god wab het ik hier een baal van........
zit ik te reageren..........heel verhaal.......!
verkeerde knop.........mn hele reactie kwijt...
nu maar even in het kort..
ik vond het zo shocking om dit te lezen....
op uitzending en dan is de relatie ten einde ??
wat is dit voor een krankzinnige deal.......is t een grap ofzoiets?
even iets over mijzelf..
ik ben getrouwd met een beroeps
en moeder van 4 kinderen (de oudste is 18)
mijn man gaat volgende maand naar afghanistan voor 5 maanden.
Tuurlijk zal ik hem missen en baal ik ervan dat hij weggaat.......maar ik ben ook zo ontzettend trots op hem en op alle collega's die daar (en overal) gewoon super werk doen (kijk naar haiti)
onze relatie is goed, maar ook wij hebben hobbels en bobbels en het blijft werken aan een goede relatie....je respecteerd elkaar en staat achter elkaars keuze
dit gaat jullie niet lukken op deze manier..hij gaat je zeer zeker nodig hebben..
Natuurlijk veranderd hij, iedere oefening komt hij thuis en moet hij weer wennen.....
voor een uitzending wordt hij ook getraind en op scherp gezet, dit moet ook ....want ze gaan naar oorlogsgebied en moeten alert zijn....hoe vervelend dit ook is voor het thuisfront
die verandering is nodig maar het komt vanzelf weer goed.
Bij het painfbat, weet je toch voor 100% zeker dat hij binnen afzienbare tijd wordt uitgezonden.
snap eigenlijk niet dat hij nog bij je blijft..... kan maar 1 ding bedenken

(met alle respect)
en zogauw hij te horen krijgt dat hij op uitzending gaat heeft hij emotioneel allang afscheid

genomen.
als dat niet het geval is.........gaat hij hier kapot aan!!
zo kansloos dit verhaal
defensie is een eigen maatschappij en je moet een sterke vrouw zijn....anders red je het niet!
jij gaat dit niet redden.........of je moet zijn keuze accepteren en hem steunen in alles wat hij doet...
hij gaat je echt nodig hebben...........
owja , mijn vader was overigens ook beroeps........