abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74590284
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:07 schreef Sj0rs het volgende:

[..]

Welke aanbieding?
Had ik volgens mij al eerder gepost, maar euh deze dus
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_74591956
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:17 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Had ik volgens mij al eerder gepost, maar euh deze dus
Interessante aanbieding.
Live out of your imagination, not your history.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:44:36 #53
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_74599421
Heb mn hero nu net 1 week. wat ik mis is een verslavend spel voor in het kleinste kamertje.
ik heb al een uitgebreide solitaire(met klondike, spider etc.) en robo defense maar die zijn niet verslavend genoeg.

Iemand een sugestie? Niet teveel nadenken, iets met racen/vliegen/varen/schieten oid
Lege virente, virent cuncta
pi_74602023
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:44 schreef skittelman het volgende:
Heb mn hero nu net 1 week. wat ik mis is een verslavend spel voor in het kleinste kamertje.
ik heb al een uitgebreide solitaire(met klondike, spider etc.) en robo defense maar die zijn niet verslavend genoeg.

Iemand een sugestie? Niet teveel nadenken, iets met racen/vliegen/varen/schieten oid
Ik speel voornamelijk FunTowers, Gem Miner en vooral Scrambled Net. Is allemaal overigens geen schieten/vliegen etc
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 11 november 2009 @ 13:18:33 #55
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_74602401
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:07 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ik speel voornamelijk FunTowers, Gem Miner en vooral Scrambled Net. Is allemaal overigens geen schieten/vliegen etc
funtowers en gem miner gedownload, scrambled kan ik zo niet vinden

ik ga ze proberen
dank
  woensdag 11 november 2009 @ 13:59:13 #56
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_74603729
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:07 schreef Karstman het volgende:

[..]

je wordt bedankt
heb net een uur van me tijd verneukt aan funtowers
pi_74605675
Ik ben nu bezig mijn contacten over te tikken van mijn vorige telefoon (Windows-based) naar mijn Hero. Het is een klote-klus maar voor het goede doel...
Vind het wel een heerlijk toestel!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 11 november 2009 @ 15:13:53 #58
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_74605877
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:06 schreef Pandora73 het volgende:
Ik ben nu bezig mijn contacten over te tikken van mijn vorige telefoon (Windows-based) naar mijn Hero. Het is een klote-klus maar voor het goede doel...
Vind het wel een heerlijk toestel!
waarom overtikken?
ik had hiervoor ook een winmo toestel
winmo toestel synct met apple adresboek, die exporteren naar google adresboek en die sync met mn hero.
drie stappen binnen 3min gedaan. En alles werd overgenomen (zelfs profielfoto en secundaire adressen)
pi_74607096
Tja ik kwam niet verder dan MyPhone (synct met MSN/WindowsLive-account) maar dat is weer alleen maar op te halen met een WinMo foon.
Maar ik heb geen Apple dingen op mijn Winmo staan... Alleen HTC en Windows dingen (ja, de vorige was ook een HTC)
Snap gewoon niet dat er niet een app is die contacten én SMSjes kan overzetten. Nu ben ik alle lieve SMSjes van mijn vriendje dus kwijt... Snif... (Nou ja, of ik moet de oude foon mee gaan slepen...)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 11 november 2009 @ 15:58:45 #60
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_74607180
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:55 schreef Pandora73 het volgende:
Tja ik kwam niet verder dan MyPhone (synct met MSN/WindowsLive-account) maar dat is weer alleen maar op te halen met een WinMo foon.
Maar ik heb geen Apple dingen op mijn Winmo staan... Alleen HTC en Windows dingen (ja, de vorige was ook een HTC)
Snap gewoon niet dat er niet een app is die contacten én SMSjes kan overzetten. Nu ben ik alle lieve SMSjes van mijn vriendje dus kwijt... Snif... (Nou ja, of ik moet de oude foon mee gaan slepen...)
je kan je winmo toch syncen met je outlook? die exporteren naar bestand, en dan in google importeren en die syncen met je hero?
pi_74608013
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:59 schreef skittelman het volgende:

[..]

je wordt bedankt
heb net een uur van me tijd verneukt aan funtowers
Graag gedaan
Whiskyplankje
  woensdag 11 november 2009 @ 16:42:39 #62
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_74608630
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:25 schreef Karstman het volgende:

[..]

Graag gedaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74608934
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:42 schreef skittelman het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_74609275
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:58 schreef skittelman het volgende:

[..]

je kan je winmo toch syncen met je outlook? die exporteren naar bestand, en dan in google importeren en die syncen met je hero?
Theoretisch wel ja. Ware het niet dat mijn "oude" foon weigert om te syncen.

Maar dan heb ik nog alleen maar de contacten, en die krijg ik nu handmatig ook wel overgezet (een welbestede dag, weer eens wat anders dan de hele dag Fokken en Netloggen, hahaha)
Maar mijn SMSjes heb ik dan nog steeds niet.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 11 november 2009 @ 17:04:30 #65
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_74609308
MyPhone heeft geen exportfunctie voor SMS'jes?

Ik krijg mijn Hero deze week binnen - hopelijk - en ik moet ook migreren vanaf WM. Nieuwe Outlooken (2007) syncen SMS'jes ook. Helaas gebruik ik Outlook 2003.
Confidence through competence
  woensdag 11 november 2009 @ 17:08:43 #66
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_74609422
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
MyPhone heeft geen exportfunctie voor SMS'jes?

Ik krijg mijn Hero deze week binnen - hopelijk - en ik moet ook migreren vanaf WM. Nieuwe Outlooken (2007) syncen SMS'jes ook. Helaas gebruik ik Outlook 2003.
je kan toch even syncen met een demo versie van outlook 2007(of later)

sync gewoon naar een adresboek dat kan exporteren naar formaten die gmail ondersteunt. was bij mij echt zo gepiept
  woensdag 11 november 2009 @ 17:13:46 #67
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_74609577
True, als het niet anders kan installeer ik wel een tussendinges. Maar je kent MS spul, als je Outlook 2007 installeert en weer terugdraait naar 2003, heb je kans dat je alles kapotmaakt.
Confidence through competence
pi_74609926
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:18 schreef skittelman het volgende:

[..]

funtowers en gem miner gedownload, scrambled kan ik zo niet vinden

ik ga ze proberen
dank
poep je zoveel?
pi_74610081
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:55 schreef Pandora73 het volgende:
gewoon effe sms backup downloaden, die stuurt het allemaal door naar je gmail account
als je phone niet synct, lees dit effe:
http://www.mobilyz.com/ni(...)c-hero-en-windows-7/

en contacten overzetten kun je ook zo doen:

http://www.google.com/contacts
voeg daar alles toe, je phone synct dan alles continue
pi_74613003
SMSbackup is vanaf een android foon
Ik heb de SMSjes (en contacts) op een WinMo6-foon staan... Vandaar ook MyPhone, dat backupt alles naar WinLive

Als ik alles erin heb zal ik in ieder geval wel zorgen dat er een backup programmaatje gaat lopen
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_74620080
Hoe zit het eigenlijk met het downloaden van apps waarbij deze toegang krijgen tot oa telefoonoproepen / persoonlijke informatie / etc?!

Negeren jullie dit, oder?
pi_74629188
Ja .
  donderdag 12 november 2009 @ 11:38:11 #73
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_74629344
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:29 schreef Woffel het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het downloaden van apps waarbij deze toegang krijgen tot oa telefoonoproepen / persoonlijke informatie / etc?!

Negeren jullie dit, oder?
ik google (hoe toepasselijk) een app en de maker altijd even voordat ik ze download.
Als op sites zoals tweakers/fok/mobilecowboys berichten opduiken die niet in de haak zijn, zoek ik naar alternatief.

Zo geeft het bij mij een veilig gevoel. Ligt er ook aan of ik vind dat de app ze ook echt nodig heeft. (een simpel spelletje hoeft bv mijn locatie niet te weten)
pi_74646169
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:07 schreef Sj0rs het volgende:

[..]

Interessante aanbieding.
Is ook gewoon te krijgen bij T for Telecom deze aanbieding.
pi_74654530
vanmiddag ook op dit toestel uitgekomen, hoe werkt het gps gedeelte? en ook in combinatie met streetview? is dat wat?
en n algemene vraag: het overstappen van toetsen naar touchscreen, hoe verging jullie dat? mij lijkt t echt ff wennen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_74654637
GPS werkt prima, alleen niet in de trein gek genoeg nog niet gebruikt icm streetview ofzo. wel met maps en dat gaat prima, GPS Status is wel een grappige app, kan je zien hoe hard je auto werkelijk rijdt.

Het is ff wennen overstappen naar touchscreen, en ik heb nogal dikke vingers. Maar de woordengenerator is zo goed dat ie de meeste van mijn dikke vinger foutjes vlekkenloos opvangt.
Whiskyplankje
pi_74654716
domme vraag, waarom in de trein niet ?
en wat is de woordgenerator? hij vult automatisch woorden goed in als er n letter fout staat?

en hoe gaat fokken op dat ding, vind je t goed gaan?
swarma spam hoer
pi_74656325
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:55 schreef swarmahoer het volgende:
en wat is de woordgenerator? hij vult automatisch woorden goed in als er n letter fout staat?

letter? heel woord zelfs lol, zo goed is ie
fok werkt prima, maar ik doe niet de mobiele site.
in de trein doet ie het wel, maar is hij niet zo precies, kan paar honderd meter schelen links en rechts van het spoor.
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:37:13 #79
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_74659151
quote:

het meest geniale (had mn touch hd ook al)
vind ik die leer-module.
Als je een woord veel gebruikt kiest hij die als voorkeur. dus nooit meer lot ipv jou en de ipv ff. vind het wel vreemd dat ie als ik een eigen woord heb toegevoegd je hem opnieuw moet intypen om hem te gebruiken.
pi_74660587
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:50 schreef Karstman het volgende:
GPS werkt prima, alleen niet in de trein gek genoeg nog niet gebruikt icm streetview ofzo. wel met maps en dat gaat prima, GPS Status is wel een grappige app, kan je zien hoe hard je auto werkelijk rijdt.

Het is ff wennen overstappen naar touchscreen, en ik heb nogal dikke vingers. Maar de woordengenerator is zo goed dat ie de meeste van mijn dikke vinger foutjes vlekkenloos opvangt.
Het is niet betrouwbaar omdat er in GPS vaak een flinke vertraging inzit.
pi_74660695
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:27 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Het is niet betrouwbaar omdat er in GPS vaak een flinke vertraging inzit.
vertraging is anders dan acuraatheid als je constant rijdt is hij nauwkeuriger dan je teller
swarma spam hoer
pi_74660714
quote:

FOKken zou wat beter gaan als danny eindelijk eens zorgt dat Android standaard de mobiele layout krijgt te zien . Met de andere layouts gaat het wel, maar de mobiele layout is toch gewoon het snelste en het handigste.
Cool story, Hansel.
  vrijdag 13 november 2009 @ 12:10:30 #83
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_74661997
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:31 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

FOKken zou wat beter gaan als danny eindelijk eens zorgt dat Android standaard de mobiele layout krijgt te zien . Met de andere layouts gaat het wel, maar de mobiele layout is toch gewoon het snelste en het handigste.
daarvoor moet je niet bij danny zijn, stuur iteejer een mailtje dan heb je meer kans.
pi_74662324
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 12:10 schreef skittelman het volgende:

[..]

daarvoor moet je niet bij danny zijn, stuur iteejer een mailtje dan heb je meer kans.
Er wordt al sinds vorig jaar aan gewerkt. Het is een moeilijke opgave blijkbaar.
Cool story, Hansel.
  FOK!fotograaf vrijdag 13 november 2009 @ 12:47:38 #85
145146 Andyy
pi_74663188
Het is vaak traaaaag de GPS
Soms vindt het mijn locatie na 30 seconden, soms heeft die het na 5 min nog niet gevonden
pi_74664699
Hij bevalt mij nog steeds uitstekend, alleen gaat mijn wekker niet af. Ik heb twee wekkers in de foon zitten, eentje om 7 uur en eentje om half 8, en die van 7 uur gaat al twee dagen (jaja, zolang heb ik hem al) niet af. En als je denkt dat het bij de eerste wekker pas 7 uur is, is het schrikken als je je luikjes opentrekt en het blijkt al vijf over half 8 te zijn...
Maar dat vogelen we ook nog wel eens uit.
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat de achtergronden die je bij de Scenes kan kiezen, niet beschikbaar zijn als achtergrond bij het blokkeringsscherm. ik zou dat stijlvoller hebben gevonden als ik dezelfde achtergrond geblokkeerd heb als wanneer hij gewoon in gebruik is.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  vrijdag 13 november 2009 @ 13:44:08 #87
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_74665112
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:31 schreef Pandora73 het volgende:
Hij bevalt mij nog steeds uitstekend, alleen gaat mijn wekker niet af. Ik heb twee wekkers in de foon zitten, eentje om 7 uur en eentje om half 8, en die van 7 uur gaat al twee dagen (jaja, zolang heb ik hem al) niet af. En als je denkt dat het bij de eerste wekker pas 7 uur is, is het schrikken als je je luikjes opentrekt en het blijkt al vijf over half 8 te zijn...
Maar dat vogelen we ook nog wel eens uit.
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat de achtergronden die je bij de Scenes kan kiezen, niet beschikbaar zijn als achtergrond bij het blokkeringsscherm. ik zou dat stijlvoller hebben gevonden als ik dezelfde achtergrond geblokkeerd heb als wanneer hij gewoon in gebruik is.
same here, heeft volgens mij met mn task killer te maken. een in de zoveel tijd kill ik alle task zodat hij niet traag word maar moet dan de wekker opnieuw instellen (groen vinkje even aan en uit zetten) dan krijg je de melding. de wekker gaat af over 7uur en 40min blabla
pi_74665195
Zou kunnen, goede tip. Maar de tweede wekker gaat wel af, alleen de eerste niet. Dat vind ik zo raar. Als ze het nou allebei niet zouden doen... Maar de instellingen zijn exact gelijk, alleen de tijd is dus anders en de eerste heeft een iets minder doordringend geluidje dan de tweede.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_74666836
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:30 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

vertraging is anders dan acuraatheid als je constant rijdt is hij nauwkeuriger dan je teller
Sinds wanneer kan je constant rijden in Nederland.
pi_74666875
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:46 schreef Pandora73 het volgende:
Zou kunnen, goede tip. Maar de tweede wekker gaat wel af, alleen de eerste niet. Dat vind ik zo raar. Als ze het nou allebei niet zouden doen... Maar de instellingen zijn exact gelijk, alleen de tijd is dus anders en de eerste heeft een iets minder doordringend geluidje dan de tweede.
Ik heb ook een tijdje gehad dat mijn wekkers wel afgingen, maar dat de ringtone niet laadde (je hoorde dan alleen maar licht geruis) en zodoende heb ik mij ook wel eens verslapen. Na de update was dat probleem trouwens verholpen.
Cool story, Hansel.
pi_74668011
Ik dacht dat de GPS in de trein niet werkte door de bovenleiding. Het kompas is in elk geval in de trein behoorlijk in de war
Whiskyplankje
  vrijdag 13 november 2009 @ 18:36:45 #92
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74673434
Ik gebruik m'n Hero nu even om te tetheren vanaf een locatie zonder internet en moet zeggen dat de snelheid me meevalt. Mooi alternatief
Life is what you make it.
pi_74679300
Wat voor snelheden haal je ermee?
pi_74681961
Met vodafone haalde ik rond de 300-350KB/s
Cool story, Hansel.
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:57:53 #95
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74682415
Dat haal ik niet, ik zit bij Hi (helaas).
Life is what you make it.
pi_74682520
Ja, Vodafone heeft wel een érg fijne snelheid .
Cool story, Hansel.
pi_74691192
Even een tvp .

Ben blij als de 2.0 eindelijk voor de Hero komt. Ik vind die huidige market om te huilen (i.v.m. die van de iphone/ipod).
pi_74694413
Gaan jullie ook effe allemaal Waze gebruiken ?

Op je Hero surfen naar http://m.waze.com en dan installeren.
pi_74697703
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:14 schreef DennisMoore het volgende:
Gaan jullie ook effe allemaal Waze gebruiken ?

Op je Hero surfen naar http://m.waze.com en dan installeren.
Als iedereen actief meewerkt heeft dit echt potentie!! Ik ga het eens uitproberen.
pi_74699191
Er is dan ook een goeie carkit voor de hero te bestellen ergens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')