nu heeft het me 65 euro gekost waar ik gewoon recht op had, en over een week kost het me weer 65 euroquote:Op woensdag 4 november 2009 14:39 schreef mr_vavavoom het volgende:
Ik begrijp niet wat je bedoelt met 130 euro schade?
Kan je het iets specifieker uitleggen?
2 keer 65 euro die hij nu niet heeft.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:39 schreef mr_vavavoom het volgende:
zequote:Op woensdag 4 november 2009 14:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
2 keer 65 euro die hij nu niet heeft.
Ze heeft dan 130 euro minder te besteden deze maand.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:39 schreef mr_vavavoom het volgende:
Dat maakt het nog geen schade, want daar wordt je openstaande schuld toch gewoon van afgelost?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nu heeft het me 65 euro gekost waar ik gewoon recht op had, en over een week kost het me weer 65 euro
1165 - 1100 = 65
het klinkt lullig maar het is nu gewoon veel geld voor mij
de overheid heeft berekend dat ik die 65 euro extra hard nodig heb. Door het gemis ervan kan ik andere rekeningen niet betalen en lopen de kosten dus verder op..quote:Op woensdag 4 november 2009 14:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ze heeft dan 130 euro minder te besteden deze maand.
Echte schade is er natuurlijk niet, want die 130 euro extra, wordt gewoon gebruikt voor het 'aflossen'
nee dan had ik nooit loonbeslag gekregen, want dan kon ik makkelijk mijn schulden betalenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:41 schreef Rekkie het volgende:
Maar jij krijgt minimaal 1165 per week??
Waarom heb je dan 2 x 65 euro 'schade'quote:Op woensdag 4 november 2009 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee dan had ik nooit loonbeslag gekregen, want dan kon ik makkelijk mijn schulden betalen
Afgelopen maand (daar is de loonstrook van) en komende maand.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom heb je dan 2 x 65 euro 'schade'
Misschien moet je in het vervolg iets meer aandacht aan de OP schenken
omdat ik over een week op de tweede maand incl loobeslag zit.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom heb je dan 2 x 65 euro 'schade'
Misschien moet je in het vervolg iets meer aandacht aan de OP schenken
thanx, ik dacht al dat het te ingewikkeld was ofzoquote:Op woensdag 4 november 2009 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Afgelopen maand (daar is de loonstrook van) en komende maand.
ja want IK bepaal wat de deurwaarder krijgt..quote:Op woensdag 4 november 2009 14:46 schreef Rekkie het volgende:
Oh dus eigenlijk is het een verwijt naar de onopletenheid van TS
netto en ja, dat gaat naar andere schulden/rekeningen.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:46 schreef mr_vavavoom het volgende:
Ah, bedankt voor de toelichting(en).
Ga even na of die grens van 1100 netto of bruto is. Ik begrijp dat het vervelend is dat ze volgens jou steeds 65 euro meer pakken dan jij verwacht had, maar ik zou dit geen schade noemen. Had je die 65 euro anders aan de aflossing van een andere schuld besteed?
Denk dat je je boodschappencentjes toch even ergens anders vandaag moet halen dit weekend.
Waarschijnlijk ook de reden dat er loonbeslag isquote:Op woensdag 4 november 2009 14:46 schreef Rekkie het volgende:
Oh dus eigenlijk is het een verwijt naar de onopletenheid van TS
Nee, maar je had het ook al 3 weken eerder kunnen aankaarten toen je die eerste loonstrook kreeg. Dan was het nu al opgelost.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja want IK bepaal wat de deurwaarder krijgt..
Nee, maar het feit dat je het nu pas doorhebt en dus voor de 2e keer wordt genaaid en het feit dat je uberhaupt een loonbeslag hebt, telt wel voor iets.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja want IK bepaal wat de deurwaarder krijgt..
Zo, nu is het wel genoeg he... TS komt hier met een vraag, niet om lekker makkelijk van achter een pc veroordeeld te worden.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook de reden dat er loonbeslag is
mooi, die conclusies van julliequote:Op woensdag 4 november 2009 14:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook de reden dat er loonbeslag is
De knipoog geeft aan dat het niet serieus bedoeld is, maar als verlichting van de situatie.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zo, nu is het wel genoeg he... TS komt hier met een vraag, niet om lekker makkelijk van achter een pc veroordeeld te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |