Had ik volgens mij al eerder gepost, maar euh deze dusquote:
Interessante aanbieding.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:17 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Had ik volgens mij al eerder gepost, maar euh deze dus
Ik speel voornamelijk FunTowers, Gem Miner en vooral Scrambled Net. Is allemaal overigens geen schieten/vliegen etcquote:Op woensdag 11 november 2009 11:44 schreef skittelman het volgende:
Heb mn hero nu net 1 week. wat ik mis is een verslavend spel voor in het kleinste kamertje.
ik heb al een uitgebreide solitaire(met klondike, spider etc.) en robo defense maar die zijn niet verslavend genoeg.
Iemand een sugestie? Niet teveel nadenken, iets met racen/vliegen/varen/schieten oid
funtowers en gem miner gedownload, scrambled kan ik zo niet vindenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:07 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik speel voornamelijk FunTowers, Gem Miner en vooral Scrambled Net. Is allemaal overigens geen schieten/vliegen etc![]()
je wordt bedanktquote:Op woensdag 11 november 2009 13:07 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik speel voornamelijk FunTowers, Gem Miner en vooral Scrambled Net. Is allemaal overigens geen schieten/vliegen etc![]()
waarom overtikken?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:06 schreef Pandora73 het volgende:
Ik ben nu bezig mijn contacten over te tikken van mijn vorige telefoon (Windows-based) naar mijn Hero. Het is een klote-klus maar voor het goede doel...
Vind het wel een heerlijk toestel!
je kan je winmo toch syncen met je outlook? die exporteren naar bestand, en dan in google importeren en die syncen met je hero?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:55 schreef Pandora73 het volgende:
Tja ik kwam niet verder dan MyPhone (synct met MSN/WindowsLive-account) maar dat is weer alleen maar op te halen met een WinMo foon.
Maar ik heb geen Apple dingen op mijn Winmo staan... Alleen HTC en Windows dingen (ja, de vorige was ook een HTC)
Snap gewoon niet dat er niet een app is die contacten én SMSjes kan overzetten. Nu ben ik alle lieve SMSjes van mijn vriendje dus kwijt... Snif... (Nou ja, of ik moet de oude foon mee gaan slepen...)
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:59 schreef skittelman het volgende:
[..]
je wordt bedankt
heb net een uur van me tijd verneukt aan funtowers
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lege virente, virent cuncta
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:42 schreef skittelman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theoretisch wel ja. Ware het niet dat mijn "oude" foon weigert om te syncen.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:58 schreef skittelman het volgende:
[..]
je kan je winmo toch syncen met je outlook? die exporteren naar bestand, en dan in google importeren en die syncen met je hero?
je kan toch even syncen met een demo versie van outlook 2007(of later)quote:Op woensdag 11 november 2009 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
MyPhone heeft geen exportfunctie voor SMS'jes?
Ik krijg mijn Hero deze week binnen - hopelijk - en ik moet ook migreren vanaf WM. Nieuwe Outlooken (2007) syncen SMS'jes ook. Helaas gebruik ik Outlook 2003.
poep je zoveel?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:18 schreef skittelman het volgende:
[..]
funtowers en gem miner gedownload, scrambled kan ik zo niet vinden
ik ga ze proberen
dank
gewoon effe sms backup downloaden, die stuurt het allemaal door naar je gmail accountquote:Op woensdag 11 november 2009 15:55 schreef Pandora73 het volgende:
Tja ik kwam niet verder dan MyPhone (synct met MSN/WindowsLive-account) maar dat is weer alleen maar op te halen met een WinMo foon.
Maar ik heb geen Apple dingen op mijn Winmo staan... Alleen HTC en Windows dingen (ja, de vorige was ook een HTC)
Snap gewoon niet dat er niet een app is die contacten én SMSjes kan overzetten. Nu ben ik alle lieve SMSjes van mijn vriendje dus kwijt... Snif... (Nou ja, of ik moet de oude foon mee gaan slepen...)
ik google (hoe toepasselijk) een app en de maker altijd even voordat ik ze download.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:29 schreef Woffel het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het downloaden van apps waarbij deze toegang krijgen tot oa telefoonoproepen / persoonlijke informatie / etc?!
Negeren jullie dit, oder?
Is ook gewoon te krijgen bij T for Telecom deze aanbieding.quote:
letter? heel woord zelfs lol, zo goed is iequote:Op vrijdag 13 november 2009 00:55 schreef swarmahoer het volgende:
domme vraag, waarom in de trein niet?
en wat is de woordgenerator? hij vult automatisch woorden goed in als er n letter fout staat?
en hoe gaat fokken op dat ding, vind je t goed gaan?
het meest geniale (had mn touch hd ook al)quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:55 schreef swarmahoer het volgende:
en wat is de woordgenerator? hij vult automatisch woorden goed in als er n letter fout staat?
Het is niet betrouwbaar omdat er in GPS vaak een flinke vertraging inzit.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:50 schreef Karstman het volgende:
GPS werkt prima, alleen niet in de trein gek genoegnog niet gebruikt icm streetview ofzo. wel met maps en dat gaat prima, GPS Status is wel een grappige app, kan je zien hoe hard je auto werkelijk rijdt.
Het is ff wennen overstappen naar touchscreen, en ik heb nogal dikke vingers. Maar de woordengenerator is zo goed dat ie de meeste van mijn dikke vinger foutjes vlekkenloos opvangt.
vertraging is anders dan acuraatheidquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:27 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Het is niet betrouwbaar omdat er in GPS vaak een flinke vertraging inzit.
FOKken zou wat beter gaan als danny eindelijk eens zorgt dat Android standaard de mobiele layout krijgt te zienquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:55 schreef swarmahoer het volgende:
daarvoor moet je niet bij danny zijn, stuur iteejer een mailtje dan heb je meer kans.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
FOKken zou wat beter gaan als danny eindelijk eens zorgt dat Android standaard de mobiele layout krijgt te zien. Met de andere layouts gaat het wel, maar de mobiele layout is toch gewoon het snelste en het handigste.
Er wordt al sinds vorig jaar aan gewerkt. Het is een moeilijke opgave blijkbaar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:10 schreef skittelman het volgende:
[..]
daarvoor moet je niet bij danny zijn, stuur iteejer een mailtje dan heb je meer kans.
same here, heeft volgens mij met mn task killer te maken. een in de zoveel tijd kill ik alle task zodat hij niet traag word maar moet dan de wekker opnieuw instellen (groen vinkje even aan en uit zetten) dan krijg je de melding. de wekker gaat af over 7uur en 40min blablaquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:31 schreef Pandora73 het volgende:
Hij bevalt mij nog steeds uitstekend, alleen gaat mijn wekker niet af. Ik heb twee wekkers in de foon zitten, eentje om 7 uur en eentje om half 8, en die van 7 uur gaat al twee dagen (jaja, zolang heb ik hem al) niet af. En als je denkt dat het bij de eerste wekker pas 7 uur is, is het schrikken als je je luikjes opentrekt en het blijkt al vijf over half 8 te zijn...
Maar dat vogelen we ook nog wel eens uit.
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat de achtergronden die je bij de Scenes kan kiezen, niet beschikbaar zijn als achtergrond bij het blokkeringsscherm. ik zou dat stijlvoller hebben gevonden als ik dezelfde achtergrond geblokkeerd heb als wanneer hij gewoon in gebruik is.
Sinds wanneer kan je constant rijden in Nederland.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vertraging is anders dan acuraatheidals je constant rijdt is hij nauwkeuriger dan je teller
Ik heb ook een tijdje gehad dat mijn wekkers wel afgingen, maar dat de ringtone niet laadde (je hoorde dan alleen maar licht geruis) en zodoende heb ik mij ook wel eens verslapen. Na de update was dat probleem trouwens verholpen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:46 schreef Pandora73 het volgende:
Zou kunnen, goede tip. Maar de tweede wekker gaat wel af, alleen de eerste niet. Dat vind ik zo raar. Als ze het nou allebei niet zouden doen... Maar de instellingen zijn exact gelijk, alleen de tijd is dus anders en de eerste heeft een iets minder doordringend geluidje dan de tweede.
Als iedereen actief meewerkt heeft dit echt potentie!! Ik ga het eens uitproberen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:14 schreef DennisMoore het volgende:
Gaan jullie ook effe allemaal Waze gebruiken?
Op je Hero surfen naar http://m.waze.com en dan installeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |