Zou je al die TT's van al die SC's van vroeger eauk ook even aan willen passen? Dat zijn eauk ook bijna allemaal naamtopiques naamtopics.quote:
Stuk of 5.quote:
Jaquote:
Het ging om alle usernamen. Het topic is van iedereen, dus 1 user in de TT is imho not done.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mogen naamtopiques naamtopics van ándere users wel?
Anders vraag ik even of ze "Pietje" uit de TT halen.
quote:
Natuurlijk! Service van de zaak.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou je al die TT's van al die SC's van vroeger eauk ook even aan willen passen? Dat zijn eauk ook bijna allemaal naamtopiques naamtopics.
Ik blijf er voor thuis.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Natuurlijk! Service van de zaak.
Volgend jaar vrijdag. Oké?
Dit is de domste shit die ik ooit heb gehoord.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:46 schreef D. het volgende:
[..]
Het ging om alle usernamen. Het topic is van iedereen, dus 1 user in de TT is imho not done.
Maar, leef je maar uit hoor![]()
Eigenlijk moeten we een mhe mhe mhe mheeee knopje op de telefoon. En e-mails die dat geluid laten horen als je ze opent. En nog wat scheldwoorden naar keuze!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee! Is het niet hysterisch grappig?![]()
Hoe dat kan hè? Je zou toch denken dat in deze tijd men wel nauwkeurig werkt ofzo.
*doet een mhe mhe mhe mheeee toeter na
Maar die arme man had nog nooit regen en bliksem meegemaakt. Waar is je hart man?
Lekker hoor, eetzequote:Op woensdag 4 november 2009 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we een mhe mhe mhe mheeee knopje op de telefoon. En e-mails die dat geluid laten horen als je ze opent. En nog wat scheldwoorden naar keuze!
Echt bizar eigenlijk ja. Véél te laat én de verkeerde kleur.
OK, jij wint.
Burritos uit een pakje, maar ik pel zelf de acocado's.![]()
Oehhh ook lekkerquote:Op woensdag 4 november 2009 19:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de maaltijd al achter de rug![]()
Boontjes met daardoor uitgebakken spekjes en een gebakken uitje, biefstuk met daarop een klontje kruidenboter met aardappeltjes
Sorry hoor, maar Ian draait in de SC al mee sinds de tijd dat DGK nog leuk was, we hadden dan ook een zeer succesvolle, meestal leuke SC-reeks, en naamtopics waren daar ook onderdeel van.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:46 schreef D. het volgende:
[..]
Het ging om alle usernamen. Het topic is van iedereen, dus 1 user in de TT is imho not done.
Maar, leef je maar uit hoor
Naamtopics zijn cool!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Ian draait in de SC al mee sinds de tijd dat DGK nog leuk was, we hadden dan ook een zeer succesvolle, meestal leuke SC-reeks, en naamtopics waren daar ook onderdeel van.
Liefst in het Duits.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
En nog wat scheldwoorden naar keuze!
rauwe Andijviestampot met uitgebakken spekjes en een stukje rookworst en een gebakken eiquote:Op woensdag 4 november 2009 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was ook en wa heh de gij gegeten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |