dat ten eerste natuurlijk!quote:Op woensdag 4 november 2009 14:39 schreef YPPY het volgende:
Wat zegt de huisarts of de arts van het CB ervan?
Wat denk je? Dat wij het beter weten dan een huisarts of kinderarts?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:00 schreef iggyinthehouse het volgende:
Huisarts zei eerst dat het wel bij baby's hoort, maar vanmorgen zijn we nog een keer geweest en we worden nu doorgestuurd na ziekenhuis voor controle bij kinderarts. Ze zei wel dat het niet aan de hersenen kan liggen. Is dat zo te beoordelen dan?
Echt dat ik jou nog beantwoord, maar goed: het lijkt me duidelijk dat ik weet dat jullie niet allemaal artsen zijn, maar het zou fijn als misschien iemand tips heeft waar ik nog niet aan gedacht heb...quote:Op woensdag 4 november 2009 15:24 schreef YPPY het volgende:
Wat wil je met die antwoorden gaan doen? Je vraagt nu wat het met jouw kind kan zijn. Niet speciaal naar de ervaringen van andere ouders met trillende baby's. Wij weten toch niet of je zo kunt beoordelen of het wel of niet door hersenen komt?
Kijk, zo'n antwoorden/tips zoek ik. Dank je wel Marrije...quote:Op woensdag 4 november 2009 15:26 schreef Marrije het volgende:
Als de huisarts dacht dat de oorzaak in de hersenen zou zitten zou ze je misschien meteen hebben doorgestuurd naar een kinderneuroloog. Maar het kan ook dat de kinderarts eerst kijkt en dat je dan terecht komt bij de kinderneuroloog (heb ik helaas ook ervaring mee).
ja hebben we ook al geprobeerd en dat helpt voor dat moment, maar zodra we hem de luier gana vervangen begint het weer...quote:Op woensdag 4 november 2009 15:33 schreef Marrije het volgende:
Heb je al geprobeerd om de baby uit te kleden terwijl je hem tegen je aan houdt? Dat ie lekker bij mamma op haar buik ligt ofzo en dat jij dan de kleren uittrekt? Dan ligt de baby lekker ontspannen en warm bij mamma? Ik zeg maar wat hoor
Dus je wilt ervaringen van andere ouders horen?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:30 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ja preciesquote:Op woensdag 4 november 2009 15:39 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dus je wilt ervaringen van andere ouders horen?
Mijn dochter had er last van (in veel mindere mate tot een jaar of 2) tijdens en na het zwemmen. Voor ons was de temperatuur wel goed, maar voor haar dus niet.
Bij een cliënt van me kwam het door spiersamentrekkingen (maar dat was 1 been), dat had iets met een bepaalde houding te maken. Het fijne weet ik er niet meer van.
Dat snap ik en als je dan schrijft dat je naar de huisarts bent geweest en naar de kinderarts toe gaat en in de tussentijd wat van ons wilt horen, is dat heel anders. Ik vind dat zo eng, dat mensen hier wat vragen ipv naar de huisarts te gaan. Als extra is het weer wat andersquote:Op woensdag 4 november 2009 15:41 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
Ja preciesSorry als ik wat bot uit de hoek kwam, maar vind het gewoon vervelend voor m'n zoon en probeer een oplossing zo te vinden
Dat zei vanmorgen dus ook de kinderarts op het ziekenhuis. Komt vaker voor bij baby's en ze weten niet hoe dat komt of waar het aan ligt. Maar zou wel met 3,4 maanden over moeten zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:18 schreef snakelady het volgende:
Onze jongste heeft dat ook gehad, met een maand of 3/4 was dat ook ineens over.
Was overigens niet van de kou, ze had het ook als ze het warm had, maar het schijnt vaker voor te komen bij pasgeborene.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |