Dat ging bij mij laatst inderdaad ook een keer lastig... Vandaag ging het echter weer direct...quote:Op maandag 23 november 2009 22:20 schreef Schanulleke het volgende:
Hebben jullie trouwens ook last met agendaherinneringen wegkrijgen? Ik krijg dan een herinnering maar als je de telefoon van de screensaver haalt verdwijnt de mogelijkheid om hem aan te passen. Dat is wel irritant...
tussen de 4 en 8 uur gok ik, heb zelf dat ding altijd op werk aan staan, na 4 uur staat ie nog op zo'n 60%quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:26 schreef Gamer_V het volgende:
Het enige wat ik jammer vindt aan alle smartphones is de batterijduur - mijn oude nokia kan een week zonder oplader
Dat gezegd hebbende, HTC Hero, zou krap een dag of twee mee moeten gaan? Als ik het zou gebruiken als full-time mp3-speler, hoeveel uur zou die het dan volhouden?
Hij houdt het bij mij (met redelijk gebruik) 3 dagen vol.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:26 schreef Gamer_V het volgende:
Het enige wat ik jammer vindt aan alle smartphones is de batterijduur - mijn oude nokia kan een week zonder oplader
Dat gezegd hebbende, HTC Hero, zou krap een dag of twee mee moeten gaan? Als ik het zou gebruiken als full-time mp3-speler, hoeveel uur zou die het dan volhouden?
damn, je hebt helemaal gelijk. kwestie van een google accountje aanmaken inderdaad. verkeerd gelezen, thanks!quote:Op maandag 23 november 2009 17:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een Gmail-adres en een Google-account. Waarschijnlijk heb je dat laatste nodig, en daarvoor is volgens mij geen Gmail-adres vereist.
Als je zorgt dat je apps killt (sluit) nadat je ze hebt gebruikt gaat de hero makkelijk drie dagen mee. Dit is me derde smartphone en de batterij valt 100% mee. Zelf mn oude iPhone 3gs red het niet bij de Hero.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:26 schreef Gamer_V het volgende:
bij hi/kpn hoef je alleen je APN instellen op "internet" dan zou hij gewoon moeten werken. Je kan ook ff JA smse naar 1300. krijg je de instellingen nog een keer binnen. Mocht het dan nogsteeds van je tegoed afgaan ff langs de HI-winkel lopen. waarschijnlijk staat je abo dan nog op een ¤0,- GPRS. zij kunnen dit recht zetten. kijk gelijk ook even wat je verbruik is geweest, die kan je namelijk dmv een klantvraag terug vragen (doen ze voor jou in de winkel)quote:Op maandag 23 november 2009 17:12 schreef niekiew.. het volgende:
Heb ook sinds een week een HTC, hij bevalt me goed. Maar ik heb dus Hi (student mobiel) met hi eindeloos online, maar als ik aan het internetten ben gaat het wel gewoon van mijn tegoed af, zit ik op het verkeerde netwerk? Heb de instellingen van de Hi site gedaan, maar dan doet hij het niet, hij begint de pagina met laden, maar na een tijdje blijft ie gewoon hangen. Zou iemand zijn volledige instellingen van hi eindeloos online kunnen posten? Alvast bedankt!
Gr,
Werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:19 schreef Droplollie het volgende:
Bij mijn contacten staat overal een /1 achter.
Hoe ik eraan kom? Geen idee
Hoe ik er vanaf kom? Ook geen idee.
Op die laatste vraag wil ik graag antwoord.
Is hier misschien een app voor of kan het misschien via de pc oid?
Stuk voor stuk verwijderen heb ik te weinig geduld voor.
Via de instellingen kan je aangeven wat wel en niet gesynchroniseerd moet worden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:11 schreef Sj0rs het volgende:
Hoe zit het met het syncen van je google agenda met je agenda in je hero? Ik zie dat een aangemaakte afspraak maar niet verschijnt.
http://www.google.com/contactsquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:19 schreef Droplollie het volgende:
Wellicht staan ze dubbel op je google en je simkaart?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:19 schreef Droplollie het volgende:
Had ik ook, had je toevallig ook een SE telefoon hiervoor en van daaruit de contacten naar de sim-kaart gekopierd? Ik heb de 1'tjes er allemaal handmatig achterweg gehaalt....quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:19 schreef Droplollie het volgende:
Ja!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:02 schreef Steven184 het volgende:
Ik was aan het rondkijken voor een nieuwe telefoon en mijn oog is wel gevallen op deze Hero, maar voordat ik beslis nog enkele vragen.
Wanneer het besturingssysteem 2.0 uitkomt, zal dit dan gewoon gratis beschikbaar komen als ik de Hero nu aanschaf?
Vodafone heeft ruimschoots het snelste internet, dus dat is een aanrader!quote:Ten tweede hoorde ik geluiden dat het Vodafone en Tmobile netwerk m.b.t het internet een stuk sneller zou zijn dan dat van Hi/KPN. Mensen die ervaring hiermee hebben? Een Hi abonnement is voor mij iets goedkoper, maar als internet fors trager is dan zou ik Vodafone kunnen nemen.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Had ik ook, had je toevallig ook een SE telefoon hiervoor en van daaruit de contacten naar de sim-kaart gekopierd? Ik heb de 1'tjes er allemaal handmatig achterweg gehaalt....
zonder al teveel KPN/Hi te gaan verdedigen, de snelheid die je bij het browsen ervaart daar heeft je snelheid van je netwerk niet heel veel invloed op. Het is eerder de snelheid van je telefoon waardoor je snelheid ervaart tijdens het browsen. Ga je downloaden dan is het een ander verhaald maar bij browsen is de laad tijd van een pagina bij vodafone/t-mobile/kpn precies hetzelfde.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:02 schreef Steven184 het volgende:
Ten tweede hoorde ik geluiden dat het Vodafone en Tmobile netwerk m.b.t het internet een stuk sneller zou zijn dan dat van Hi/KPN. Mensen die ervaring hiermee hebben? Een Hi abonnement is voor mij iets goedkoper, maar als internet fors trager is dan zou ik Vodafone kunnen nemen.
alle attachments verwijderen? of alle emails archiveren? geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 25 november 2009 23:38 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kreeg vandaag ineens melding dat m'n telefoongeheugen vol begon te raken. Ik heb niet idioot veel geinstalleerd. ik heb nagekeken en qua bestandsgrootte springt de mail er enorm uit, dat bestand zit rond de 90 MB.
Ik heb van mijn 3 accounts het aantal dagen dat hij moet downloaden al teruggebracht van 14 naar 7 maar nog geen verschil. Ik ben er niet zo happig op om die hele file maar te verwijderen. Iemand ervaringen hiermee?
Ik heb nog geen update zien lolquote:Op donderdag 26 november 2009 09:11 schreef WyriHaximus het volgende:
Mag binnenkort nieuwe telefoon uitzoeken en Hi heeft alleen deze telefoon als Android toestel heeft iemand ervaring met dit ding op het Hi (KPN) netwerk. En dan voornamelijk hoe het zit met updates voor de telefoon of die net als bij de G1 van T-Mobile automatish gaan.
Afaik is het met me N73 zo dat als er iets fout gaat met het zelf updaten van dat ding ik me garantie kwijt ben en daar heb ik niet zo veel zin in dus automatishe updates klinken dan wel erg goedquote:Op donderdag 26 november 2009 10:39 schreef DennisMoore het volgende:
Kun je met een HTC Hero via Hi dan niet gewoon van de HTC-site een nieuwe ROM downloaden?
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Vodafone heeft ruimschoots het snelste internet, dus dat is een aanrader!
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:24 schreef skittelman het volgende:
[..]
zonder al teveel KPN/Hi te gaan verdedigen, de snelheid die je bij het browsen ervaart daar heeft je snelheid van je netwerk niet heel veel invloed op. Het is eerder de snelheid van je telefoon waardoor je snelheid ervaart tijdens het browsen. Ga je downloaden dan is het een ander verhaald maar bij browsen is de laad tijd van een pagina bij vodafone/t-mobile/kpn precies hetzelfde.
Bij T-Mobile heb je wel het nadeel dat je weinig bereik hebt. In de randstad vind je wel veel 3G verbindingen, echter zodra je daar buiten komt is je snelheid te vergelijken met een oude 64k inbel verbinding.
Voorbeeld:
Als ik met mn Hero naar Facebook surf met Hi laad hij veel sneller dan mijn Nokia 6300 met vodafone.
Terwijl de Hero naar de volledige versie gaat en mijn Nokia naar de mobile versie.
A Online Radio, probeer die eensquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:41 schreef Sj0rs het volgende:
Hoe kan ik naar de stream van bv slamfm luisteren?
Je krijgt toch automatisch ook 2.0 zodra die uit is?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:37 schreef Firenzo het volgende:
Jep
En voor alle mensen die nu een Android toestel willen aanschaffen; wacht even op de 2.0 generatie telefoons. kan nooit lang meer duren en dan is je hardware toch een stuk interessanter.
Uiterlijk en qua specs is ie geloof ik zo goed als hetzelfde, maar T-Mobile heeft nog wel eens de neiging om ook eigen varianten van apps en progjes te maken die net iets anders werken. Tenminste, dat was met mijn MDA Vario IV (officieel ook een HTC-variant) wel zo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:17 schreef Samael het volgende:
Ik heb nu de HTC G2 Touch met android.... maar is dit nu hetzelfde als de HTC Hero? Hij ziet er namelijk identiek uit (hij is dan wel weer zwart en niet bruin of wit zoals aangegeven)
Ja, echter ik doel hier niet naar de firmware. ik bedoel de toestellen die native 2.0 draaien [de echte betere toesellen zoals SE X10, Motorola Droid/milestone & Acer 1 etc.]quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je krijgt toch automatisch ook 2.0 zodra die uit is?
Aha, mijn fout.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:46 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Ja, echter ik doel hier niet naar de firmware. ik bedoel de toestellen die native 2.0 draaien [de echte betere toesellen zoals SE X10, Motorola Droid/milestone & Acer 1 etc.]
De G2 is de hero.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:17 schreef Samael het volgende:
Ik heb nu de HTC G2 Touch met android.... maar is dit nu hetzelfde als de HTC Hero? Hij ziet er namelijk identiek uit (hij is dan wel weer zwart en niet bruin of wit zoals aangegeven)
tunewiki (zie OP mits deze al vernieuwd is)quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:41 schreef Sj0rs het volgende:
Hoe kan ik naar de stream van bv slamfm luisteren?
Is niet meer aan te passenquote:Op maandag 30 november 2009 22:33 schreef skittelman het volgende:
[..]
tunewiki (zie OP mits deze al vernieuwd is)
ik denk zal het even testen (er is namelijk altijd wel een app die dit doetquote:Op donderdag 26 november 2009 12:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
Ah, kijk daar heb ik wat aan. Met trager internet zal ik dus voornamelijk last hebben van wanneer ik applicaties wil downloaden(wat natuurlijk ook gewoon via wifi kan) en bij applicaties die gebruik maken van het internet. Dan ga ik nog eens heel goed nadenken of ik bereid ben om de meerprijs te betalen voor sneller internet bij Vodafone. Ik blijf student natuurlijk.
Uitschuifbaar, of wa.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:07 schreef essence het volgende:
Er komt een Hero met Qwerty, eindelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |