abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 november 2009 @ 22:49:51 #201
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_74952979
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:20 schreef Schanulleke het volgende:
Hebben jullie trouwens ook last met agendaherinneringen wegkrijgen? Ik krijg dan een herinnering maar als je de telefoon van de screensaver haalt verdwijnt de mogelijkheid om hem aan te passen. Dat is wel irritant...
Dat ging bij mij laatst inderdaad ook een keer lastig... Vandaag ging het echter weer direct...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  dinsdag 24 november 2009 @ 02:26:19 #202
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_74957015
Het enige wat ik jammer vindt aan alle smartphones is de batterijduur - mijn oude nokia kan een week zonder oplader

Dat gezegd hebbende, HTC Hero, zou krap een dag of twee mee moeten gaan? Als ik het zou gebruiken als full-time mp3-speler, hoeveel uur zou die het dan volhouden?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_74957756
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 02:26 schreef Gamer_V het volgende:
Het enige wat ik jammer vindt aan alle smartphones is de batterijduur - mijn oude nokia kan een week zonder oplader

Dat gezegd hebbende, HTC Hero, zou krap een dag of twee mee moeten gaan? Als ik het zou gebruiken als full-time mp3-speler, hoeveel uur zou die het dan volhouden?
tussen de 4 en 8 uur gok ik, heb zelf dat ding altijd op werk aan staan, na 4 uur staat ie nog op zo'n 60%
pi_74957782
Hmm, gmail geeft mij nu helemaal geen notificaties meer als er nieuwe mail binnen is. Eerst was hij altijd sneller dan de PC, maar zo ongeveer na die vodafone storing doet hij het niet meer.
Cool story, Hansel.
pi_74957790
quote:

Hij houdt het bij mij (met redelijk gebruik) 3 dagen vol.
Cool story, Hansel.
pi_74959102
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:32 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen een Gmail-adres en een Google-account. Waarschijnlijk heb je dat laatste nodig, en daarvoor is volgens mij geen Gmail-adres vereist.
damn, je hebt helemaal gelijk. kwestie van een google accountje aanmaken inderdaad. verkeerd gelezen, thanks!
pi_74959889
Hoe zit het met het syncen van je google agenda met je agenda in je hero? Ik zie dat een aangemaakte afspraak maar niet verschijnt.
Live out of your imagination, not your history.
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:39:27 #208
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_74962494
quote:

Als je zorgt dat je apps killt (sluit) nadat je ze hebt gebruikt gaat de hero makkelijk drie dagen mee. Dit is me derde smartphone en de batterij valt 100% mee. Zelf mn oude iPhone 3gs red het niet bij de Hero.
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:12 schreef niekiew.. het volgende:
Heb ook sinds een week een HTC, hij bevalt me goed. Maar ik heb dus Hi (student mobiel) met hi eindeloos online, maar als ik aan het internetten ben gaat het wel gewoon van mijn tegoed af, zit ik op het verkeerde netwerk? Heb de instellingen van de Hi site gedaan, maar dan doet hij het niet, hij begint de pagina met laden, maar na een tijdje blijft ie gewoon hangen. Zou iemand zijn volledige instellingen van hi eindeloos online kunnen posten? Alvast bedankt!

Gr,
bij hi/kpn hoef je alleen je APN instellen op "internet" dan zou hij gewoon moeten werken. Je kan ook ff JA smse naar 1300. krijg je de instellingen nog een keer binnen. Mocht het dan nogsteeds van je tegoed afgaan ff langs de HI-winkel lopen. waarschijnlijk staat je abo dan nog op een ¤0,- GPRS. zij kunnen dit recht zetten. kijk gelijk ook even wat je verbruik is geweest, die kan je namelijk dmv een klantvraag terug vragen (doen ze voor jou in de winkel)
Lege virente, virent cuncta
pi_74968234
Ik vroeg me af of het ook mogelijk was om een soort van mini-tekstverwerker app te downloaden. Je kunt namelijk nu al wel Word documenten enzo lezen via de mail, maar ik vroeg me af of er niet een soort van mini-Word bestaat?
pi_74970117
Gewoon in Gmail . En dan opslaan als Draft.
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:56:21 #211
225706 988012
Niet geraakt is altijd mis
pi_74973843
AK Notepad, nooit geprobeerd maar volgens mij vind iedereen dat wel een mooi programma.
Ik gebruik Sticky Memo Widget voor wat snelle krabbels, kan je ze ook direct als reminder gebruiken op je home screen
pi_74974971
Bij mijn contacten staat overal een /1 achter.
Hoe ik eraan kom? Geen idee
Hoe ik er vanaf kom? Ook geen idee.
Op die laatste vraag wil ik graag antwoord.
Is hier misschien een app voor of kan het misschien via de pc oid?
Stuk voor stuk verwijderen heb ik te weinig geduld voor.
pi_74975497
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:19 schreef Droplollie het volgende:
Werkelijk geen idee.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:41:36 #214
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74975868
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:11 schreef Sj0rs het volgende:
Hoe zit het met het syncen van je google agenda met je agenda in je hero? Ik zie dat een aangemaakte afspraak maar niet verschijnt.
Via de instellingen kan je aangeven wat wel en niet gesynchroniseerd moet worden.
Life is what you make it.
pi_74976031
quote:
http://www.google.com/contacts
probeer hier eens
pi_74976064
quote:
Wellicht staan ze dubbel op je google en je simkaart?

Ik synch alleen mijn google contacts.
pi_74976301
quote:
Had ik ook, had je toevallig ook een SE telefoon hiervoor en van daaruit de contacten naar de sim-kaart gekopierd? Ik heb de 1'tjes er allemaal handmatig achterweg gehaalt....
pi_74996774
Ik was aan het rondkijken voor een nieuwe telefoon en mijn oog is wel gevallen op deze Hero, maar voordat ik beslis nog enkele vragen.

Wanneer het besturingssysteem 2.0 uitkomt, zal dit dan gewoon gratis beschikbaar komen als ik de Hero nu aanschaf?

Ten tweede hoorde ik geluiden dat het Vodafone en Tmobile netwerk m.b.t het internet een stuk sneller zou zijn dan dat van Hi/KPN. Mensen die ervaring hiermee hebben? Een Hi abonnement is voor mij iets goedkoper, maar als internet fors trager is dan zou ik Vodafone kunnen nemen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_74996862
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:02 schreef Steven184 het volgende:
Ik was aan het rondkijken voor een nieuwe telefoon en mijn oog is wel gevallen op deze Hero, maar voordat ik beslis nog enkele vragen.

Wanneer het besturingssysteem 2.0 uitkomt, zal dit dan gewoon gratis beschikbaar komen als ik de Hero nu aanschaf?
Ja!
quote:
Ten tweede hoorde ik geluiden dat het Vodafone en Tmobile netwerk m.b.t het internet een stuk sneller zou zijn dan dat van Hi/KPN. Mensen die ervaring hiermee hebben? Een Hi abonnement is voor mij iets goedkoper, maar als internet fors trager is dan zou ik Vodafone kunnen nemen.
Vodafone heeft ruimschoots het snelste internet, dus dat is een aanrader!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_74997408
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:51 schreef Remzz het volgende:

[..]

Had ik ook, had je toevallig ook een SE telefoon hiervoor en van daaruit de contacten naar de sim-kaart gekopierd? Ik heb de 1'tjes er allemaal handmatig achterweg gehaalt....
Ja, klopt.
Ik heb ze uiteindelijk via google.com/contacts verwijderd.
Bedankt voor de tips!
  woensdag 25 november 2009 @ 19:24:45 #221
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_74997524
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:02 schreef Steven184 het volgende:
zonder al teveel KPN/Hi te gaan verdedigen, de snelheid die je bij het browsen ervaart daar heeft je snelheid van je netwerk niet heel veel invloed op. Het is eerder de snelheid van je telefoon waardoor je snelheid ervaart tijdens het browsen. Ga je downloaden dan is het een ander verhaald maar bij browsen is de laad tijd van een pagina bij vodafone/t-mobile/kpn precies hetzelfde.

Bij T-Mobile heb je wel het nadeel dat je weinig bereik hebt. In de randstad vind je wel veel 3G verbindingen, echter zodra je daar buiten komt is je snelheid te vergelijken met een oude 64k inbel verbinding.

Voorbeeld:
Als ik met mn Hero naar Facebook surf met Hi laad hij veel sneller dan mijn Nokia 6300 met vodafone.
Terwijl de Hero naar de volledige versie gaat en mijn Nokia naar de mobile versie.
  woensdag 25 november 2009 @ 23:38:46 #222
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_75007058
Ik kreeg vandaag ineens melding dat m'n telefoongeheugen vol begon te raken. Ik heb niet idioot veel geinstalleerd. ik heb nagekeken en qua bestandsgrootte springt de mail er enorm uit, dat bestand zit rond de 90 MB.
Ik heb van mijn 3 accounts het aantal dagen dat hij moet downloaden al teruggebracht van 14 naar 7 maar nog geen verschil. Ik ben er niet zo happig op om die hele file maar te verwijderen. Iemand ervaringen hiermee?
pi_75010296
quote:
Op woensdag 25 november 2009 23:38 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kreeg vandaag ineens melding dat m'n telefoongeheugen vol begon te raken. Ik heb niet idioot veel geinstalleerd. ik heb nagekeken en qua bestandsgrootte springt de mail er enorm uit, dat bestand zit rond de 90 MB.
Ik heb van mijn 3 accounts het aantal dagen dat hij moet downloaden al teruggebracht van 14 naar 7 maar nog geen verschil. Ik ben er niet zo happig op om die hele file maar te verwijderen. Iemand ervaringen hiermee?
alle attachments verwijderen? of alle emails archiveren? geen idee eigenlijk
  donderdag 26 november 2009 @ 08:12:08 #224
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_75010522
Ik heb alle grote en overbodige mails al opgeschoond, ook de prullenbakken geleegd, maar geen verschil...
Toch maar die file verwijderen
pi_75010945
edit. ik weet het al.
  donderdag 26 november 2009 @ 09:11:49 #226
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75011106
Mag binnenkort nieuwe telefoon uitzoeken en Hi heeft alleen deze telefoon als Android toestel heeft iemand ervaring met dit ding op het Hi (KPN) netwerk. En dan voornamelijk hoe het zit met updates voor de telefoon of die net als bij de G1 van T-Mobile automatish gaan.
phluphy for president!
pi_75012044
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:11 schreef WyriHaximus het volgende:
Mag binnenkort nieuwe telefoon uitzoeken en Hi heeft alleen deze telefoon als Android toestel heeft iemand ervaring met dit ding op het Hi (KPN) netwerk. En dan voornamelijk hoe het zit met updates voor de telefoon of die net als bij de G1 van T-Mobile automatish gaan.
Ik heb nog geen update zien lol
pi_75013066
Kun je met een HTC Hero via Hi dan niet gewoon van de HTC-site een nieuwe ROM downloaden?
  donderdag 26 november 2009 @ 10:53:11 #229
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75013363
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:39 schreef DennisMoore het volgende:
Kun je met een HTC Hero via Hi dan niet gewoon van de HTC-site een nieuwe ROM downloaden?
Afaik is het met me N73 zo dat als er iets fout gaat met het zelf updaten van dat ding ik me garantie kwijt ben en daar heb ik niet zo veel zin in dus automatishe updates klinken dan wel erg goed .
phluphy for president!
  donderdag 26 november 2009 @ 11:29:20 #230
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_75014378
Na verwijderen van de file moest ik mijn accounts opnieuw instellen. Nu is de file nog maar 2 MB groot.
De zoveelste vaagheid in mijn toestel.
Maar ondanks alle kwaaltjes blijf ik m'n Hero en met name Android wel super vinden.
pi_75016701
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:04 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ja!
[..]

Vodafone heeft ruimschoots het snelste internet, dus dat is een aanrader!
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:24 schreef skittelman het volgende:

[..]

zonder al teveel KPN/Hi te gaan verdedigen, de snelheid die je bij het browsen ervaart daar heeft je snelheid van je netwerk niet heel veel invloed op. Het is eerder de snelheid van je telefoon waardoor je snelheid ervaart tijdens het browsen. Ga je downloaden dan is het een ander verhaald maar bij browsen is de laad tijd van een pagina bij vodafone/t-mobile/kpn precies hetzelfde.

Bij T-Mobile heb je wel het nadeel dat je weinig bereik hebt. In de randstad vind je wel veel 3G verbindingen, echter zodra je daar buiten komt is je snelheid te vergelijken met een oude 64k inbel verbinding.

Voorbeeld:
Als ik met mn Hero naar Facebook surf met Hi laad hij veel sneller dan mijn Nokia 6300 met vodafone.
Terwijl de Hero naar de volledige versie gaat en mijn Nokia naar de mobile versie.

Ah, kijk daar heb ik wat aan. Met trager internet zal ik dus voornamelijk last hebben van wanneer ik applicaties wil downloaden(wat natuurlijk ook gewoon via wifi kan) en bij applicaties die gebruik maken van het internet. Dan ga ik nog eens heel goed nadenken of ik bereid ben om de meerprijs te betalen voor sneller internet bij Vodafone. Ik blijf student natuurlijk.
pi_75045796
Hoe kan ik naar de stream van bv slamfm luisteren?
pi_75046258
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:41 schreef Sj0rs het volgende:
A Online Radio, probeer die eens
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:17:04 #234
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_75046693
Ik heb nu de HTC G2 Touch met android.... maar is dit nu hetzelfde als de HTC Hero? Hij ziet er namelijk identiek uit (hij is dan wel weer zwart en niet bruin of wit zoals aangegeven)
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_75047354
Jep

En voor alle mensen die nu een Android toestel willen aanschaffen; wacht even op de 2.0 generatie telefoons. kan nooit lang meer duren en dan is je hardware toch een stuk interessanter.
Immer.
pi_75047716
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:37 schreef Firenzo het volgende:
Jep

En voor alle mensen die nu een Android toestel willen aanschaffen; wacht even op de 2.0 generatie telefoons. kan nooit lang meer duren en dan is je hardware toch een stuk interessanter.
Je krijgt toch automatisch ook 2.0 zodra die uit is?
pi_75049214
Als het goed is wel
pi_75055194
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:17 schreef Samael het volgende:
Ik heb nu de HTC G2 Touch met android.... maar is dit nu hetzelfde als de HTC Hero? Hij ziet er namelijk identiek uit (hij is dan wel weer zwart en niet bruin of wit zoals aangegeven)
Uiterlijk en qua specs is ie geloof ik zo goed als hetzelfde, maar T-Mobile heeft nog wel eens de neiging om ook eigen varianten van apps en progjes te maken die net iets anders werken. Tenminste, dat was met mijn MDA Vario IV (officieel ook een HTC-variant) wel zo.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_75056325
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:48 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Je krijgt toch automatisch ook 2.0 zodra die uit is?
Ja, echter ik doel hier niet naar de firmware. ik bedoel de toestellen die native 2.0 draaien [de echte betere toesellen zoals SE X10, Motorola Droid/milestone & Acer 1 etc.]
Immer.
pi_75056831
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:46 schreef Firenzo het volgende:

[..]

Ja, echter ik doel hier niet naar de firmware. ik bedoel de toestellen die native 2.0 draaien [de echte betere toesellen zoals SE X10, Motorola Droid/milestone & Acer 1 etc.]
Aha, mijn fout.
pi_75061018
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:17 schreef Samael het volgende:
De G2 is de hero.
pi_75144450
Heeft iemadn enig idee waarom push email (via Gmail) er opeens mee gestopt is? Ik krijg nu alleen nog maar berichten binnen als ik gmail open en dan op vernieuwen druk . Ik heb vodafone trouwens, eerst werkte alles perfect en was hij vaak sneller dan gmail notifier op mijn desktop.
Cool story, Hansel.
  maandag 30 november 2009 @ 22:33:20 #243
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75164124
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:41 schreef Sj0rs het volgende:
tunewiki (zie OP mits deze al vernieuwd is)
  FOK!fotograaf maandag 30 november 2009 @ 22:59:51 #244
145146 Andyy
pi_75165262
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:33 schreef skittelman het volgende:

[..]

tunewiki (zie OP mits deze al vernieuwd is)
Is niet meer aan te passen
  maandag 30 november 2009 @ 23:00:01 #245
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75165263
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:39 schreef Steven184 het volgende:

[..]

[..]

Ah, kijk daar heb ik wat aan. Met trager internet zal ik dus voornamelijk last hebben van wanneer ik applicaties wil downloaden(wat natuurlijk ook gewoon via wifi kan) en bij applicaties die gebruik maken van het internet. Dan ga ik nog eens heel goed nadenken of ik bereid ben om de meerprijs te betalen voor sneller internet bij Vodafone. Ik blijf student natuurlijk.
ik denk zal het even testen (er is namelijk altijd wel een app die dit doet ) ergo! market-->search-->speedtest
Xtremelabs Speedtest zegt:
Hi/KPN 3G: Down: 158,2 Kbit/s Up 96,0 Kbit/s
Vodafone 3G Down 358,7 Kbit/s 155,4 Kbit/s
met Wifi: Down 4162,2 Kbits Up 1107,0 Kbit/s

Conclusie: heb je thuis je glasvezel aan een goeie router hangen? waarom zou je meer betalen bij Vodafone?!
heb je dit hierboven niet en wil je overal Apps downloaden die erg veel bandbreedte zuigen (kan er zo geen bedenken) dan zou het misschien handig kunnen zijn om een snellere verbinding (Vodafone) te hebben.

Prangende vraag:

heeft er iemand ervaringen met het delen van je internet met je laptop? Mijn macbook wil maar niet de internet connectie van mn hero gebruiken. Niet via usb en niet via BT...
Tips? Iemand?
pi_75250341
Er komt een Hero met Qwerty, eindelijk
pi_75250676
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:07 schreef essence het volgende:
Er komt een Hero met Qwerty, eindelijk
Uitschuifbaar, of wa.
pi_75250991
Yes. hardwarematige qwerty dus, zat ik eigelijk al op te wachten
  donderdag 3 december 2009 @ 16:31:59 #249
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75251165
Wat is er mis met het toetsenbord? ik typ met mn touchscreen toetsenbord sneller dan met de qwerty de htc s730...
pi_75257363
Ja ik word ook niet echt warm van dit nieuws.
Toetsenbord op de hero werkt prima nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')