Maar hoezo gas loslaten?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:23 schreef Repeat het volgende:
Hoewel ik je punt snap kan iedere aap toch bedenken dat ze hier willen horen dat je je gas loslaat...
Met die instelling verdien je ook helemaal geen rijbewijsquote:Op woensdag 4 november 2009 15:20 schreef Remsjo het volgende:
[blablabla]
WTFAls je zo moet gaan denken dan kan je net zo goed gewoon helemaal niet gaan rijden, de auto lekker thuis laten staan en alles met je fiets of te voet doen. Ik bedoel, Er kan net zo makkelijk een koe losbreken uit het weiland en de 80km weg oversteken.
Klacht: Examenvragen die je uit verschillende situatie's kan bekijken
Sommige hebben hun rijbewijs en rijden als idiote en lappen alle regels aan hun laars. Die zijn het VOORAL niet waardquote:Op woensdag 4 november 2009 15:24 schreef zovty het volgende:
Als je echt niet snapt wat de bedoeling is dan ben je nog niet klaar voor je rijbewijs.
1. Er is altijd gevaar.quote:Uiteraard heb ik niets ingevuld. Er is geen enkel gevaar. Er zijn wel tegenliggers maar de rijstrook waar je op rijd is breed genoeg om geen gevaar te veroorzaken. De tractor moet jou voor laten gaan want hij kan ten eerste niet invoegen want jij rijd 80 en de afstand tussen hem en jou is veels te klein en ten tweede hij komt uit een onverhard '' pad ''
Het gaat er niet om of ik me rijbewijs wel of niet verdien. Het gaat om de situatie van de foto. Elke kneus begrijpt toch dat jij als boer in een tractor die in een berm staat elk tegemoed komend verkeer voor moet laten gaan voordat je gaat invoegen?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:25 schreef error_404 het volgende:
[..]
Met die instelling verdien je ook helemaal geen rijbewijs
welke foto bedoel je Airlocker??quote:
Ik vul vanaf nu gewoon bij elke vraag waarbij maar iets van andere weggebruikers bij aanwezig zijn gas loslaten of remmenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:26 schreef Cspr het volgende:
je moet niet kijken hoe jij het zou doen, maar hoe het boekje het doet. Eenmaal int verkeer doe je het toch wel op de goede manier.
gewoon paar x oefenen, na tijdje heb je door hoe zij denken bij die vragen en dan heb je het zo ingevuld
het gaat er niet om wat hij moet, het gaat er om hoe jij er op reageert.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:27 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ik me rijbewijs wel of niet verdien. Het gaat om de situatie van de foto. Elke kneus begrijpt toch dat jij als boer in een tractor die in een berm staat elk tegemoed komend verkeer voor moet laten gaan voordat je gaat invoegen?
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
welke foto bedoel je Airlocker??
quote:
Erm?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:26 schreef A-mineur het volgende:
[..]
1. Er is altijd gevaar.
2. Voorrang is een recht, geen plicht. Als de tractor toch gaat rijden en jij rijdt er bovenop, zit jij fout.
Mooie buik, daar mag die jongen best trots op wezen. Jammer dat mensen zonder foto's hem dan weer belachelijk gaan maken. Te makkelijk namelijk.quote:
Toch had jij de vraag fout. Het gaat er niet om wat de boer denkt / doet / zou moeten doen, maar wat jij moet doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:27 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ik me rijbewijs wel of niet verdien. Het gaat om de situatie van de foto. Elke kneus begrijpt toch dat jij als boer in een tractor die in een berm staat elk tegemoed komend verkeer voor moet laten gaan voordat je gaat invoegen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |