wel betere woorden voor verzinnen.
Ja, ik generaliseer.
pi_77921660
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef JustSoraya het volgende:

< conclusie: Ik trek het niet!>

Xoxo
" Kop of munt " JE MOET HET NU ZEGGEN! flauw,sorry

On-topic: Zoals Koepert of jack4ya al zeiden: gewoon stoppen hiermee dat is de beste oplossing voor beiden.
Gevoelens kun je nu eenmaal niet onderdrukken hoe erg je best je ook doet om dit wel te doen tegen beter weten in.
75 topics = FIN
pi_78050745
god wab het ik hier een baal van........
zit ik te reageren..........heel verhaal.......!
verkeerde knop.........mn hele reactie kwijt...

nu maar even in het kort..
ik vond het zo shocking om dit te lezen....
op uitzending en dan is de relatie ten einde ??
wat is dit voor een krankzinnige deal.......is t een grap ofzoiets?

even iets over mijzelf..
ik ben getrouwd met een beroeps
en moeder van 4 kinderen (de oudste is 18)
mijn man gaat volgende maand naar afghanistan voor 5 maanden.
Tuurlijk zal ik hem missen en baal ik ervan dat hij weggaat.......maar ik ben ook zo ontzettend trots op hem en op alle collega's die daar (en overal) gewoon super werk doen (kijk naar haiti)

onze relatie is goed, maar ook wij hebben hobbels en bobbels en het blijft werken aan een goede relatie....je respecteerd elkaar en staat achter elkaars keuze
dit gaat jullie niet lukken op deze manier..hij gaat je zeer zeker nodig hebben..
Natuurlijk veranderd hij, iedere oefening komt hij thuis en moet hij weer wennen.....
voor een uitzending wordt hij ook getraind en op scherp gezet, dit moet ook ....want ze gaan naar oorlogsgebied en moeten alert zijn....hoe vervelend dit ook is voor het thuisfront
die verandering is nodig maar het komt vanzelf weer goed.

Bij het painfbat, weet je toch voor 100% zeker dat hij binnen afzienbare tijd wordt uitgezonden.
snap eigenlijk niet dat hij nog bij je blijft..... kan maar 1 ding bedenken (met alle respect)
en zogauw hij te horen krijgt dat hij op uitzending gaat heeft hij emotioneel allang afscheid genomen.
als dat niet het geval is.........gaat hij hier kapot aan!!

zo kansloos dit verhaal

defensie is een eigen maatschappij en je moet een sterke vrouw zijn....anders red je het niet!
jij gaat dit niet redden.........of je moet zijn keuze accepteren en hem steunen in alles wat hij doet...
hij gaat je echt nodig hebben...........

owja , mijn vader was overigens ook beroeps........
pi_78140385
Bedankt Armywife voor je verhaal :]
En Esses nog steeds bedankt voor het vertrouwen. ]
Blij dat iemand het inziet.

Love is the slowest form of suicide.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')