Apeldoooorn? Waarom apeldoorn?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:12 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik hoorde wat over sb apeldoorn.. Zou dat kunnen?
NWC?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:36 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
met het verschil dat de starbucks in bijv NWC
Ik kom regelmatig voorbij Starbucks op UCS, en verbaas me over de rijen mensen. Maar goed, de meeste kantoren hebben nog beroerdere koffie. Trend is wel, steeds belabberder koffie in de automaat en een koffiebar met goede koffie, waar je moet betalen voor de koffie.quote:als kracht heeft dat er op elke hoek 1 zit en je er dus altijd even snel in kan voor een bak koffie. Hier is het merk en de zogenaamde exclusiviteit hip.
leuke tegenstellingen binnen 1 merk. Briljante marketing. In buitenland 1x bij starbucks geweest, en niet speciaal voor starbucks. In landen waar ze je overal oploskoffie schenken is dure middelmatige filterkoffie soms een verademing. Maar ik zet thuis met mijn normale filter betere koffie.
Zag dat Monin de siroop hiervoor nu op de markt heeft, stond bij de Hanos. Dus vermoed dat het wel weer komt.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:42 schreef Tinkepink het volgende:
Eigenlijk vind ik alleen de Lebkuchen/Gingerbread Latte lekker van SB (en kom er dus ook alleen maar in de winter). Is die smaak dit jaar weer verkijgbaar of moet ik een jaartje overslaan?
Mooi! Misschien heeft de Metro het dan ook wel. Toch eens een kijkje nemen.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zag dat Monin de siroop hiervoor nu op de markt heeft, stond bij de Hanos. Dus vermoed dat het wel weer komt.
Ben je al eens bij de Metro geweest?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mooi! Misschien heeft de Metro het dan ook wel. Toch eens een kijkje nemen.
Ja, best vaak. Meestal ga ik naar Krefeld.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben je al eens bij de Metro geweest?
Ik nog niet, zit ook een eindje uit de buurt voor mij
Hebben ze daar duidelijk betere producten dan bij de Duitse supermarkten?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, best vaak. Meestal ga ik naar Krefeld.
Ah okay, dan loont het zich dus niet. Handelshof is ook al niets bijzonders, ik ga nog steeds het liefst naar de Hanosquote:Op woensdag 1 december 2010 12:55 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, eigenlijk niet. Maar ik ga er heen als ik bijvoorbeeld een etentje geefvoor 12 man.
Dat is wat je toegevoegde waarde noemtquote:Op woensdag 1 december 2010 18:00 schreef Tourniquet het volgende:
Zo'n Tall Gingerbread Latte kost dus ¤4,50. Een gewone Latte ¤3,10. Je betaalt dus ¤1,40 voor een scheut siroop en een toef slagroom?
Een kwak mayonaise bij patat tel je toch ook 0,50 cent voor?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:00 schreef Tourniquet het volgende:
Zo'n Tall Gingerbread Latte kost dus ¤4,50. Een gewone Latte ¤3,10. Je betaalt dus ¤1,40 voor een scheut siroop en een toef slagroom?
Kreeg je maar Mayonaise, het is altijd zoete frietsaus, want dat is minder vet (en vooral 2 a 3 euro goedkoper de emmer)quote:Op woensdag 1 december 2010 19:04 schreef Wing het volgende:
[..]
Een kwak mayonaise bij patat tel je toch ook 0,50 cent voor?
Uh oh.. ik had jou nooit mee moeten nemen naar SBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |