Had ik volgens mij al eerder gepost, maar euh deze dusquote:
Interessante aanbieding.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:17 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Had ik volgens mij al eerder gepost, maar euh deze dus
Ik speel voornamelijk FunTowers, Gem Miner en vooral Scrambled Net. Is allemaal overigens geen schieten/vliegen etcquote:Op woensdag 11 november 2009 11:44 schreef skittelman het volgende:
Heb mn hero nu net 1 week. wat ik mis is een verslavend spel voor in het kleinste kamertje.
ik heb al een uitgebreide solitaire(met klondike, spider etc.) en robo defense maar die zijn niet verslavend genoeg.
Iemand een sugestie? Niet teveel nadenken, iets met racen/vliegen/varen/schieten oid
funtowers en gem miner gedownload, scrambled kan ik zo niet vindenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:07 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik speel voornamelijk FunTowers, Gem Miner en vooral Scrambled Net. Is allemaal overigens geen schieten/vliegen etc![]()
je wordt bedanktquote:Op woensdag 11 november 2009 13:07 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik speel voornamelijk FunTowers, Gem Miner en vooral Scrambled Net. Is allemaal overigens geen schieten/vliegen etc![]()
waarom overtikken?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:06 schreef Pandora73 het volgende:
Ik ben nu bezig mijn contacten over te tikken van mijn vorige telefoon (Windows-based) naar mijn Hero. Het is een klote-klus maar voor het goede doel...
Vind het wel een heerlijk toestel!
je kan je winmo toch syncen met je outlook? die exporteren naar bestand, en dan in google importeren en die syncen met je hero?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:55 schreef Pandora73 het volgende:
Tja ik kwam niet verder dan MyPhone (synct met MSN/WindowsLive-account) maar dat is weer alleen maar op te halen met een WinMo foon.
Maar ik heb geen Apple dingen op mijn Winmo staan... Alleen HTC en Windows dingen (ja, de vorige was ook een HTC)
Snap gewoon niet dat er niet een app is die contacten én SMSjes kan overzetten. Nu ben ik alle lieve SMSjes van mijn vriendje dus kwijt... Snif... (Nou ja, of ik moet de oude foon mee gaan slepen...)
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:59 schreef skittelman het volgende:
[..]
je wordt bedankt
heb net een uur van me tijd verneukt aan funtowers
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lege virente, virent cuncta
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:42 schreef skittelman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theoretisch wel ja. Ware het niet dat mijn "oude" foon weigert om te syncen.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:58 schreef skittelman het volgende:
[..]
je kan je winmo toch syncen met je outlook? die exporteren naar bestand, en dan in google importeren en die syncen met je hero?
je kan toch even syncen met een demo versie van outlook 2007(of later)quote:Op woensdag 11 november 2009 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
MyPhone heeft geen exportfunctie voor SMS'jes?
Ik krijg mijn Hero deze week binnen - hopelijk - en ik moet ook migreren vanaf WM. Nieuwe Outlooken (2007) syncen SMS'jes ook. Helaas gebruik ik Outlook 2003.
poep je zoveel?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:18 schreef skittelman het volgende:
[..]
funtowers en gem miner gedownload, scrambled kan ik zo niet vinden
ik ga ze proberen
dank
gewoon effe sms backup downloaden, die stuurt het allemaal door naar je gmail accountquote:Op woensdag 11 november 2009 15:55 schreef Pandora73 het volgende:
Tja ik kwam niet verder dan MyPhone (synct met MSN/WindowsLive-account) maar dat is weer alleen maar op te halen met een WinMo foon.
Maar ik heb geen Apple dingen op mijn Winmo staan... Alleen HTC en Windows dingen (ja, de vorige was ook een HTC)
Snap gewoon niet dat er niet een app is die contacten én SMSjes kan overzetten. Nu ben ik alle lieve SMSjes van mijn vriendje dus kwijt... Snif... (Nou ja, of ik moet de oude foon mee gaan slepen...)
ik google (hoe toepasselijk) een app en de maker altijd even voordat ik ze download.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:29 schreef Woffel het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het downloaden van apps waarbij deze toegang krijgen tot oa telefoonoproepen / persoonlijke informatie / etc?!
Negeren jullie dit, oder?
Is ook gewoon te krijgen bij T for Telecom deze aanbieding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |